//

Nieuwe 3G 1600 en 1604 melding

Nieuwe 3G 1600 en 1604 melding discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blond Super werkt perfect!!! DANK JE Voor mij ook ! =D Ook een dikke merci!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-06-09, 15:32
daffidj daffidj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blond Bekijk bericht
Super werkt perfect!!! DANK JE
Voor mij ook ! =D
Ook een dikke merci!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 28-06-09, 10:47
BD Kees BD Kees is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb bijna een dag lopen *****n door de foutmelding 1600. Uiteindelijk gewoon laten herstellen door Itunes en de originele ISPW erop gezet. Ik kreeg toen het welbekende startscherm met de melding dat mijn Sim niet geschikt was. Redsnow opgestart (zie handleiding Redsnow) en de originele ISPW gedownload en mijn Iphone kwam weer tot leven. Vervolgens herstel met mijn backup en
  #83  
Oud 28-06-09, 22:08
Appel en peer Appel en peer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Boomgaard
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
kijk dat bedoel ik (en nieteens lullig) maar er zijn inmiddels wereldwijd een heleboel mensen met een iphone en je kan er dus gerust vanuitgaan dat er meerderen zijn met jouw probleem. elke error die ik totnutoe heb gehad was binnen enkele minuten verholpen (of wist ik binnen enkele minuten de oplossing voor) door gewoon ff actief te zoeken.
over het algemeen werkt het zoeken op de exacte error + iphone prima en kan je dus ook zo weer met je telefoontje aan de slag.
succes ieg
Als je nu gewoon even uitlegt wat hij moet doen.
ipv het bijdehandje uit te hangen. dan is er weer iemand geholpen.
verwijzen naar google kan een baby..............
  #84  
Oud 14-07-09, 18:06
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

:@ Kees.

Ik heb nu ook al 2 dagen problemen met foutmelding 1600. Ik ga nu proberen wat jij hebt gedaan. Je hebt dus gewoon op herstellen gedrukt bij iTunes zonder de shift knop? En dan zet hij volgens mij de originele 3.0 erop. En daarna heb je rednsow gedaan met dezelfde originele 3.0? En je hebt nu een unlockte en gejailbreakte iPhone die werkt?

Sorry voor de vele vragen.
  #85  
Oud 14-07-09, 18:48
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kun je inderdaad rustig doen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #86  
Oud 14-07-09, 19:26
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik heb al meer dan 10x geprobeerd het bovenstaande te doen via redsnow. En steeds krijg ik op het eind de stekker en de pijl richting iTunes te zien. Ik neem aan dat het dus mislukt is. Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Ik heb de uitleg via RC3 ook al geprobeerd, maar hier heb ik ook een probleem. Mijn scherm wordt maar niet wit! Heeft iemand dit misschien ook?

Laatst gewijzigd door mickie18; 14-07-09 om 19:30.
  #87  
Oud 14-07-09, 19:40
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Ik heb al meer dan 10x geprobeerd het bovenstaande te doen via redsnow. En steeds krijg ik op het eind de stekker en de pijl richting iTunes te zien. Ik neem aan dat het dus mislukt is. Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Ik heb de uitleg via RC3 ook al geprobeerd, maar hier heb ik ook een probleem. Mijn scherm wordt maar niet wit! Heeft iemand dit misschien ook?
Redsn0w geeft toch duidelijke instructies hoe het moet. Maar goed nog 1 keer.
Zet je iPhone uit. Daarna aanzetten met vingers op de home en sleepknop voor 10 seconden (en dit luistert nauw). Dan de sleepknop loslaten en de hmeknop blijven vasthouden tot iTunes zegt een iPhone te hebben gevonden die hersteld moet worden. Redsn0w zal nu doorgaan en je iPhone jailbreaken
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #88  
Oud 14-07-09, 19:49
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Dankje voor je reactie. Ik zal het nog een keer proberen. toch nog even 2 vraagjes. Moet iTunes dus aanstaan? Volgens de uitleg moet je iTunes afsluiten. En moet je simkaart erin zitten of maakt dat niet uit?
  #89  
Oud 14-07-09, 20:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Dankje voor je reactie. Ik zal het nog een keer proberen. toch nog even 2 vraagjes. Moet iTunes dus aanstaan? Volgens de uitleg moet je iTunes afsluiten. En moet je simkaart erin zitten of maakt dat niet uit?
Zet maar uit maar howredsn0w open en dan zal de jailbreak beginnen als je goed in dfu staat
  #90  
Oud 14-07-09, 20:36
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Mijn ervaring met redsnow:

