//

SHSH file on Saurik server??

SHSH file on Saurik server?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pebbls Hallo, Mijn iphone crashte gisteravond waardoor ik hem moest herstellen. Aangezien hij gejailbraekt was ging ik ervan uit dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05-09-10, 20:28
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pebbls Bekijk bericht
Hallo,

Mijn iphone crashte gisteravond waardoor ik hem moest herstellen. Aangezien hij gejailbraekt was ging ik ervan uit dat het dus geen probleem was. Ik heb de handtekening opgeslagen toen ik hem jailbreakte op 4.0.1.

Nu krijg ik hem toch niet meer gedowngrade. HELP!! Wat nu te doen.
Ik heb alles afgezocht en ook alle handleidingen gelezen.
Ik loop al vast met die HOST, dat mag ik namelijk niet veranderen geeft de comp aan. Opnieuw erop zetten heb ik geprobeert ook via het programma van saurik die hulp of zoiets. Ook dat lukte niet.
En hoe haal je die blobs of shsh's of zoiets van saurik naar umbrella??
Heb ik nu pech of doe ik iets ontzettend fout??

Groetjes Sanne
Hallo Sanne,

Als eerst moet jij de nieuwste TinyYmbrella downloaden en installeren van de volgende website The Firmware Umbrella.

Met TinyUmbrella kan je controleren welke SHSH blobs aanwezig zijn van je toestel op de server van saurik als lokaal.

Verder kan de hostfile aangepast worden door deze uit te voeren als "ADMINISTRATOR". Dat doe je door met je rechtermuisknop op "NOTEPAD" te klikken en die optie te kiezen.

Succes Sanne..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 26-09-10, 15:26
MennoK MennoK is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Ook ik heb een probleem.

Op mijn Iphone 4 had ik de shsh vast gelegd via Make my life easy methode. (weet het 100% zeker dat het erboven stond)

Nu heb ik hem gisteren geupdate naar 4.1 maar wil dolgraag weer terug alleen krijg ik het voor geen mogelijkheid voor elkaar.

Ip's veranderd in wordpad (verschillende ip's weet nu niet meer welke (ooit) de juiste is)
Itunes 10 gedownload
Firmware 4.0.1 en 4.0.2 gedownload maar krijg telkens het verhaal van dat het niet hesteld kan worden.

Tinyumbrella zegt dat er geen shsh bestand is opgeslagen (ook nooit met Tiny gedaan)

Wordt een beetje kriegel... en ben bang dat ik moet wachten op de JB 4.1 of zijn er nog anderen die een goed idee hebben?

.....

Bij voorbaat dank.
__________________
27" iMac + iPad 64gb (JB) + iPhone 4 16gb zwart (JB)
  #43  
Oud 27-09-10, 00:27
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MennoK Bekijk bericht
Ook ik heb een probleem.

Op mijn Iphone 4 had ik de shsh vast gelegd via Make my life easy methode. (weet het 100% zeker dat het erboven stond)

Nu heb ik hem gisteren geupdate naar 4.1 maar wil dolgraag weer terug alleen krijg ik het voor geen mogelijkheid voor elkaar.

Ip's veranderd in wordpad (verschillende ip's weet nu niet meer welke (ooit) de juiste is)
Itunes 10 gedownload
Firmware 4.0.1 en 4.0.2 gedownload maar krijg telkens het verhaal van dat het niet hesteld kan worden.

Tinyumbrella zegt dat er geen shsh bestand is opgeslagen (ook nooit met Tiny gedaan)

Wordt een beetje kriegel... en ben bang dat ik moet wachten op de JB 4.1 of zijn er nog anderen die een goed idee hebben?

.....

Bij voorbaat dank.
Als je zeker weet dat je jouw SHSH blob hebt opgeslagen dan moet de downgrade lukken. Alleen moet je erachter komen welke SHSH blob je hebt ! 4.1 ? 4.0.2 ? 4.0.1 ? of 4.0 ?
Om dit te achterhalen kan je het best de nieuwste TinyUmbrella gebruiken, die maakt automatisch een connectie met sauriks server, probeer ze allemaal. Als je geen SHSH blob hebt, dan gaat het helaas niet lukken.

Mocht je em wel hebben, dan kan je de volgende guide gebruiken om te downgraden --> Downgrade iOS 4.1 to iOS 4.0 / 3.1.3 / 3.1.2 iPhone 4, 3GS, 3G and iPod touch [How to Guide] | Redmond Pie

Belangrijke tip: LEES GOED EN WEES GEDULDIG

PS. vermeld ook de foutmeldingen die je krijgt van iTunes !

Gr.

Almo
  #44  
Oud 29-06-11, 19:19
pebbls pebbls is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik kan als ik kladblok wil aanklikken geen rechtermuisknop gebruiken. Iemand enig idee hoe dit kan???
Ik snap er niets meer van.
Heb ook de iphone niet meer gejailbreakt, maar hij blijf fout 3194 aangeven als ik hem wil updaten naar 4.3 (de nieuwste in ieder geval)
Ik heb al itunes opnieuw gedownload.
Begin een beetje moedeloos te worden,
Reageren

Labels
downgrade, jailbreak, saurik, shsh, umbrella



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia repo van Saurik kan niet updaten, Packages.gz file ontbreekt?? koekjedebij Jailbreak apps en thema's 21 27-05-11 19:56
Shsh files verdwenen van server saurik? pieterwillems iPhone algemeen 2 26-08-10 14:41
Save je SHSH file van je iPad Yzord iPad algemeen 15 11-05-10 17:57
iPhone: SHSH file opgeslagen op de computer marcelca Jailbreak 4 08-03-10 17:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.