//

iPhone 3GS met MC model niet te jailbreaken?

iPhone 3GS met MC model niet te jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 12345678 meer mensen hier problemen mee de andere 2 wouden wel gewoon Als je even de moeite had genomen om te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Heb jij je MC model gejailbreaked?

Ja 94 58,02%
Nee 64 39,51%
Wil ik niet 4 2,47%
Aantal stemmers: 162. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 12-01-10, 22:07
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 12345678 Bekijk bericht
meer mensen hier problemen mee de andere 2 wouden wel gewoon
Als je even de moeite had genomen om te zoeken was je er achter gekomen dat dat normaal gedrag is bij nieuwe 3GS toestellen nadat deze gejailbraiked zijn. Gewoon weer aan de pc hangen en de jailbraik tool draaien
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-01-10, 22:44
botterham botterham is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Dat zeg je nou wel, maar ik heb mijn telefoon met succes gejailbreaked uit gezet(misschien niet zo slim)
toen de herstel modus gedaan.
Als ik hem nu wil jailbreaken start de iphone niet meer op.
Wat betekent dat dan?
Alvast bedankt
  #63  
Oud 13-01-10, 12:48
iphonelov3r's schermafbeelding
iphonelov3r iphonelov3r is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!
  #64  
Oud 13-01-10, 13:41
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

jailbreaken doen we omdat je dan veel meer uit je iphone kunt halen dan apple aanbied.Als jij je iphone basic perfect vind dan jailbreak je toch niet.verraders?wat een zeer vreemde uitdrukking is dit?deze telefoon is mijn eigendom, en daamee kan ik nu dankzij de jailbreak doen wat ik zelf wil.Mijn iphone is nu aangepast aan mijn wensen en de jouwe heeft beperkingen so what,laat mensen in hun eigen waarden.
  #65  
Oud 13-01-10, 13:59
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!
Hahaha, lachuu joh.

Wat voor jouw geld, geld niet voor iedereen.
  #66  
Oud 13-01-10, 14:40
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!
Ik vind mijn iPhone een mooi ding, maar ik stoor me wel aan het zendelinggedrag van sommige bezitters.

Ik sluit me verder aan bij de eerdere reactie: er zijn genoeg redenen om te jailbreaken (zie elders op deze site). De iPhone is van mij en ik doe niets illegaals. Dus, waarom jailbreaken?: omdat het kan.
  #67  
Oud 13-01-10, 15:16
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Een Jailbreak of geen jailbreak, iedereen mag een eigen mening hebben over een jailbreak maar om in het algemeen te gaan zeggen op een forum dat iedereen die een jailbreak heeft een verraadster is, vindt ik nogal niet echt heel leuk gezegt(getypt) misschien de volgende keer wat anders formuleren.
Deze iPhone is mijn eigendom en ik mag er mee doen wat ik wilt, als jij een Ferrari wilt gaan kopen ga ik je ook niet tegenhouden vanwege de kleur die ik niet mooi vindt en jij toevallig wel.

Laatst gewijzigd door Iphone3Gs; 13-01-10 om 15:20.
  #68  
Oud 13-01-10, 15:33
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Deze iPhone is mijn eigendom en ik mag er mee doen wat ik wilt, als jij een Ferrari wilt gaan kopen ga ik je ook niet tegenhouden vanwege de kleur die ik niet mooi vindt en jij toevallig wel.
En om de vergelijking even door te zetten: een ferrari hoort rood te zijn, maar als ik hem geel met een tijgerprint wil maken moet ik dat ook lekker zelf weten.
  #69  
Oud 13-01-10, 15:37
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!
Haha, je begint zowaar lachwekkend te worden. Verraders van je eigen telefoon. Ik betaal, dus ik bepaal. Als ik het goed vind zo, laat ik het zo. Als ik er meer mee wil dan doe ik er meer mee.
Maar veel succes bij het delen van je internetverbinding met je laptop of het streamen van high quality youtube filmpjes.
Idd, dat kan niet zonder jailbreak. Als jou dat niet boeit, leuk voor je. Voor de rest interesseert het niemand wat je er van vind.

Volgens mij weet je überhaupt niet waar je over praat, je komt net kijken en hebt overal je mening klaar staan zonder er verstand van te hebben.
  #70  
Oud 13-01-10, 17:56
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!
met je 3GS heb je het makkelijker te zeggen ja
maar denk dat je de kunst van jailbreaken nog niet snapt.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>

Laatst gewijzigd door kuotje; 13-01-10 om 18:02.
  #71  
Oud 13-01-10, 18:20
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
waarom zou je in vredesnaam je iphone jailbreaken? Apple heeft er heel veel tijd in gestoken zo'n ontzettend mooi apparaat te ontwikkelen en dan willen jullie hem veranderen? Ik vind hem perfect en jullie zijn gewoon verraders van jullie eigen telefoon!
Arm onwetend schepsel, als je nu maar wat meer kennis had.

