//

Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore??

Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Okay hier is mijn grote probleem, ik heb 1 contactpersoon waar ik enorm veel met sms en ik heb hier enorm veel sms'jes naar gestuurd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-09, 17:16
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore??

Okay hier is mijn grote probleem, ik heb 1 contactpersoon waar ik enorm veel met sms en ik heb hier enorm veel sms'jes naar gestuurd en mijn iphone heeft die allemaal wel bewaard altijd, soms moest ik tot 3x op laad vorige berichten klikken om ze allemaal te zien. Nu ineens vandaag open ik de sms'jes van haar en alle sms'jes zijn foetsie, er staat nog maar 1 bericht in mijn inbox van haar en dat berichtje is niet eens het meest recente??? Van al mijn andere contactpersonen waar ik niet zoveel mee sms staan alle berichten er nog wel in, zeer raar dus dat ze alleen maar van haar foetsie zijn.

Nu ja, ik kan mijn iphone wel terug restoren naar een vorige backup maar ik heb hem ondertussen helemaal gemod met custom icons en sms balloons en noem maar op, ook hoop speciale appz en die wil ik allemaal niet opnieuw liggen installeren. Nu heb ik al even liggen browsen en ik zag dat de Iphone nooit berichten verwijderd, ze staan er nog wel maar je ziet ze gewoon niet,

Sms-berichten op iPhone blijven lang hangen > Nieuws > iPhoneclub.nl

dus ja, mss kan ik deze berichtjes van haar terugzetten op een of andere manier? Als iemand me hiermee kan helpen dan zou ik dit natuurlijk zeer vriendelijk vinden,

hartelijk bedankt alvast, dit forum rocks!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-09, 17:19
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

als je reserve kopie terug zet zouden je smsjes weer terug moeten komen, maar dat heeft alleen zin als het een recente reserve kopie is
  #3  
Oud 17-01-09, 17:25
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Waar haal ik die reservekopie, want ik heb mijn phone mss gister ofzo nog wel gesynched, maar als je de RESTORE functie bedoelt van ITUNES, ja dit zou ik niet zo graag doen want dan moet ik weer gaan jailbreaken en heel mijn phone weer gaan modden naar mijn huidige instellingen(met alle appz, mods, etc, en dan ben ik weer paar uur zoet). Dat is nou net het probleem, die terugzetten kan ik makkelijk genoeg, maar ja dat is de easy way, en ik zou graag enkel de sms'jes terughebben van haar.
  #4  
Oud 17-01-09, 18:38
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

nee, een reserve kopie is een back up. en die kan je geloof ik terug zetten door met rechter muisknop op je iPhone drukken en dan ''reserve kopie terug zetten''
  #5  
Oud 17-01-09, 18:52
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

ja weet ik, maar dat is geen optie zoals je al kan lezen, ik zoek een oplossing om de sms'jes uit een vorige backup te zetten naar mijn iphone zonder dat ik die volledig moet restoren en opnieuw synchen. Is er een manier om de sms.db database uit die backup te halen en het dan via WINSCP ofzo op de iphone te knallen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mijn Iphone 3G 4.0 terugzetten naar 3.1.3. met behoud van smsjes ? Pkiers iPhone algemeen 41 23-07-12 16:38
Sms'jes terug zonder reservekopie macciato iPhone algemeen 5 18-08-10 07:27
Kan geen sms'jes ontvangen met vodafone iphonefreakie Vodafone 1 07-07-10 09:30
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet Esther30 Archief 2 01-07-09 09:38
Iphone Is Gewoon Niet Uit Ze Restore Mode Te Krijgen Hoe Kan Dit???? martijntju Archief 1 28-06-08 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.