Nadat ik de instructies heb gevolgd om hem in DFU stand te zetten gebeurt het volgende. Het scherm wordt eerst wit tot er reboot staat. Daarna staat bij redsnow uploading ramdisk. En op de iphone zie je downloading jailbreak data staan. Als redsnow done zegt dan staat dat nog steeds op de iPhone maar dan zie je ook dat ie aan het laden is. Hierna komt steeds de stekker en de pijl richting iTunes te staan. Ik snap echt niet waarom het niet werkt.
  #91  
Oud 14-07-09, 20:44
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Mijn ervaring met redsnow:

Nadat ik de instructies heb gevolgd om hem in DFU stand te zetten gebeurt het volgende. Het scherm wordt eerst wit tot er reboot staat. Daarna staat bij redsnow uploading ramdisk. En op de iphone zie je downloading jailbreak data staan. Als redsnow done zegt dan staat dat nog steeds op de iPhone maar dan zie je ook dat ie aan het laden is. Hierna komt steeds de stekker en de pijl richting iTunes te staan. Ik snap echt niet waarom het niet werkt.
Je moet hem even resetten. Druk op de home en sleepknop voor 15 seconden dan de iPhone weer aanzetten en als het goed is moet hij het dan weer doen.
  #92  
Oud 14-07-09, 21:03
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Dit had ik al gedaan maar dan zie ik alsnog die stekker. Heel raar. Nog een vraagje trouwens. Als ik mijn iPhone herstel zonder de shift knop te gebruiken dat doet ie het wel. En dan krijg ik het scherm dat ik een geldige simkaart erin moet doen. Maar als ik shift + herstel doe en dan de originele 3.0 kies dan krijg ik steeds foutmelding 10. ben jij hier ook bekend mee? Misschien ligt het hieraan dat redsnow niet werkt omdat ik niet op deze manier aan 3.0 kom.
  #93  
Oud 14-07-09, 21:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Dit had ik al gedaan maar dan zie ik alsnog die stekker. Heel raar. Nog een vraagje trouwens. Als ik mijn iPhone herstel zonder de shift knop te gebruiken dat doet ie het wel. En dan krijg ik het scherm dat ik een geldige simkaart erin moet doen. Maar als ik shift + herstel doe en dan de originele 3.0 kies dan krijg ik steeds foutmelding 10. ben jij hier ook bekend mee? Misschien ligt het hieraan dat redsnow niet werkt omdat ik niet op deze manier aan 3.0 kom.
Probeer je iPhone gewoon eens te herstellen met de herstelknop en daarna redsn0w gebruiken.
  #94  
Oud 14-07-09, 21:11
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Dit heb ik dus al meer dan 10x geprobeerd maar dit werkt op de een of andere manier maar niet bij mij.

Het herstellen gaat wel maar Redsnow niet. En als ik herstel met shift + herstel en dan de 3.0 dan krijg ik steeds foutmelding 1604 als ik op de helft zit.
  #95  
Oud 14-07-09, 21:15
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Dit heb ik dus al meer dan 10x geprobeerd maar dit werkt op de een of andere manier maar niet bij mij.

Het herstellen gaat wel maar Redsnow niet. En als ik herstel met shift + herstel en dan de 3.0 dan krijg ik steeds foutmelding 1604 als ik op de helft zit.
Welke versie van redsn0w gebruik je?
  #96  
Oud 14-07-09, 21:18
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Heb het geprobeerd met 0.7.1 en 0.7.2

Ik zei hierboven dat als ik wil herstellen met Shift + herstel dat ik dan foutmelding 1604 krijg, maar ik bedoelde foutmelding 10.

Welke versie moet ik gebruiken dan van redsnow?
  #97  
Oud 14-07-09, 21:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Heb het geprobeerd met 0.7.1 en 0.7.2
probeer het eens met 0.8.0 en heb je ook de laatste itunes erop staan 8.2?
  #98  
Oud 14-07-09, 21:26
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik wist niet eens dat die versie er was. Maar ik heb iTunes 8.1.0.52 Moet ik persee de laatste hebben?
  #99  
Oud 14-07-09, 21:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickie18 Bekijk bericht
Ik wist niet eens dat die versie er was. Maar ik heb iTunes 8.1.0.52 Moet ik persee de laatste hebben?
Ja die moet je hebben
  #100  
Oud 14-07-09, 22:13
mickie18 mickie18 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Ja die moet je hebben
Heel erg bedankt man. Met iTunes 8.2 lukt Shift + Herstel en dan 3.0 wel. En daarna is redsnow ook gelukt. Top!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 1600 / 1604 ERROR code Oplossen , Iphone 3gs 32GB Dejviisz Unlock 20 11-09-10 10:05
Alle iDevices: Upgrade naar iOS 4.0 1600 en 1604 fouten verzameltopic Tommienbp Jailbreak 64 16-08-10 14:48
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error iRobin iPhone algemeen 9 08-08-10 00:24
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) Johannes Jailbreak 1 15-06-10 12:54
iTunes Error 1600 t/m 1604 Oplossing leavestone Jailbreak [archief] 99 15-03-09 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.