//

iPhone OS 3.1 software-update

iPhone OS 3.1 software-update discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb nu een half jaar een iPhone 3G. Bij sommige spellen bij App store geeft mijn iPhone aan dat ik hem moet updaten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-09, 16:30
*-girl *-girl is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard iPhone OS 3.1 software-update

hallo,
ik heb nu een half jaar een iPhone 3G. Bij sommige spellen bij App store geeft mijn iPhone aan dat ik hem moet updaten in 3.0.
maar nou komt het probleem; in het begin toen ik mijn iPhone had had ik via itunes een update gedaan (vraag me niet welke) waardoor hij emergency call aangaf.. toen heb ik mijn iPhone opgestuurd naar waar hij vandaan kwam en toen hebben ze hem gejailbreakt. En toen ik mijn iPhone weer terug kreeg kreeg ik er een boekje bij waarin stond dat ik geen updates meer mocht doen maar alleen maar via Installer en App store. Maar mag ik mijn iPhone nu dus niet meer updaten naar 3.0 of 3.1 via itunes? zou iemand een antwoord kunnen geven wat voor een beginnende iPhoner duidelijk is, want ik ben niet zo bekend met alle moeilijke woorden?! alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-09, 17:00
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

probeer eens de mensen te contacten waar je hem van hebt?
  #3  
Oud 23-09-09, 17:38
nielspod's schermafbeelding
nielspod nielspod is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 81
Standaard

Als het goed is kun je hem gewoon updaten, alleen gaat je jailbreak dan verloren.
Je kunt wel updaten met een tool van het Dev Team (iPhone-hackers), maar die is nog niet uitgebracht voor 3.1
__________________
iPhone 3GS 16GB BLACK
Reageren

Labels
software 3.0 3.1 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Geen verbinding met Iphone-software-update-server matias1989 iTunes 5 03-05-11 21:18
Iphone software update 4.0.2 Jeanvion Archief 2 21-08-10 13:54
iPhone software update van apple down ? dikkedonder iPhone algemeen 1 10-06-09 12:58
Iphone gecrasht na update Software via Itunes ronald10 Archief 1 16-07-08 22:35
Iphone doet niks meer na installeren update software calamares Jailbreak apps en thema's 5 12-05-08 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.