//

Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon?

Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je je telefoon weer un-jailbreaked... hoe schoon wordt je telefoon dan? Moet je bijvoorbeeld alle Cydia software uninstallen (een vriend van mij heeft springboard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-09, 22:15
cloverfield cloverfield is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 42
Standaard Un-jailbreaken: hoe krijg je je toestel weer schoon?

Als je je telefoon weer un-jailbreaked... hoe schoon wordt je telefoon dan?
Moet je bijvoorbeeld alle Cydia software uninstallen (een vriend van mij heeft springboard apps gePoof'd, en die zijn na de un-jailbreak nog steeds spoorloos).
En alle manual geinstalleerde WinterBoard themes en andere "hacks" die door Cydia applicaties zijn toegevoegd, gaan die automatisch weer weg?

Any help please!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-09, 22:18
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt het beste de iPhone in DFU mode zetten en restoren. Als je een officiele iphone hebt via tmobile dan kun je gewoon restoren in itunes. Als je een iphone hebt die je moet activeren met quickpwn, gebruik dan een custom firmware.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 22-02-09, 22:47
cloverfield cloverfield is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 42
Standaard

Heb een originele van T-Mobile. Dus gewoon in iTunes op restore drukken? Of eerst zelf in dfu zetten (hoe?).
Echt alles (!) is dan origineel en alle dubbele bestanden zijn weg? Gezien dat die vriend van mij zijn gehide icoontjes niet meer heeft, vandaar.

Tevens kun je dan als je je telefoon dan na het restoren aansluit, kun je je sms-jes, foto's en instellingen terugzetten?
  #4  
Oud 22-02-09, 22:50
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

DFU staat uitgelegd in de wiki. Alles wordt dan verwijderd.
  #5  
Oud 25-02-09, 20:21
DoubleU
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Even alles op 1 rij:

Punt1:

Bij een orginele T-moblie iPhone 3G, kan je un-jailbreaken door de telefoon aan te sluiten op itunes middels de USB kabel en vervolgens op "Herstel te drukken......Juist?

Punt2:

Als ik een originele T-moblie iPhone 3G met geïnstalleerde Cydia (via QuickPwn v.2.2) aansluit op itunes middels de USB kabel en vervolgens de melding krijg dat er een nieuwe Firmware versei 2.2.1 is
En dan op installeer druk wordt he iPhone hersteld naar de orginele staat.
.......Juist?

Ik hoor het wel want ik ben ondanks de zoek functie op het forum een beetje de draad kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik weer een zwart achtergrond? iphone789 iPhone algemeen 10 24-01-11 15:23
Hoe krijg je onofficiële oplader weer werken? rubendevries iPhone algemeen 2 20-04-10 20:46
hoe krijg ik mijn games weer terug? ipodhelpneed Archief 3 22-03-10 19:09
Hoe krijg ik afbeeldingen weer uit de Fotobibliotheek? Hanson iPhone algemeen 1 01-03-10 08:05
Los toestel gekocht, hoe krijg je er internet 3g op? Wekk iPhone algemeen 27 25-01-10 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.