//

Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic

Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ferarossi Hallo, Waarschijnlijk al veel gesteld maar mijn vrouwtje zou graag een iphone hebben, en ik ben ook van plan om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 09-04-10, 00:14
Nick.Boers Nick.Boers is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferarossi Bekijk bericht
Hallo,

Waarschijnlijk al veel gesteld maar mijn vrouwtje zou graag een iphone hebben, en ik ben ook van plan om er een nieuwe aan te kopen.

Maar hier de veelgestelde vraag....

Kan een nieuwe iphone 3GS gejailbreakt worden, tethered of untethered...

Kan iemand me daarop antwoorden want er word zoveel gezegd op het forum....ik ga er vanuit dat het een 3.1.3 firmware zal zijn, maar ik stel me vragen bij die boot...

Thanks voor jullie reactie
Ik heb een nieuwe Iphone van gister en deze is niet te jailbreake nu heb ik ook al gevraagt of deze gedowngrade fzo kan worden dus wacht ook nog op antwoord
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: firmware 4.1 jailbreaken keesdr Jailbreak 1 11-12-10 20:26
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic WDS001 Unlock 415 22-06-10 16:11
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic danijel-p Jailbreak 119 30-03-10 12:55
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken aswien Archief 1 21-11-08 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.