//

Redsn0w herkent firmware niet.

Redsn0w herkent firmware niet. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ben hier nieuw en ook nieuw met de Iphone. heb hem iets meer dan een week en heb hem laten Jailbreaken maar na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-09, 08:56
kungfuzombie kungfuzombie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard Redsn0w herkent firmware niet.

Hallo allen, ben hier nieuw en ook nieuw met de Iphone. heb hem iets meer dan een week en heb hem laten Jailbreaken maar na het installeren van een app met Cydia bleef hij hangen. Dus maar hersteld.

Nu probeer ik hem zelf te jailbreaken maar ik kom al vrij snel vast! Ben er gisteren de hele avond al mee bezig geweest en heb me goed ingelelzen op dit forum maar geen resultaat. Nu zit ik hier mee.

Ik heb hem teruggezet naar filmware 3.0 maar als ik nu redsn0w open en Brows selecteer ik iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw waarna ik de melding krijg Unable to recognize specific IPSW.

Dus ver kom ik niet, iemand een idee?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-09, 09:20
kungfuzombie kungfuzombie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Ja hoor! Gisteren hele avond en deel v/d nacht bezig geweest. Eindelijk er zo flauw van dat ik toch maar een topic open... lukt het de laatste keer proberen met Redsn0w 8 opeens wel gewoon!

Unlocked via de handleiding voor de 3G, werkt ook in één keer. THNX!

Kan weer dicht dus...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Firmware wordt niet herkent Wenniej Jailbreak 3 27-12-10 23:46
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet jeckyl iTunes 11 26-09-10 08:24
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55
Redsn0w herkent firmware niet... 3.0.1 Wietjuh Archief 2 07-09-09 12:38
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! mister@ Unlock [archief] 8 10-01-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.