//

SSH Email Instellingen + Wachtwoord

SSH Email Instellingen + Wachtwoord discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag mbt de emailinstellingen van alle email accounts op een iphone. Is het mogelijk om de ingevulde emailinstellingen, en hiermee bedoel ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-09, 17:12
AmpSource AmpSource is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar AmpSource
Standaard SSH Email Instellingen + Wachtwoord

Ik heb een vraag mbt de emailinstellingen van alle email accounts op een iphone. Is het mogelijk om de ingevulde emailinstellingen, en hiermee bedoel ik voornamelijk wachtwoord van een ingevoerde email account te achterhalen in een configuratie bestand aanwezig op de iphone?

Ik heb al enige tijd zitten zoeken via SSH dmv WinSCP. Echter kom ik van alles tegen, maar een echte config file voor de email settings blijft maar uit.

Heeft iemand enig idee, of deze data uit een config / plist file te halen is? En zo ja waar die/dat bestand dan zou staan.

Natuurlijk denkt iemand nu dat dit bedoeld is voor hack doeleinden etc. Echter is dit niet het geval. Ik ben op dit moment bezig met een project voor mijn Minor mbt het recoveren/achterhalen van data binnenin een iphone.

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: iWorm misbruikt standaard wachtwoord via SSH iCulture Jailbreak 49 16-02-10 21:13
Standaard SSH wachtwoord werkt niet watcher iPhone algemeen 18 26-11-09 22:26
Wachtwoord van SSH veranderen RHochstenbach Archief 1 21-11-09 13:35
SSH wachtwoord... kozok Archief 3 13-11-09 23:23
wachtwoord incorrect bij verbinden met ssh vanrumst iPhone algemeen 10 09-03-09 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.