//

van Jailbreak 3.0.1 herstellen naar 3.0.1 lukt niet

van Jailbreak 3.0.1 herstellen naar 3.0.1 lukt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik mijn 3gs binnen kreeg heb ik vrijwel meteen gejailbreaked met redsn0w en 3.0 (7a341). Dat draaide 2 weken prima. Maar zo plotseling gaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-09, 09:43
falconz falconz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard van Jailbreak 3.0.1 herstellen naar 3.0.1 lukt niet

Toen ik mijn 3gs binnen kreeg heb ik vrijwel meteen gejailbreaked met redsn0w en 3.0 (7a341). Dat draaide 2 weken prima. Maar zo plotseling gaf de iPhone aan: geen simkaart. Na opnieuw opstarten krijg ik de melding dat hij aan iTunes gehangen moet worden voor herstel. Daar krijg ik te zien dat ik kan upgraden naar 3.1, maar dat wil ik niet. Ik heb geprobeerd via shift in te drukken te herstellen naar de originele 3.0.1 FW, ook 3.0, maar zodra iTunes de FW controleert krijg ik een foutmelding (this device isn't eligible for the requested build, restore error 3194). Ook opnieuw redsn0w draaien leidt tot de melding dat ik moet herstellen in iTunes.
Is er een manier om toch weer 3.0.1 erop te krijgen en te activeren? En snapt iemand hoe het zo plotseling kan dat ik moet herstellen? Het lijkt net alsof er over-the-air een update van apple op de phone gezet is die checkte of er gejailbreaked was en daarna de melding liet zien dat er hersteld moest worden...

Ik zou erg graag gewoon 3.0.1 "schoon" erop zetten, omdat ik daarna weer kan jailbreaken naar 3.0.1. Tips meer dan welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-09, 09:47
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door falconz Bekijk bericht
Toen ik mijn 3gs binnen kreeg heb ik vrijwel meteen gejailbreaked met redsn0w en 3.0 (7a341). Dat draaide 2 weken prima. Maar zo plotseling gaf de iPhone aan: geen simkaart. Na opnieuw opstarten krijg ik de melding dat hij aan iTunes gehangen moet worden voor herstel. Daar krijg ik te zien dat ik kan upgraden naar 3.1, maar dat wil ik niet. Ik heb geprobeerd via shift in te drukken te herstellen naar de originele 3.0.1 FW, ook 3.0, maar zodra iTunes de FW controleert krijg ik een foutmelding (this device isn't eligible for the requested build, restore error 3194). Ook opnieuw redsn0w draaien leidt tot de melding dat ik moet herstellen in iTunes.
Is er een manier om toch weer 3.0.1 erop te krijgen en te activeren? En snapt iemand hoe het zo plotseling kan dat ik moet herstellen? Het lijkt net alsof er over-the-air een update van apple op de phone gezet is die checkte of er gejailbreaked was en daarna de melding liet zien dat er hersteld moest worden...

Ik zou erg graag gewoon 3.0.1 "schoon" erop zetten, omdat ik daarna weer kan jailbreaken naar 3.0.1. Tips meer dan welkom!
Je kan de goede fw vinden in de wiki. Daarme kan je je iPhone herstellen met de shiftknop.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 23-09-09, 09:48
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Je moet ook iRecovery gebruiken vermoed ik
  #4  
Oud 23-09-09, 10:00
falconz falconz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Je kan de goede fw vinden in de wiki. Daarme kan je je iPhone herstellen met de shiftknop.
Dat is nou juist de FW die ik probeer terug te zetten (iPhone2,1_3.0.1_7A400_Restore.ipsw), maar apple geeft dus een foutmelding als ik deze selecteer...
Ik zal eens op zoek naar iRecovery, werkt dat ook onder windows?
  #5  
Oud 23-09-09, 10:49
falconz falconz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Je moet ook iRecovery gebruiken vermoed ik
Heb net met iRecovery 3.0.1 erop proberen te zetten, lijkt allemaal goed te gaan, maar zodra de iPhone opnieuw opgestart is zie ik dat ik weer in m'n gejailbreakte toestand terecht kom. De status van het netwerk blijft op zoeken staan, en na ca 1 minuut verschijnt de melding dat de telefoon hersteld moet worden in iTunes. Welke mogelijkheden resteren nog, behalve dan 3.1 erop zetten via iTunes...
  #6  
Oud 23-09-09, 12:18
falconz falconz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

hmm, er is meer aan de hand. Ten einde raad probeerde ik de 3.1 update er dan maar op te zetten via iTunes. Maar zelfs die geeft een foutmelding... Opsturen dan maar... Prettig, maar niet heus...
  #7  
Oud 23-09-09, 19:00
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zou nog eens kunnen proberen je iPhone te herstellen via een oude versie van iTunes, 8.2.x bijv. Kun je hier downloaden.
En dan gewoon shift/herstel naar 3.0(.1).
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
herstellen van ipad lukt niet melanie76 iPad algemeen 0 30-12-10 00:34
iPhone: iPhone 2G downgrade van 3.1.3 naar 3.1.2 lukt niet Jensito Jailbreak 4 02-10-10 22:55
iPhone: 'Moet' splinternieuwe iPhone herstellen, maar lukt niet! (geen jailbreak) svan Jailbreak 9 14-09-10 08:53
iPhone: Van 3.12 naar 4.01 met pwnage lukt niet? goofy17 Jailbreak 6 20-07-10 13:03
iPhone: Kan iphonen niet herstellen van 3.0.1 naar 3.0 W34p0ns Jailbreak 3 13-09-09 06:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.