//

Jailbreaken van iPhone 3G 3.0

Jailbreaken van iPhone 3G 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej allemaal, Ik heb even 2 kleine vraagjes, daarna mag er een slotje op dit account Ik zit er over na te denken om mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-09, 00:50
de_Surinamer de_Surinamer is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Exclamation Jailbreaken van iPhone 3G 3.0

Heej allemaal,

Ik heb even 2 kleine vraagjes, daarna mag er een slotje op dit account
Ik zit er over na te denken om mijn iPhone te jailbreaken.
Nu zit ik echter met de vraag : "Hoe zet je je gejailbreakte iPhone terug, naar een normale iPhone?"

Want ik moet terugsturen want dat knopje waarmee je hem op stille modus zet valt er steeds af
En dan moet ik hem inleveren, en ze hoeven niet te weten dat ik hem heb gejailbreaked

Ten 2e: Ik las dat je eigenlijk eerst alleen Cydia moet installeren, en daarna Icy om vastlopen te voorkomen. Hoe moet je dan later Icy opnieuw installeren?
Dat hele proces opnieuw doen met iTunes + Firmware + Redsn0w?

Grtjzzz de_Surinamer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 12:54
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Vraag 1; je iPhone hestellen in itunes en je jailbreak is weg. Maarre blonde opmerking misschien, als je je toestel nou eerst wegbrengt (want je geeft aan dat je nog wil gaa jailbreaken) dan kun je toch daarna gewoon een jailbreak doen en hoef je nu niets te herstellen.....
Vraag 2; weet ik niet precies (sorry) maar ik neem aan redsn0w starten en dan alleen icy laten installeren....ik heb Icy namelijk niet geïstalleerd, alleen cydia.
  #3  
Oud 16-07-09, 14:12
de_Surinamer de_Surinamer is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard

@curmie: Dat zal ik dan maar doen dankjewel voor je reactie
Reageren

Labels
cydia, de_surinamer, icy, iphone, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreaken van een iPhone 3G in iOS 4.2.1 Bobby007 Jailbreak 0 15-02-11 21:32
Een duidelijk uitleg van het jailbreaken van Versie 4.0? Yordi038 Jailbreak 1 29-06-10 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.