//

Jailbreak

Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee, helemaal niks. ook geen streepjes bij bereik...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-10-09, 22:50
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Nee, helemaal niks. ook geen streepjes bij bereik

Laatst gewijzigd door berty; 12-10-09 om 22:53. Reden: spelfout
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-10-09, 22:53
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

heb je nu wel ultransow gedraaid ?
__________________

  #23  
Oud 12-10-09, 22:57
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Nee.. moet dat?
ik heb met ih8snow en die customfirmware die je zei gewerkt.
  #24  
Oud 12-10-09, 22:59
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

ga naar cydia
ga naar manage
resources
daar zie je ultransnow staan
aanklikken en installen
  #25  
Oud 12-10-09, 22:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berty Bekijk bericht
Het is gelukt.. cydia staat er nu ook weer op.. maar helaas weer geen netwerk...... wat doe ik fout?
Ultrasn0w al geprobeert.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #26  
Oud 12-10-09, 23:15
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

even cydia de tijd gunnen om zich te updaten en anders zelf toevoegen middels iClarified - iPhone - How to Unlock the iPhone 3G, 3GS Using UltraSn0w
  #27  
Oud 14-10-09, 14:37
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Ik heb inmiddels alles aan de praat... alleen nu doet push het niet meer, iets waar ik opzich wel van baal...

En waarom moest ik eigenlijk mijn iphone hacktiveren / unlocken terwijl ik gewoon een legaal simlockvrije telefoon heb?
  #28  
Oud 14-10-09, 14:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berty Bekijk bericht
Ik heb inmiddels alles aan de praat... alleen nu doet push het niet meer, iets waar ik opzich wel van baal...

En waarom moest ik eigenlijk mijn iphone hacktiveren / unlocken terwijl ik gewoon een legaal simlockvrije telefoon heb?
Als je niet kon bellen voordat je hebt geünlockt met Ultrasn0w, dan heb je helemaal geen officieel simlockvrije iPhone.
  #29  
Oud 14-10-09, 14:46
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Kan het niet zijn dat ik ergens iets fout heb gedaan?
toen ik hem in de doos ontving heb ik mijn kpn sim erin gedrukt en ik kon bellen....

als ik hem nou een reset naar fabriekinstellingen en dan opnieuw jailbreak zonder unlock, zou dat kunnen helpen of totaal niet..
ik heb het voor push wel over.
  #30  
Oud 14-10-09, 23:13
Rover110 Rover110 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 20
Standaard

Heb geprobeerd mijn 2G (jailbroken en unlocked) van 3.1 te updaten naar 3.1.2 met de software van Destiny (3.1_-_IPhone 2G.ipsw). Midden in de update stopt de voortgang van de update met de melding "De IPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (error 1601)) Weer in DFU-mode gezet en herhaald en herhaald maar het probleem blijft zich voordoen. Wie o wie geeft goede raad ?
  #31  
Oud 14-10-09, 23:15
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rover110 Bekijk bericht
Heb geprobeerd mijn 2G (jailbroken en unlocked) van 3.1 te updaten naar 3.1.2 met de software van Destiny (3.1_-_IPhone 2G.ipsw). Midden in de update stopt de voortgang van de update met de melding "De IPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (error 1601)) Weer in DFU-mode gezet en herhaald en herhaald maar het probleem blijft zich voordoen. Wie o wie geeft goede raad ?
Staat niet goed in DFU gebruik een klok zodat je precies 10 seconden de home en sleepknop ingedrukt houdt.
  #32  
Oud 14-10-09, 23:37
Rover110 Rover110 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 20
Standaard

