//

Serieus probleem met de standaard sms applicatie

Serieus probleem met de standaard sms applicatie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was zo eens aan het rondkijken voor een betere sms tool, want ik zou graag van die delivery reports hebben, dus toen kwam ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-08, 20:28
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard Serieus probleem met de standaard sms applicatie

Ik was zo eens aan het rondkijken voor een betere sms tool, want ik zou graag van die delivery reports hebben, dus toen kwam ik op Irealsms, ik die gekocht, geinstalleerd, alles leek goed te werken tot ik er achter kwam dat grotere textberichten nooit aankwamen, altijd netwerk error. En ja, ik typ altijd grote berichten, dus de tool is zo buggy als wat, ik heb nu een hoop van die delivery reports gehad en irealsms doet het nog wel maar het grote probleem zit hem nu in de standaard Iphone applicatie, die is nu helemaal naar de vaantjes en start niet meer op.

Als ik de standaard applicatie opstart dan zie ik zo een delivery report berichtje staan, en van boven zie ik staan 'Berichten -1', klik ik op berichten om terug naar mijn inbox te gaan dan wordt het zwart en klapt ie uit de applicatie

Ik heb die Irealsms al verwijdert via Cydia, en ik heb een restore gedaan via Itunes, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem, die hele applicatie is gewoon naar de haaien en ik kan nu niet meer sms'en

Wie oooh wie weet raad, ik wil mijn sms'jes niet kwijt, dus het wissen van die sms database is geen optie

Hartelijk dank alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-08, 20:41
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

De rechten van je standaard SMS applicatie moeten terug gezet worden...
Als je een restore hebt gedaan hebt je ook waarschijnlijk je backup terug gezet en dus zijn je rechten ook nog bij je andere sms tool.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 26-12-08, 20:57
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

En waar zet ik die rechten dan, en op wat zet ik die???

Welke map, welke permissies?
  #4  
Oud 26-12-08, 22:10
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Nevermind, het is opgelost, ik heb een andere tool geinstalleerd, en die kon het rare berichtje verwijderen, daarna werkte de standaard tool weer, op één of andere manier kan de standaard tool niet om met die '-1' bij ongelezen berichten, want ja '-1' bestaat niet, je hebt ofwel een gelezen bericht of je hebt er geen
  #5  
Oud 27-12-08, 00:52
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Misschien even juist vermelden wat je hebt gedaan, zodat andere er ook mee geholpen kunnen worden....
  #6  
Oud 27-12-08, 07:28
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Wel, die tool Irealsms daar kan je instellen dat je delivery reports krijgt, ik zit op BASE dus daar is het '*N#' he, welnu ik stel in die tool in dat ik die reports wil hebben en begin te sms'en met die zooi eh. Alles werkte goed met de kleinere berichten, en daar kreeg ik dus ook delivery reports van, het probleem begon zich voor te doen toen ik grotere sms berichten stuurde, van meerdere regels, ineens kreeg ik de melding van netwerkfout en dat het bericht niet verstuurd was(maar ik weet van mijn vriendin dat het wel binnengekomen was), dus de delivery report van dat grote sms'je kreeg ik niet. Op een of andere manier was die delivery report toen op '-1; gaan staan in mijn inbox en hierdoor crashtte mijn standaard tool altijd, dat lag niet aan rechten, dat lag aan dat '-1' berichtje van die delivery report, daar zat die op te buggen.

Dus hoe heb ik het opgelost, ik heb BITESMS geinstalleerd en dat rare berichtje kunnen verwijderen, en daarna werkte de standaard tool ineens weer wel, want zelfs na een volledige restore bleef dat domme bericht erin staan, dus het lag echt wel aan dat rare berichtje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Standaard Headset probleem met bediening. C3NKO iPhone accessoires en onderdelen 1 12-11-10 14:09
Video: Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4? jaimiefanatic Muziek, foto & video 1 27-09-10 17:10
Iphone 2g problemen serieus probleem dijker iPhone algemeen 3 05-07-09 13:42
Probleem met sms applicatie xXsmileXx iPhone algemeen 3 15-01-08 18:57
Probleem met sms applicatie Help plz. xXsmileXx Unlock [archief] 4 13-01-08 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.