//

Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic

Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is het verzameltopic voor de jailbreaktool ' Sn0wbreeze ' van het iH8Sn0w team. Alle vragen, opmerkingen of tips kunnen in dit topic gepost worden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-10, 15:31
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic

Dit is het verzameltopic voor de jailbreaktool 'Sn0wbreeze' van het iH8Sn0w team. Alle vragen, opmerkingen of tips kunnen in dit topic gepost worden.

Om Sn0wbreeze te downloaden, klik hier. Met Sn0wbreeze kun je je iPhone jailbreaken en unlocken. Sn0wbreeze bevat tevens 'hacktivatie', wat betekent dat je iPhone door Sn0wbreeze wordt geactiveerd als deze nog niet was geactiveerd. Belangrijk voor de mensen die niet met T-Mobile of bijvoorbeeld AT&T werken. Belangrijk: ook met Sn0wbreeze kunnen de iPhone's die nieuwe bootroom bevatten, niet untethered worden gejailbreakt.

Hieronder een lijst met de functies die Sn0wbreeze bevat.

Citaat:
===================
Simple Mode:
Simple Mode does a simple one click process. You simply browse for your IPSW, and it will begin to build! If you select an iPhone IPSW then, sn0wbreeze will ask you if you on an Official Carrier. Answering that question will determine if you are needed to Hacktivate your Device, and fix YouTube + Push.
===================
Expert Mode:
===================
[GENERAL]
- Hacktivation (Activates you phone if you are not on a official carrier.)
- Add sn0wbreeze iPhone App, which keeps you up to date with all the latest news on sn0wbreeze, including upcoming releases, or new releases!
- Root Partition Size (For cydia applications, default size is 750 MB, Max is 7000MB[6.8GB])
[UNLOCKS]
- This will allow you to use any GSM Carrier that is not permitted by your Carrier.
- Select Blacksn0w for the iPhone 3G/3GS on 5.11.07.
- Select Bootneuter for the iPhone 2G.
[INSTALLERS]
- Cydia is always Installed.
- You have the option to install Rock aside Cydia.
[CUSTOM APPS]
- Install Cydia Applications/debs into the IPSW
- Custom Applications (From Big Boss, ZoTTD, Saurik, or Your own PC!) (Search Through the Repo via a Simple Search!)
[CUSTOM BOOTLOGOS]
- Replace the Apple Logo (On Boot)/Recovery Logo (In Recovery Mode) with your own Image!
- Boot Logos (Must be 320 x 480, Be less than 100KB in size, and have at least one transparent Pixel)
===================

**Reminder: sn0wbreeze Does Not Support any Tethered Devices!!!**
Handleiding volgt snel!
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen

Laatst gewijzigd door De Generaal; 22-01-10 om 15:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-10, 14:05
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

Ik heb m'n "sn0wbreeze_iPhone 3GS.ipsw" succesvol aangemaakt.
Maar mijn iPhone loopt zo lekker dat ik niets te restoren heb.
  #3  
Oud 09-01-10, 14:08
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

hier kan je trouwens de IPSW vinden, als je die al gedownload hebt in iTunes:

C:\Documents and Settings\YOUR-USER-NAME\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\


ik ben nu aan het restoren, spannend!
  #4  
Oud 09-01-10, 18:35
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Waar kun je eigenlijk terugvinden of je ".NET Framework 3.5" hebt???
  #5  
Oud 09-01-10, 19:07
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Waar kun je eigenlijk terugvinden of je ".NET Framework 3.5" hebt???
ik zou het niet weten. maar ik las ergens dat je dat nodig hebt voor sn0wbreeze ofzo. dus had ik het maar gewoon gedownload en geinstaleerd, maar ik merk geen verschil, het wordt er niks beter op.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn332 Bekijk bericht
owja zie het nu idd!
ik moest vanmiddag weg dus vandaar dat ik nu pas reageer
maar heb het nu 2x geprobeerd en kom niet verder dan die foutmelding
ik ga het nu zo nog ff een paar keer proberen...
aah oke oke. ik heb het al meerdere keren geprobeert.
met iREB geeft ie helemaal aan het einde van het restoren een foutmelding (6) :s en uiteindelijk moet ik em opnieuw restoren. maar ik een bericht geplaatst op het forum van sn0wbreeze met mn probleem, en ik geef even de moed op. ik weet niet wat ik verder nog kan proberen.
  #6  
Oud 10-01-10, 18:43
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd Bekijk bericht
mijne is gelockt op t-mobile.
en ben ik de enige omdat joue het nu doet, of had jij al die tijd een andere probleem dan ik?