Michael, gedaan wat je hebt geadviseerd, maar tevergeefs. Trouwens mijn iPhone staat, als ik hem opstart al in de herstelmodus, dus ITunes meldt al meteen een IPhone in herstelmodus te hebben aangetroffen. Desondanks jouw adviezen uitgevoerd, maar nog steeds de melding dat de IPhone niet hersteld kan worden. Nog eens geprobeerd via een andere USB-aansluiting. Maar hetzelfde resultaat. (Fout 1601) Wat nu ?
  #33  
Oud 14-10-09, 23:42
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rover110 Bekijk bericht
Michael, gedaan wat je hebt geadviseerd, maar tevergeefs. Trouwens mijn iPhone staat, als ik hem opstart al in de herstelmodus, dus ITunes meldt al meteen een IPhone in herstelmodus te hebben aangetroffen. Desondanks jouw adviezen uitgevoerd, maar nog steeds de melding dat de IPhone niet hersteld kan worden. Nog eens geprobeerd via een andere USB-aansluiting. Maar hetzelfde resultaat. (Fout 1601) Wat nu ?
Zet je iPhone uit door op de home/sleepknop te drukken voor een seconde of 10. Dan aanzetten en gelijk je vingers op de home/sleepknop houden voor 10 seconden (de klok) dan de sleepknop loslaten en de homeknop vasthouden tot iTunes hem herkent als iPhone die herstelt moet worden.
  #34  
Oud 15-10-09, 00:10
Rover110 Rover110 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 20
Standaard

Jammer, maar het probleem blijft zich voordoen. Even voor de volledigheid. Kan er iets misgegaan zijn omdat ik vanmiddag eerst de software van IClarified heb gedownload 1.1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw. Deze via ITunes gedownload naar mijn IPhone. Resultaat een SIM-error. Daarna aan de gang gegaan met de software van Destiny. Is er misschien een update van de baseband gebeurd ? Kan me niet voorstellen, maar toch..... dit is even shit.
Nog iemand met een goede suggestie ?
  #35  
Oud 15-10-09, 00:17
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rover110 Bekijk bericht
Jammer, maar het probleem blijft zich voordoen. Even voor de volledigheid. Kan er iets misgegaan zijn omdat ik vanmiddag eerst de software van IClarified heb gedownload 1.1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw. Deze via ITunes gedownload naar mijn IPhone. Resultaat een SIM-error. Daarna aan de gang gegaan met de software van Destiny. Is er misschien een update van de baseband gebeurd ? Kan me niet voorstellen, maar toch..... dit is even shit.
Nog iemand met een goede suggestie ?
Probeer dit eens.
  #36  
Oud 15-10-09, 01:54
Rover110 Rover110 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 20
Standaard

Michael, de gouden tip, want dit heeft gewerkt. Alles weer Spic & Span, dus functioneert weer. Bedankt !!!
  #37  
Oud 15-10-09, 09:24
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rover110 Bekijk bericht
Michael, de gouden tip, want dit heeft gewerkt. Alles weer Spic & Span, dus functioneert weer. Bedankt !!!
Welke volgorde heb je gebruikt want ik heb precies hetzelfde probleem als jij ?
  #38  
Oud 15-10-09, 10:03
Rover110 Rover110 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 20
Standaard

Eerst heb ik iH8sn0w gedownload en uiitgepakt. Toen de IPhone aangesloten en ITunes weggeklikt. Vervolgens verbonden met het .exe bestand van iH8sn0w.Kies voor jouw type IPhone. Dan krijg je op je IPhone na een 10-15 seconden een wit scherm. Gewoon niets doen.Op een gegeven moment kreeg ik de melding dat het .exe moest worden afgesloten omdat er een fout was opgetreden. Gewoon laten staan en niet op "sluiten "drukken.
Inmiddels was ITunes vanzelf opgestart en meldde een IPhone in herstelmodus te hebben aangetroffen. Dan Shift-Herstellen en je goede soiftware kiezen en alles liep als een zonnetje.

Het moet zo lukken, anders nog een keer herhalen.
  #39  
Oud 15-10-09, 10:05
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rover110 Bekijk bericht
Eerst heb ik iH8sn0w gedownload en uiitgepakt. Toen de IPhone aangesloten en ITunes weggeklikt. Vervolgens verbonden met het .exe bestand van iH8sn0w.Kies voor jouw type IPhone. Dan krijg je op je IPhone na een 10-15 seconden een wit scherm. Gewoon niets doen.Op een gegeven moment kreeg ik de melding dat het .exe moest worden afgesloten omdat er een fout was opgetreden. Gewoon laten staan en niet op "sluiten "drukken.
Inmiddels was ITunes vanzelf opgestart en meldde een IPhone in herstelmodus te hebben aangetroffen. Dan Shift-Herstellen en je goede soiftware kiezen en alles liep als een zonnetje.

Het moet zo lukken, anders nog een keer herhalen.
ok rover .ik probeer het vanmiddag eens .
bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.