//

na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken

na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iphone geupdate en wist dan ook dat ik hem opnieuw moest jailbreaken. Nou doe ik precies hetzelfde als de eerste keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-09, 13:37
martijnheijmans martijnheijmans is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken

Ik heb vandaag mijn iphone geupdate en wist dan ook dat ik hem opnieuw moest jailbreaken. Nou doe ik precies hetzelfde als de eerste keer alleen blijft hij nu constant hangen op het plaatje wat in beeld komt. hebben hier meerdere last van gehad? ik gebruik mac osx 10.5.7
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-09, 14:08
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnheijmans Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn iphone geupdate en wist dan ook dat ik hem opnieuw moest jailbreaken. Nou doe ik precies hetzelfde als de eerste keer alleen blijft hij nu constant hangen op het plaatje wat in beeld komt. hebben hier meerdere last van gehad? ik gebruik mac osx 10.5.7
Heb je geprobeert met eerst te herstellen via itune.
Mischien houd je vorige jailbreak iets achter wat belemerd..

Succes
  #3  
Oud 01-08-09, 14:23
Franciskine Franciskine is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Standaard

Je mag gerust nog het bestand iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw gebruiken, met redsn0w-win_0.8 werkt dit perfect. Cydia wordt perfect geinstalleerd, maar dan pas begint het probleem : de mobile installation patch werkt wel niet meer en zou vervangen zijn door de "installid patch" maar daar krijg ik dezelfde foutmelding : The requested modification cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automaticaly found or fixed.
Gebeurt dit omdat omdat ik de ipsw heb gebruikt van de 3.0 versie ipv de 3.01 versie? Ik weet het niet.

Wat het vastlopen betreft wat hierboven werd vermeld zou een in-en uitpluggen van de usb kabel voor sommigen de reboot toch doen starten.
  #4  
Oud 01-08-09, 15:42
martijnheijmans martijnheijmans is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

na nog een keer proberen met herstel erbij nog steeds geen werkende jailbreak...
  #5  
Oud 01-08-09, 17:14
haarbal haarbal is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar haarbal
Standaard

ik heb ook de update gedaan op mn 3gs naar 3.01. daarna redsnow .8. tijdens het beginscherm van redsnow waar hij om de geinstalleerde ispw vraagt, deed hij het niet met de 3.01, maar wel met de "oude" 3.0. verder gewoon alles kunnen doen. jaibreak, cydia, tethering, vvmail, enz. geen enkel prbleem. draait als een zonnetje
  #6  
Oud 02-08-09, 12:05
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Hier is dat goed gelukt
  #7  
Oud 03-08-09, 14:17
simplystefan's schermafbeelding
simplystefan simplystefan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

IK heb ook hetzelfde probleem heb het denk ik al 20 keer geprobeerd op een mac en op een pc. Lukt bij geen van beide. De ene keer stop hij bij de opmerking rebooten de adere keer loopt hij alles af, Uploading first stage, second stage en daarna klaar, maar gebeurt niets!

HELP aub.
  #8  
Oud 03-08-09, 14:23
Razorrr Razorrr is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Heb hetzelfde gehad na de 3.0.1 update. iPhone bleef tot 4x toe hangen op het schermpje Uploading ramdisk. Toch na een pc reboot en paar hard resets van de iPhone op de jailbreak install weten te krijgen. Alles werkt nu prima
  #9  
Oud 09-08-09, 13:24
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard

Cool net na een lange tijd weer gejailbreakt. Mijn versie was 3.0.1. Maar ik had met de 3.0.1 gebruikt. en het werkt perfect. itunes geeft steets aan er is een nieuwe update 3.0.1 wilt u bijwerken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hij wil niks meer sander-mr-psv Archief 1 25-12-09 13:12
Ge-update van 1.1.3 naar 1.1.4 en nu herkend hij SIM kaart niet meer?? HELP ThieryC Archief 6 19-03-08 12:59
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 08:58
help simkaatprobleem, hij wil er niet eens in. alo-b iPhone algemeen 2 03-12-07 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.