//

Restore met jailbreak

Restore met jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Mijn oude trouwe Powerbook G4 heeft het begeven, en ik heb snel een nieuwe Macbook gehaald. Mijn iPhone (FW 2.2) kan nu helaas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-04-09, 20:35
regtuRz regtuRz is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard Restore met jailbreak

Hoi iedereen,

Mijn oude trouwe Powerbook G4 heeft het begeven, en ik heb snel een nieuwe Macbook gehaald. Mijn iPhone (FW 2.2) kan nu helaas niet meer synchroniseren met de Macbook omdat er (volgens mij) maximaal 2 computers hier toegang tot hebben.

1 hiervan is dus mijn gestorven powerbook, en de ander weet ik niet. Ik kan op dit moment dus geen nieuwe nummers op mijn iPhone zetten. Op internet heb ik een beetje gezocht en op gegeven moment het volgende artikel gevonden:

iClarified - iPhone - How to Sync Your iPhone With Multiple Computers

Dit is leuk en aardig, maar hiervoor heb ik dus op zijn minst 1 computer nodig die de iPhone nog wel wil lezen, en die heb ik dus niet i.v.m. het tragische sterfgeval.

Hierdoor besloot ik maar de iPhone terug te zetten naar factory settings, zodat ik hem weer kan synchroniseren met mijn nieuwe Macbook. Hier heb ik alleen een paar vraagjes over...

1. Werkt een restore via iTunes uberhaupt op een jailbroken iPhone?

2. Houd ik de Jailbreak na een restore + terugzetten van het herstelpunt via iTunes? Er staat me wel bij dat je dan de gedownloadde apps via gejailbreakte programma's kwijt bent, maar dat is niet heel erg.

3. Wat verwijdert de format van iTunes precies allemaal, en wat wordt er terug gezet na een restore? Behoud ik al mijn contacten, SMS-jes, foto's, muziek en originele apps?

Het zou mooi zijn als jullie op een of meerdere van deze vragen antwoord hebben.

Ideaal zou zijn als jullie me iets kunnen vertellen over hoe ik mijn iPhone zonder restore gesynced kan krijgen met mijn Macbook, dan zijn we van al het gezeur af!

Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-09, 00:14
greatyeah greatyeah is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regtuRz Bekijk bericht
Hoi iedereen,

Mijn oude trouwe Powerbook G4 heeft het begeven, en ik heb snel een nieuwe Macbook gehaald. Mijn iPhone (FW 2.2) kan nu helaas niet meer synchroniseren met de Macbook omdat er (volgens mij) maximaal 2 computers hier toegang tot hebben.

1 hiervan is dus mijn gestorven powerbook, en de ander weet ik niet. Ik kan op dit moment dus geen nieuwe nummers op mijn iPhone zetten. Op internet heb ik een beetje gezocht en op gegeven moment het volgende artikel gevonden:

iClarified - iPhone - How to Sync Your iPhone With Multiple Computers

Dit is leuk en aardig, maar hiervoor heb ik dus op zijn minst 1 computer nodig die de iPhone nog wel wil lezen, en die heb ik dus niet i.v.m. het tragische sterfgeval.

Hierdoor besloot ik maar de iPhone terug te zetten naar factory settings, zodat ik hem weer kan synchroniseren met mijn nieuwe Macbook. Hier heb ik alleen een paar vraagjes over...

1. Werkt een restore via iTunes uberhaupt op een jailbroken iPhone?

2. Houd ik de Jailbreak na een restore + terugzetten van het herstelpunt via iTunes? Er staat me wel bij dat je dan de gedownloadde apps via gejailbreakte programma's kwijt bent, maar dat is niet heel erg.

3. Wat verwijdert de format van iTunes precies allemaal, en wat wordt er terug gezet na een restore? Behoud ik al mijn contacten, SMS-jes, foto's, muziek en originele apps?

Het zou mooi zijn als jullie op een of meerdere van deze vragen antwoord hebben.

Ideaal zou zijn als jullie me iets kunnen vertellen over hoe ik mijn iPhone zonder restore gesynced kan krijgen met mijn Macbook, dan zijn we van al het gezeur af!

Alvast heel erg bedankt!
Erg goede vragen, zou ook graag het antwoord willen weten..
vr. gr. Greetje Risselada
Reageren

Labels
itunes, jailbreak, restore, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak na restore nog zichtbaar? Roccade Jailbreak 1 23-05-11 10:26
iPhone: Restore/Jailbreak/unlock Iphone 2G only! Vrijbuiter Jailbreak 0 20-08-10 22:32
Re-jailbreak iPhone 3G na restore Koevoeter Archief 1 16-04-10 15:56
OTB 1.1.2 van jailbreak to restore dengine Unlock [archief] 13 20-01-08 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.