//

jailbreak ongedaan maken zonder verlies van apps en gegevens

jailbreak ongedaan maken zonder verlies van apps en gegevens discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum gebruikers, Ik heb even rond gezocht op dit forum maar kan geen antwoord vinden op de vraag: kan je een jailbreak ongedaan maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-03-10, 14:38
dlobel's schermafbeelding
dlobel dlobel is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard jailbreak ongedaan maken zonder verlies van apps en gegevens

Beste forum gebruikers,

Ik heb even rond gezocht op dit forum maar kan geen antwoord vinden op de vraag: kan je een jailbreak ongedaan maken zonder je data te verliezen. Met data bedoel ik mijn apps, instellingen, contacten en andere gebruikersgegevens.

Ik wil mijn jailbreak ongedaan maken omdat ik een 3GS heb die na week 40 geproduceerd is. Het begint nu echt te irriteren dat ik een thethered jailbreak heb. Als ik onderweg ben en mijn accu is leeg kan ik mijn iphone niet meer gebruiken zonder dat ik een pc heb om op te starten.

Ik wil hem dus weer naar origineel herstellen maar wel zonder verlies van mijn gegevens en apps.

Wie kan mij helpen? thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-10, 14:46
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dlobel Bekijk bericht
Beste forum gebruikers,

Ik heb even rond gezocht op dit forum maar kan geen antwoord vinden op de vraag: kan je een jailbreak ongedaan maken zonder je data te verliezen. Met data bedoel ik mijn apps, instellingen, contacten en andere gebruikersgegevens.

Ik wil mijn jailbreak ongedaan maken omdat ik een 3GS heb die na week 40 geproduceerd is. Het begint nu echt te irriteren dat ik een thethered jailbreak heb. Als ik onderweg ben en mijn accu is leeg kan ik mijn iphone niet meer gebruiken zonder dat ik een pc heb om op te starten.

Ik wil hem dus weer naar origineel herstellen maar wel zonder verlies van mijn gegevens en apps.

Wie kan mij helpen? thanks!
Dat is niet mogelijk.
Want je kan wel van al je jailbreak gegevens een backup maken.
maar de enige manier om die backup terug te zetten is door je iphone / ipod te jailbreaken. \

Laatst gewijzigd door dylankieft; 23-03-10 om 15:29.
  #3  
Oud 23-03-10, 15:25
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dylankieft Bekijk bericht
Dat is niet mogelijk.
Want je kan wel van al je gegevens een backup maken.
maar de enige manier om die backup terug te zetten is door je iphone / ipod te jailbreaken. \
huh?!

Nee hoor, je kan gewoon syncen met iTunes en dan, in iTunes, op herstellen klikken, dan krijg je een verse install van iPhone OS en je jailbreak is verdwenen...

Je bent echter wel al je jailbreak apps kwijt, maar ik ga er vanuit dat je dat zelf ook al begrepen had
  #4  
Oud 23-03-10, 15:29
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViperNL Bekijk bericht
huh?!

Nee hoor, je kan gewoon syncen met iTunes en dan, in iTunes, op herstellen klikken, dan krijg je een verse install van iPhone OS en je jailbreak is verdwenen...

Je bent echter wel al je jailbreak apps kwijt, maar ik ga er vanuit dat je dat zelf ook al begrepen had
hij wilde ze jailbreak gegevens op een niet gejailbreakte iphone zetten
dat kan niet, dat probeer ik duidelijk te maken
  #5  
Oud 24-03-10, 09:10
dlobel's schermafbeelding
dlobel dlobel is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

Nee joh, het gaat mij om mijn apps, instellingen en contacten. Dus ik kan gewoon een backup maken met itunes, mijn iphone herstellen naar origineel en daarna zet hij de instellingen, contacten en apps weer terug ???

Zo lang er geen thethered jailbreak is voor mijn iphone 3gs houd ik hem maar standaard.
  #6  
Oud 24-03-10, 10:40
supershiva supershiva is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViperNL Bekijk bericht
huh?!

