//

Jailbreak 3G?

Jailbreak 3G? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraag. Ik heb de laatste versie iphone 3G met een abonnement van T-Mobile die pas over een aantal weken in gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-09, 10:02
frieslandstraat frieslandstraat is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard Jailbreak 3G?

Hallo ik heb een vraag.

Ik heb de laatste versie iphone 3G met een abonnement van T-Mobile die pas over een aantal weken in gaat (12). Ik vraag me af om voor deze periode het verstandig zou zijn om het te Jailbreaken? Ik wil na drie maanden gewoon op de normale legale manier kunnen gebruiken. Alleen als er iets mis is over een jaar met me iphone kan ik hem dan nog opsturen naar Apple?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-09, 10:32
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frieslandstraat Bekijk bericht
Hallo ik heb een vraag.

Ik heb de laatste versie iphone 3G met een abonnement van T-Mobile die pas over een aantal weken in gaat (12). Ik vraag me af om voor deze periode het verstandig zou zijn om het te Jailbreaken? Ik wil na drie maanden gewoon op de normale legale manier kunnen gebruiken. Alleen als er iets mis is over een jaar met me iphone kan ik hem dan nog opsturen naar Apple?
Je kan hem gewoon jailbreaken en moet de iphone terug dan kan je hem gewoon restoren met een normale fw.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 23-03-09, 11:31
frieslandstraat frieslandstraat is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Ok super bedankt!

Zit nu bij KPN, wat kan het best gebruiken om em te Jailbreaken en te unlocken? Het is dus wel verstandig om dit te doen?
  #4  
Oud 23-03-09, 11:39
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Volgens jouw profiel heb je firmware 3.0 beta?
Unlocken zal dus niet mogelijk zijn dan.
  #5  
Oud 23-03-09, 11:53
frieslandstraat frieslandstraat is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Oeps! Had het iets te snel ingevoerd. Ik heb het in mijn profiel al veranderd. Ik heb Versie: 2.2.1

Kan het dan wel? En is het dan alsnog wel verstandig? Wil het liefst alles legaal doen alleen het duurt echt te lang.
Ik ga na de periode alles wel legaal doen alleen dacht voor de komende 3 maanden misschien te Jailbreaken en unlocken om em als telefoon te gebruiken.
  #6  
Oud 23-03-09, 12:03
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dan zal unlocken misschien werken voor jouw met een unlocksimkaart.
In deze topic kan je meer info vinden.
  #7  
Oud 23-03-09, 12:06
frieslandstraat frieslandstraat is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je advies!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.