//

Jailbreak en Gewone OS3

Jailbreak en Gewone OS3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na afgelopen nacht wat geklooid te hebben zie ik persoonlijk geen voordelen tussen een jailbrake of een gewone OS3. Behalve dan dat een gewone OS3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-09, 12:29
richardk richardk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 13
Angry Jailbreak en Gewone OS3

Na afgelopen nacht wat geklooid te hebben zie ik persoonlijk geen voordelen tussen een jailbrake of een gewone OS3. Behalve dan dat een gewone OS3 sneller is en minder vaak vastloopt. Gisteren tot diep in de nacht vroege morgen van alles geprobeerd met Cydia en kwam tot de conclusie dat het niet is wat ik ervan had gehoopt. Na bv een install op cydia van 5 icon dock liep de boel alweer zo vast dat ik genoodzaakt was om een recovery te doen. Na dit te hebben gedaan was ik er zo flauw van dat ik het gewone OS3 er nu op laat staan moet er niet aan denken dat ik in de aankomende vakantie problemen krijg die ik niet zonder m'n desktop klaar kan krijgen en aangezien ik die niet mee neem.........Na dus hem, opnieuw in de "gewone" OS3 te hebben draaien wou als eerst al de helft niet installen en gaf de ene na de andere fout melding na 4x synchroniseren stond er dan alles eindelijk weer op...... en had ik om 04:00 zoiets van hehe en nu slapen. Nu net zit ik met de iphone in de hand en zo in één keer staat er geen SIMkaart geplaatst alweer zo vast als een huis...........wat ik ook probeer vergeet het maar geen sim......nu maar een complete schone installatie in DFU mode en dan ben ik er wel klaar mee!

gr,

Richard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G - OS3.1.2 > unlock & jailbreak, hoe? Kluppergeest Archief 1 17-12-09 00:10
Jailbreak en OS3.0 wimwessling Archief 4 25-06-09 10:44
3g of gewone iphone matsipatatsi Koopinformatie Nederland 1 13-05-08 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.