//

jailbreak 3gs onbekend

jailbreak 3gs onbekend discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Lezer, Ik heb een iphone 3gs 32Gbyte gejailbreakd! Maar waarmee?onbekend! versie 3.0(7A341) model:MC141DN Ik heb ook een MAC-pc kan ik nu de jailbreak 3.1.3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-09, 17:14
jaapdrenthen jaapdrenthen is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard jailbreak 3gs onbekend

Hallo Lezer,

Ik heb een iphone 3gs 32Gbyte gejailbreakd! Maar waarmee?onbekend!
versie 3.0(7A341) model:MC141DN

Ik heb ook een MAC-pc kan ik nu de jailbreak 3.1.3 naar itunes slepen maar wat moet ik dan doen?

Gewoon starten?

alvast bedankt,

jaap
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-09, 17:20
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik denk dat je jezelf even wat beter inleest over hoe wat een jailbreak is.
Je vraag is ook nogal onduidelijk.

Wil je nu updaten naar 3.1 en die jailbreaken?
  #3  
Oud 08-10-09, 18:07
jaapdrenthen jaapdrenthen is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Hallo Bomans,

bedankt voor je snelle reactie sorry voor de onvollededige vraag:-(


Ik heb een gejailbreakte iphone 3.0 en wil updaten naar 3.1 zoals op de website PwnageTool 3.1.3 vrijgegeven: jailbreak voor iPhone 3GS en iPod touch 2G - iPhone - iPhoneclub.nl aangegeven wordt.

Maar ik weet niet waarmee mijn iphone gejailbreakd is!:-(

ik lees op de website: Om de iPhone 3GS en de iPod touch 2G te kunnen jailbreaken heb je toestellen nodig die met OS 3.0 of 3.0.1 zijn gepwned.

Volgens mij is het gejailbreakd via windows, maar waar kan ik dat aan zien! Ik lees ook dat een Iphone 3G(s) , gejailbreakd, altijd via pwned geupdated kan worden!


Nu lees ik dat dit op een MAC computer kan en die heb ik!
Ik heb ook het bestand en lees dat ik het naar itunes moet slepen... maar dan...:-(

wat moet ik dan doen: synchroniseren en dan het programma starten
  #4  
Oud 09-10-09, 13:17
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapdrenthen Bekijk bericht
Hallo Bomans,

bedankt voor je snelle reactie sorry voor de onvollededige vraag:-(


Ik heb een gejailbreakte iphone 3.0 en wil updaten naar 3.1 zoals op de website PwnageTool 3.1.3 vrijgegeven: jailbreak voor iPhone 3GS en iPod touch 2G - iPhone - iPhoneclub.nl aangegeven wordt.

Maar ik weet niet waarmee mijn iphone gejailbreakd is!:-(

ik lees op de website: Om de iPhone 3GS en de iPod touch 2G te kunnen jailbreaken heb je toestellen nodig die met OS 3.0 of 3.0.1 zijn gepwned.

Volgens mij is het gejailbreakd via windows, maar waar kan ik dat aan zien! Ik lees ook dat een Iphone 3G(s) , gejailbreakd, altijd via pwned geupdated kan worden!


Nu lees ik dat dit op een MAC computer kan en die heb ik!
Ik heb ook het bestand en lees dat ik het naar itunes moet slepen... maar dan...:-(

wat moet ik dan doen: synchroniseren en dan het programma starten
Wanneer er op het springboard van je iPhone Cydia te zien is, is er sprake van een jailbreak. Welke versie software je heb kun je bij instellingen->algemeen->info zien.

Wanneer je wil updaten naar 3.1 kun je het beste gebruik maken van custom firmware, hetgeen te vinden is op het forum hier. Deze kun je vervolgens installeren door in iTunes tab (in geval van mac) ingedrukt te houden en op herstel te drukken. Nu kun je zelf een firmware uitzoeken, kies dan de custom die je net gedownload heb om te installeren.

Overigens is het belangrijk of je met T-Mobile bel in verband met je simlock, bij de custom firmware wordt je baseband (waar je simlock afhankelijk van is) niet geupgrade en zul je dus kunnen unlocken.

Zoals Bomans al aangeeft is het belangrijk om even wat fora en topics door te nemen alvorens dingen te proberen. Overigens zou ik komend weekend nog even afwachten in verband met aankomende nieuwe jailbreak en (hopelijk) nieuwe unlock tools.

Succes!
  #5  
Oud 09-10-09, 17:26
jaapdrenthen jaapdrenthen is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Thanks!! goeie tip.... even wachten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbekend symbool movieboy iPhone algemeen 34 12-09-13 20:31
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak djaell Koopinformatie Nederland 4 30-09-09 10:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.