en hoe heb je em aan de praat gekregen? want ik kan je hulp goed gebruiken.

volgens mij hadden we hetzelfde probleem...
ik kan je ook alvast vertellen dat ik je over een week sowieso weer spreek want langer dan dat houd die het tog nooit vol

uhm... ik had hem opnieuw geinstalleerd
met blackra1n cydia + blacksn0w erop
wachten tot die "geen service" zegt
dan cydia openen
updaten etc.
sim kaart eruit
blackra1n.com toevoegen
blacksn0w installeren
NIET op "return to cydia" klikken
iphone uitzetten
simkaart erin
iphone aanzetten
wachten OOK ALS DIE "GEEN SERIVE" ZEGT!!
en kreeg na een kwartiertje ineens een smsje....
en nu doet die het

maar weet niet zeker of dat bij jou ook werkt hoor want ik heb dit al wel 20x gedaan en nu pas werkt het

succes



youtube fix geinstalleerd moest die rebooten
heb wel bereik en kan bellen en smsen maar heb geen 3G en kan niet internetten
(alleen via Wi-Fi)



laten we van die week maar een dag maken:'(

"geen service"

Laatst gewijzigd door martijn332; 10-01-10 om 21:31.
  #7  
Oud 11-01-10, 19:08
neomatrixlopen neomatrixlopen is offline
• iOS 8.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: belgie
Berichten: 34
Standaard

heb een vraagje.. als je nu sn0wbreeze gebruikt welke ispw firmware moet je dan gebruiken?moet je de originele 3.1.2 gebruiken ??
iemand??
  #8  
Oud 11-01-10, 19:09
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neomatrixlopen Bekijk bericht
heb een vraagje.. als je nu sn0wbreeze gebruikt welke ispw firmware moet je dan gebruiken?moet je de originele 3.1.2 gebruiken ??
iemand??
ik zou de originele 3.1.2 gebruiken maar dat moet je natuurlijk zelf weten
  #9  
Oud 12-01-10, 13:27
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn332 Bekijk bericht
mazzel!

mijne doet het ook weer haalde de sim eruit zette hem uit sim erin en weer aangezet en hij deed het(A)
maar denk dat de mijne er snel weer mee stopt als ik hem uitzet ofzo...
ga het maar niet proberen maar als die uitvalt zal ik die van jou wel ff proberen
danku
ja ik raad je mijne wel aan, hij werkt nogsteeds gewoon perfect, vol bereik

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neomatrixlopen Bekijk bericht
heb een vraagje.. als je nu sn0wbreeze gebruikt welke ispw firmware moet je dan gebruiken?moet je de originele 3.1.2 gebruiken ??
iemand??
ik zou gewoon de originele gebruiken, lijkt me het meest logisch. in een custom firmware zitten misschien fouten oid. of probeer te doen wat ik heb getypt (een paar posts terug), want op die manier werkt mijn iphone hier perfect
  #10  
Oud 12-01-10, 17:15
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

mijne doet het overigens nog steeds perfect
paar keer gehad dat bereik wegviel (eerder ging dat over op "geen service" en dan deed die het niet meer....) maar nu pakt die hem gewoon weer op zodra die bereik heeft
  #11  
Oud 18-01-10, 17:37
icecink
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

even een vraagje: Betekend dit dat als je een untethered iphone 3gs heb je gps en youtube wel gewoon werkt na het jailbrake, ipv bij blackr1ain de push fixes te moeten zoeken op het internet omdat de resources bagger zijn?

mvg,
  #12  
Oud 18-01-10, 17:45
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icecink Bekijk bericht
even een vraagje: Betekend dit dat als je een untethered iphone 3gs heb je gps en youtube wel gewoon werkt na het jailbrake, ipv bij blackr1ain de push fixes te moeten zoeken op het internet omdat de resources bagger zijn?

