//

Iphone van zelf vol

Iphone van zelf vol discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een probleem.. Mijn 16GB 3GS met 3.1.2 is zonder reden vol qua diskruimte. Als ik bijvoorbeeld wat grote bestanden verwijder en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-10, 09:15
inukshuk inukshuk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone van zelf vol

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem.. Mijn 16GB 3GS met 3.1.2 is zonder reden vol qua diskruimte.
Als ik bijvoorbeeld wat grote bestanden verwijder en heb ik daarna ongeveer 2 GB leeggemaakt lijkt het ok. staat bij instellingen> algemeen> info 2.2 GB vrij. Maar als ik daar 2 minuten later kijk staat er nog maar 2GB vrij en zo gaat dat verder tot ik weer een bericht krijg dat hij weer vol is terwijl ik er niets nieuws bijzet.

Ik weet echt niet hoe het komt. wel heb ik iphone browser en wil kijkenin mijn var /mobile map maar daar staat weer een map mobile met daarin weer dezelfde mappen. zo gaat dat oneindig door. het lijkt of mijn iphone automatisch nieuwe mappen in die map kopieert en daardoor mijn iphone vol raakt.wat moet ik doen? weet iemand wat dit is? in mijn itunes kan ik herstellen of bijwerken. (bijwerken wil ik niet want dan gaat hij naar 3.1.3) maar wat gebeurd er als ik op herstellen klik? gaat hij dan ook naar 3.1.3 of naar 3.1.2? dit omdat ik hem na het herstellen weer met blackra1n weer wil jailbreaken.

gr inuk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-10, 09:25
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit misschien?

https://forum.iculture.nl/f28/i...neens-vol.html
  #3  
Oud 17-03-10, 11:47
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inukshuk Bekijk bericht
wel heb ik iphone browser en wil kijkenin mijn var /mobile map maar daar staat weer een map mobile met daarin weer dezelfde mappen. zo gaat dat oneindig door.
Dat herken ik, dat heb ik ook.
De tweede map is blauw in iFile, dat betekend dat het geen map maar een symbolische link, oftewel snelkoppeling is.
Het is er ooit bijgekomen na installatie van een app denk ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G valt uit tijdens bellen. Batterij van vol plotseling leeg clautje25 iPhone algemeen 16 27-06-11 22:21
Plots vol 3g ipv vol 2g! awdehaan Odido (T-Mobile) 7 17-05-10 13:52
Map van app op iPhone heeft niet de naam van de app zelf evad iPhone Apps 7 30-01-09 17:06
Windows: 270Mb van de 300Mb vol? gregory804 iTunes 15 02-05-08 11:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.