Nee hoor, je kan gewoon syncen met iTunes en dan, in iTunes, op herstellen klikken, dan krijg je een verse install van iPhone OS en je jailbreak is verdwenen...

Je bent echter wel al je jailbreak apps kwijt, maar ik ga er vanuit dat je dat zelf ook al begrepen had

Bedoel je hiermee dat je alleen alle apps kwijt bent die niet officieel in de appstore verkrijgbaar zijn.
Of ben je ook de "creatief" verkregen apps kwijt die wel in de appstore verkrijgbaar zijn ?

En krijg je dan van onze vrienden van Apple gelijk FW 3.1.3 + baseband 5.12.01 in je mik geduwd of herstelt hij dan mijn huidige 3.1.2 + 5.11.07 ?
Mijn legaal (italiaans model) unlockte Iphone heeft nu baseband 5.11.07 en FW 3.1.2

Laatst gewijzigd door supershiva; 24-03-10 om 10:47.
  #7  
Oud 24-03-10, 11:29
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supershiva Bekijk bericht
Bedoel je hiermee dat je alleen alle apps kwijt bent die niet officieel in de appstore verkrijgbaar zijn.
Of ben je ook de "creatief" verkregen apps kwijt die wel in de appstore verkrijgbaar zijn ?

En krijg je dan van onze vrienden van Apple gelijk FW 3.1.3 + baseband 5.12.01 in je mik geduwd of herstelt hij dan mijn huidige 3.1.2 + 5.11.07 ?
Mijn legaal (italiaans model) unlockte Iphone heeft nu baseband 5.11.07 en FW 3.1.2
als je via cydia op make my life easier hebt geklikt kun je terug naar 3.1.2 als je de ssh gegeven sdaarvan hebt opgeslagen.

hoe en wat is terug te vinden op deze link

https://forum.iculture.nl/f59/i...e-versies.html

Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-03-10 om 17:52.
  #8  
Oud 24-03-10, 14:11
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dlobel Bekijk bericht
Nee joh, het gaat mij om mijn apps, instellingen en contacten. Dus ik kan gewoon een backup maken met itunes, mijn iphone herstellen naar origineel en daarna zet hij de instellingen, contacten en apps weer terug ???

Zo lang er geen thethered jailbreak is voor mijn iphone 3gs houd ik hem maar standaard.
Dat bedoel ik exact je moet na de tijd wel weer ff synchroniseren uiteraard.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supershiva Bekijk bericht
Bedoel je hiermee dat je alleen alle apps kwijt bent die niet officieel in de appstore verkrijgbaar zijn.
Of ben je ook de "creatief" verkregen apps kwijt die wel in de appstore verkrijgbaar zijn ?

En krijg je dan van onze vrienden van Apple gelijk FW 3.1.3 + baseband 5.12.01 in je mik geduwd of herstelt hij dan mijn huidige 3.1.2 + 5.11.07 ?
Mijn legaal (italiaans model) unlockte Iphone heeft nu baseband 5.11.07 en FW 3.1.2
Je "creatief" verkregen apps ben je ook kwijt, je zou ze iig niet meer kunnen openen na de tijd. Als jij van je jailbreak af wil, zou updaten naar 3.1.3 niet zo'n probleem zijn, en helemaal de baseband update zou geen reet uitmaken aangezien jij toch al over een ge-unlockte iPhone beschikt.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-03-10 om 17:51.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak ongedaan maken 4.01 Bogdan1976 Jailbreak 15 05-10-10 01:20
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt cpc9280 Archief 3 04-03-10 12:41
Updaten zonder verlies van jailbreak Rodajo Archief 1 03-12-09 20:44
iPod touch: [iPod Touch 2G] Leidt jailbreak tot verlies gegevens? R0elr Jailbreak 2 20-06-09 14:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.