//

iPod volledig jailbreak free maken

iPod volledig jailbreak free maken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb een tijdje geleden mijn iPod gejailbreakt. En er veel aan gehad. Maar omdat hij traag ging worden en veel problemen had (ja, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-09, 01:04
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard iPod volledig jailbreak free maken

Hallo.

Ik heb een tijdje geleden mijn iPod gejailbreakt. En er veel aan gehad. Maar omdat hij traag ging worden en veel problemen had (ja, progs verwijderen, maar toch..) Heb ik hem "herstelt".

Maar nu heb ik nog steeds een leuk procentje naast mijn batterij staan. Verder niet erg, maar ik wil dat ook weg..

Ik ben een beetje gaan zoeken en dit is iets wat achterblijft na een jailbreak. Als dit geactiveerd was. Ik heb dus weer een jailbreak uitgevoerd en heb "niet actief" gemaakt. Daarna weer hersteld. Maar nu staat hij er weer..
Heeft hier iemand een idee hoe ik dit wel weg kan krijgen? Maar niet alleen dit, maar ook alle andere jailbreak sporen (Zegmaar, Stel hij gaat kapot en moet naar apple, dat ze er niet achter komen. Dat is uiteindelijk mijn bedoeling. Zo van Stel..) Of is dit onmogelijk?
Ik wil als het moet mijn hele iPod resetten.

Bedankt alvast voor het antwoord,

Duco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-09, 10:18
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Dit zit dan in de reservekopie, je kan dus nogmaals herstellen en dan geen reservekopie terugzetten.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 26-08-09, 11:12
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

ok, Dan zal ik dat doen!

tnx!
  #4  
Oud 30-08-09, 16:24
edope123 edope123 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

ik heb mijn iphone 3g 3.0 met jailbreak onlangs laten vallen en nou moet ie binnenkort weg voor reparatie, voor alle zekerheid wil ik mijn jailbreak verwijderen. ook omdat ik merk dat de jailbreak mijn batterij en vooral geheugen vreet. maar nu wil ik wel al mijn contacten en het liefst ook mijn sms berichten behouden, iemand een idee hoe ik dit doe?
  #5  
Oud 30-08-09, 16:31
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Simpel.. Synchroniseer met iTunes. Hij zal automatisch een reservekopie maken(Dus je contacten/smsberichten enz). Daarna druk je op herstel en herstel je de software. Na het herstellen vraagt hij of je de bestanden wil terugzetten. Doe dit niet. er kunnen restanten van je jailbreak meekomen.

Stuur ze naar apple. Als je geluk hebt krijg je een gloednieuwe phone. sinc met iTunes. Hij zou vragen of je hem als nieuwe wil instellen of vanaf reservekopie. Doe dan vanaf reserve..

Dan zal er iets komen met software update. Je krijgt namelijk je iphone met 2.x software. gewoon updaten.

Daarna je muziek/films enz weer sincen. En eventueel een jailbreak uitvoeren!

p.s. Sinds waarneer krijg je garantie als je je iPhone laat vallen?

:::Edit:::

Als je de jailbreak enkel wil verwijderen moet je gewoon op herstellen drukken in iTunes. Stappen doorlopen en klaar.

Laatst gewijzigd door Ducosebel; 30-08-09 om 16:34.
  #6  
Oud 30-08-09, 16:58
edope123 edope123 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

mijn iphone is gevallen nadat een collega mij aanstootte, dus is hij aansprakelijk. dit word dan vergoed als schade aan derden.
t-mobile raadde mij aan om mijn iphone naar een van hun winkels te brengen waarna zij de reparatie verzorgden, kan dit ook bij apple?

is het trouwens niet zo dat wanneer je je iphone terug zet naar een reserve kopie dat itunes dan automatisch de JB bestanden ook weer mee kopieert?
  #7  
Oud 31-08-09, 00:25
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik durf het niet zeker te zeggen. Maar volgens mij kan dit gewoon. Probeer maar even op https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do. Wat ik het beste vind van de support van apple is dat hij opgehaald word en binnen 2 tot 5 dagen hij al weer terug is. Dus dat raadt ik je zeker aan!

en op je 2e vraag: Zover ik weet niet/gedeeltelijk. Denk wel dat sommige bestanden terugkomen. maar niet echt dat als je een jailbreak uitvoert dat alles ook weer terug is. Zover ik weet zijn er programma's in Cydia die het wel voor je in de reservekopie zetten (??)
  #8  
Oud 31-08-09, 02:50
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Bij een herstel wordt alles naar fabrieksinstellingen teruggezet. Als je vervolgens je reservekopie terugzet, zal iTunes bepaalde JB elementen uit die reservekopie niet kunnen terugzetten. Na een herstel werken JB software niet meer aangezien een herstel de JB teniet doet. Geen probleem dus, behalve al die foto's die je niet ge-back-upped hebt.
  #9  
Oud 01-09-09, 14:33
nickname nickname is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Hallo ik heb onlangs een ipod touch gekocht en wil deze jailbreaken. Mijn vraag is waar kan ik deze handleiding vinden, vindt namelijk alleen handleidingen voor een iphone, of kan ik die ook gebruiken maar voor welke moet ik dan kiezen 3G, 3GS??
Alvast bedankt voor de hulp!!

Groeten Nick
  #10  
Oud 01-09-09, 15:23
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Voor de iPod Touch is het hetzelfte als de iPhone. Gewoon voor OS3.0 Redsn0w. 2.x Quickpwn. De iPod touch update => 3.0 is betaald. Maar kan je overal (gratis) downloaden. Gewoon even op google zoeken naar iPod2,1_3.0_7A341_Restore. S6!
  #11  
Oud 01-09-09, 16:57
nickname nickname is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Ok maar op me touch staat al fw3.0 wil hem eigenlijk alleen maar jailbreaken dus heb toch de update niet nodig en het programma Redsn0w is dat de zelfde als in deze handleiding https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html ??

Sorry dat ik het ff nie snap..
  #12  
Oud 01-09-09, 17:59
Ducosebel Ducosebel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Je kan met Redsn0w elk ipod touch/iPhone model jailbreaken. Dus ook de iPod touch van jou. Gewoon de instructies volgen. Als je het nog niet snapt moet je ff googlen of hier nog is kijken

Hij zal op het begin vragen om je software die je NU gebruikt te selecteren. Die staat C:\Users\hp\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates in Vista. Maar in XP weet ik het niet (google!)

S6
  #13  
Oud 01-09-09, 18:57
pipo-1998 pipo-1998 is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 115
Standaard

of download de firmware google hier vooreven
__________________
iPhone 2G 8GB, 3G 16GB, 4 32GB, 4S 16GB. iMac 20", 24", 27".
Reageren

Labels
anti-jailbreak, batterij, ipod touch, procenten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone volledig gebruiksklaar maken : stappenplan? Lode Archief 22 24-05-08 09:58
ipod touch free january update en firmware 2.0...misschien sabatie Unlock [archief] 0 27-03-08 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.