Ach, het is niet anders,
Nu weer on-topic?
  #72  
Oud 14-01-10, 16:00
iphonelov3r's schermafbeelding
iphonelov3r iphonelov3r is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Breda
Berichten: 5
Standaard

ik weet heus wel waar jullie het over hebben. Maar ik vind gewoon dat jailbreaken gewoon tegen de wet in is. Het is hetzelfde als een cd downloaden van een artiest waar je fan van bent. Als je de muziek mooi vind koop je de cd toch, dan ga je hem toch ook niet downloaden. Je steunt je artiest, en evenzo met je telefoon, je support de dingen die je mooi vind. Dus ja verraders ja. En armoede evenzo. En als je het niet eens bent met de functionaliteiten van de de iPhone zoals ie hoort te zijn dan moet je maar iets nieuws zoeken.

En even terugkomend op meneer coenox..
Ik zal nooit kritiek geven als jij je telefoontje een paars of lilablauw kleurtje wilt geven. Daar hebben we het niet over, even opletten he. Ik had het er over dat je de software aanpast waardoor je dingetjes illegaal doet. Dat vind ik gewoon triest.
  #73  
Oud 14-01-10, 16:40
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonelov3r Bekijk bericht
ik weet heus wel waar jullie het over hebben. Maar ik vind gewoon dat jailbreaken gewoon tegen de wet in is. Het is hetzelfde als een cd downloaden van een artiest waar je fan van bent. Als je de muziek mooi vind koop je de cd toch, dan ga je hem toch ook niet downloaden. Je steunt je artiest, en evenzo met je telefoon, je support de dingen die je mooi vind. Dus ja verraders ja. En armoede evenzo. En als je het niet eens bent met de functionaliteiten van de de iPhone zoals ie hoort te zijn dan moet je maar iets nieuws zoeken.

En even terugkomend op meneer coenox..
Ik zal nooit kritiek geven als jij je telefoontje een paars of lilablauw kleurtje wilt geven. Daar hebben we het niet over, even opletten he. Ik had het er over dat je de software aanpast waardoor je dingetjes illegaal doet. Dat vind ik gewoon triest.
ooit gehoord van meningsverschillen?
Jij vind zus, en in vind zo. doe je niks aan sorry.
En met je helle verhaal te posten denk ik echt niet plots. och shit, ik neem mijn opgevoerde golf weer terug naar de garage, en laat hem weer terug zetten naar wat hij moet kunnen als ik hem koop
  #74  
Oud 14-01-10, 16:42
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

En nu graag weer on-topic!

  #75  
Oud 14-01-10, 17:02
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Dat wou ik ook zeggen, tnx,
weet iemand of er al wat bekent is voor dit probleem of dat men er mee bezig is?
  #76  
Oud 05-02-10, 20:53
PerryG PerryG is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 10
Question Jailbreak

Mensen ik zit met een probleem ik heb nieuwe iphone 3gs met 3.1.3 en komt uit week 42 nou wou ik apps erop zetten maar lukt niet meer is er al een jailbreak uit of zou ik hem kunnen downgrade


Even tussendoor hiervoor had ik 3.1.2 en was perfect te jailbreaken met Blackra1n en ik heb ook mc model dus


Maar waarvoor ik dit typte is kan ik downgrade op een manier of ben ik nu gewoon de *** ???

Alvast bedankt Groeten uit Nijmegen
  #77  
Oud 05-02-10, 20:57
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PerryG Bekijk bericht
Maar waarvoor ik dit typte is kan ik downgrade op een manier of ben ik nu gewoon de *** ???
Ben bang dat je de *** bent

Zoek maar even want er is genoeg info te vinden op dit mooie forum
  #78  
Oud 05-02-10, 23:07
PerryG PerryG is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 10
Standaard

Tanks man jah ik had eerder deze forum moeten lezen, had ik cydia of rock gebruikt maar jah shit happens

Wordt maar wachten met geen idee waneer hij er echt is
  #79  
Oud 06-02-10, 11:57
Raggamannn Raggamannn is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 120
Standaard

Je kunt downgraden als je 'make my life easier' hebt geklikt in cydia
  #80  
Oud 06-02-10, 12:15
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik heb een MC model en jailbreaken en unlocken is geen probleem.
__________________
iPhone 3GS 16 GB 3.1.2 JB + Nieuwe bootrom
Officieel T-Mobile Simlockvrij !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan met windows en greenpois0n niet 3GS jailbreaken Jordyknordie Jailbreak 3 16-03-11 14:11
iPhone: iPhone 3GS met ios 4.0 al te jailbreaken? Raikonen1 Jailbreak 2 04-07-10 20:00
Iphone 3GS 3.1.3 nu wel of niet te jailbreaken? anahari Archief 33 17-02-10 11:33
iPhone: Naar 3.1.2 met model MCxxxxx 3GS? Rotje333 Jailbreak 12 17-10-09 18:38
iPhone: iPhone 3gs met FW 3.1 OTB jailbreaken, probleem? pietdeyaert Jailbreak 8 17-10-09 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.