//

Jailbreak onzinnig?

Jailbreak onzinnig? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta er versteld van dat mensen de Iphone proberen te downgraden of gewoon te jailbreaken. Hoeveel topics zijn er nu niet op dit forum ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-03-10, 20:32
webmaster1000 webmaster1000 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard Jailbreak onzinnig?

Ik sta er versteld van dat mensen de Iphone proberen te downgraden of gewoon te jailbreaken. Hoeveel topics zijn er nu niet op dit forum van mensen die problemen hebben na een jailbreak of een downgrade?

Waarom zou je al die ellende op de hals halen, gewone apps kosten geen drol. Tja een navigatie systeem zoals TomTom of Navigon is inderdaad een eenmalige investering maar wat maakt dat toch uit?

Bezit je een dure Iphone zit je te knoeien met Jailbreaks e.d. om een paar rot centen uit te sparen, of om bepaalde apps te installeren die je in de praktijk vaak niet gebruikt.
OK er zijn een paar leuke apps in b.v. Cydia maar dat weegt in mijn ogen niet op tegen de ellende en het geknoei wat je soms krijgt met het geklooi met je Iphone.

Uiteraad is dit mijn mening, voor diegene die lekker wil knoeien en een halfwas werkende Iphone wil hebben zoals geen ontvangst, geen gps, etc. mag van mij uiteraard gewoon door prutsen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-10, 20:47
Nickert's schermafbeelding
Nickert Nickert is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Waalwijk
Berichten: 24
Standaard

Die apps, tjah, er zijn natuurlijk ook mensen die niet al te veel te besteden hebben (maar ja, wie koopt dan ook een iPhone)

Zelf vind ik het leuk om gewoon te klooien met het iPhone OS, te tweaken, nieuwe thema's installeren (want och wat is het standaard thema lelijk)

En met een Jailbreak is het mogelijk je iPhone te unlocken (voor de non-Tmobile gebruikers)

Bovendien is het ook mogelijk weer Tethering te gebruiken (internetverbinding delen).

En zo kan ik nog wel wat op noemen...
  #3  
Oud 18-03-10, 20:50
webmaster1000 webmaster1000 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Zoals ik al zei: Uiteraad is dit mijn mening, voor diegene die lekker wil knoeien en een halfwas werkende Iphone wil hebben zoals geen ontvangst, geen gps, etc. mag van mij uiteraard gewoon door prutsen.
  #4  
Oud 18-03-10, 20:53
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

@Webmaster1000.
Ik heb een jailbreak gedaan, pas na anderhalf jaar ofzo..
Meeste mensen doen het niet eens om het illegaal kunnen downloaden van Navigon of andere apps.
Ik heb zelf Navigon gewoon gekocht (voor mijn jailbreak al). Maar jij moet niet denken dat jailbreaken er is om illegaal dingen te kunnen downloaden en erop te zetten..ja, het kan, maar daar doen de meesten het niet voor, wat ik hier zo lees her en der doen de anderen dat ook niet.
Ik gebruik zelf vooral SBSettings en Lock calendar om al mijn agendapunten constant in mijn lock screen te kunnen zien en zo echt geen afspraken te vergeten, vind dat persoonlijk heerlijk. Er zijn tig handig programaatjes wat de iphone veel mooier en beter maakt.
Heb geen GPS problemen, bereik problemen of wat dan ook..heb verder nog geen probleem gehad sinds ik een jailbreak heb. Snap jou ophef dan ook niet.
  #5  
Oud 18-03-10, 20:55
wim66's schermafbeelding
wim66 wim66 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 386
Standaard

Ja, prutsers verprutsen alles.
Ik heb m'n iPhone gejailbreakt omdat het mijn hardware is en ik zelf wel uitmaak met welke functionaliteit ik 'm uitbreid.
Ik vind het gewoon leuk om er een beetje mee te knoeien en hij loopt als een tiet trouwens, geen enkel probleem.
Maar ja bellen is wat mij betreft bijzaak, anders had ik m'n sim gauw weer in m'n ouwe Sony Ericsson gestopt want daarmee had ik binnen wel altijd ontvangst.
  #6  
Oud 18-03-10, 20:55
webmaster1000 webmaster1000 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Mijn ophef komt voort uit al die topics die er zijn met problemen???
  #7  
Oud 18-03-10, 22:36
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Weet niet wat voor problemen dat zijn, maar ik lees ook geregeld mensen met problemen die geen jailbreak hebben.
  #8  
Oud 19-03-10, 14:37
onair's schermafbeelding
onair onair is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 64
Standaard

Ja en van waar de moeite om zo'n onzinig verhaal hier neer te zetten.
Was je frusterend om dat het niet lukte op jou iPhone
  #9  
Oud 19-03-10, 14:49
eddiemen eddiemen is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: In een huis.
Berichten: 207
Standaard

Hmm, geen jailbreak = boring layout, wel jailbreak=eigen inbreng oftewel layout die niet so boring is!.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.