mvg,

dat je iphone tethered jailbreaked is heeft niks te maken met of gps het doet of niet...
dat gps, youtube en push het niet doen is omdat iemand die een iphone niet van de orginele provider heeft de iphone niet kan activeren dus moet hem hacktiveren en daardoor doen push etc. het niet!
dus als jij hem gewoon bij t-mobile met een abb hebt gekocht dan zal je hem gewoon geactiveerd hebben en zou je dus ook geen problemen moeten hebben met youtube etc.
  #13  
Oud 18-01-10, 18:23
icecink
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ow oke ik heb namenlijk kpn, maar ik had die problemen niet met vorige jailbrakes alleen nu met deze van blackra1n. miss dat deze (sn0wbreeze) die niet vertoond miss dat andere gebruikers er ervaring mee hebben?
  #14  
Oud 18-01-10, 18:27
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icecink Bekijk bericht
ow oke ik heb namenlijk kpn, maar ik had die problemen niet met vorige jailbrakes alleen nu met deze van blackra1n. miss dat deze (sn0wbreeze) die niet vertoond miss dat andere gebruikers er ervaring mee hebben?
zou je miss ff willen zeggen wat precies je probleem is?
het is een beetje vaag maar als je zegt wat het probleem is kan ik je er denk ik wel mee helpen...
  #15  
Oud 18-01-10, 19:31
icecink
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou kijk ik heb een iPhone 3gs uit Luxemburg deze had ik gejailbraked met ultrasn0w voorheen ( alles werkte ook gps na het unlocken ) maar door een update van de iPhone die ik perongeluk heb geïnstalleerd moest ik hem jailbrake via blackr1an en unlocken via blacksn0w, Maar nu met blacksn0w werkt het niet meer of je moet al die fixes via cydia installeren waarvan de helft het maar doet. Mijn vraag nu was dus of sn0wbreeze hem ook kan jailbrake en unlocken zonder dat ik die problemen van gps en YouTube krijg. Want anders wacht ik op dev-team Miss dat hun het wel werkend krijgen.
  #16  
Oud 18-01-10, 20:11
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door icecink Bekijk bericht
Nou kijk ik heb een iPhone 3gs uit Luxemburg deze had ik gejailbraked met ultrasn0w voorheen ( alles werkte ook gps na het unlocken ) maar door een update van de iPhone die ik perongeluk heb geïnstalleerd moest ik hem jailbrake via blackr1an en unlocken via blacksn0w, Maar nu met blacksn0w werkt het niet meer of je moet al die fixes via cydia installeren waarvan de helft het maar doet. Mijn vraag nu was dus of sn0wbreeze hem ook kan jailbrake en unlocken zonder dat ik die problemen van gps en YouTube krijg. Want anders wacht ik op dev-team Miss dat hun het wel werkend krijgen.
dit heeft niet direct te maken met de jailbreak maar heeft te maken met dat jij hem "hacktiveerd" en zolang jij niet de orginele sim kaart hebt waarop die gelockt is kan je idd niet zomaar zonder zon programma te installeren bijv. push gebruiken ofzo...
als ik het niet mis heb tenminste...

maar anders voeg je ff in cydia fishbone.ge toe daar staat er 1 die prima werkt (Push Notification Fix)
en dan werkt youtube weer (ik ga er vanuit push en gps ook maar kan ik op dit moment niet checken)
  #17  
Oud 19-01-10, 10:12
icecink
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ja oke dat snap ik allemaal en die push fix werkt goed . bedankt voor de informatie. wil alleen een ding zeggen, is dat ik dit probleem met ultrasn0w niet had. maarja het is nu gefixed en hopen dat er in de toekomst nog iets beters komt, of dat je je illegale iphone legaal kunt laten unlocken ;p
  #18  
Oud 21-01-10, 15:00
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Update over de officiële release:

  #19  
Oud 22-01-10, 15:05
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

De officiële volledige versie is uit! Zie openingspost voor meer informatie!
  #20  
Oud 23-01-10, 13:24
casiej's schermafbeelding
casiej casiej is offline
• iOS 6.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Westland
Berichten: 91
Standaard

Hij werkt dit keer wel alleen na het opstarten en het insteren werk cydia niet meer

heeft iemand daar al een oplosing voor??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 12-05-11 00:22
iPhone: Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak mykie Jailbreak 65 04-04-11 07:54
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.