//

Hulp gevraagd! iPhone 3g 8gb!

Hulp gevraagd! iPhone 3g 8gb! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede Iphone eigenaren/liefhebbers, Ik heb al een tijdje de Iphone 3G 8GB, en ik had een hele lange tijd 3.1.2. firmware erop staan, echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-10, 00:10
Soltani Soltani is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard Hulp gevraagd! iPhone 3g 8gb!

Beste mede Iphone eigenaren/liefhebbers,

Ik heb al een tijdje de Iphone 3G 8GB, en ik had een hele lange tijd 3.1.2. firmware erop staan, echter ben ik zo dom geweest om 3.1.3. te updaten. Ik heb toen me telefoon hersteld omdat ik alles wou wissen, niet wetende dat er geen jailbreak vrij is voor 3.1.3.. Na bijna alles geprobeerd te hebben lukt het me niet om weer te downgraden naar 3.1.2. ik krijg steeds een error 1015 als het downgraden voltooid is in iTunes. Wat ik gedaan heb:

- ipsw file van 3.1.2. downloaden
- toestel in dfu mode zetten, en downgraden
- meerdere keren geprobeerd

Ik krijg echter steeds diezelfde foutmelding en maar het bekende recovery scherm van de iphone met de usb kabel en itunes logo. Ik hoop bij deze dat er iemand zo aardig is om mij te helpen ik ben ten einde raad en heb geen plezier aan mijn iphone op dit moment! Ook zou ik graag het verschil tussen jailbreaken en unlocken willen weten!

bvd

Soltani.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-10, 19:15
Jachin Jachin is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Vul bij zoeken een downgrade in op dit forum. Ik had het zelfde probleem je moet opletten dat je in een bepaald tekst document een dig. Handtekening van Apple zet staat er allemaal bij succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sync iPhone - Google, hulp gevraagd mystica iTunes 2 10-10-10 12:51
iPhone: jailbreak iphone 3G + activatie hulp gevraagd xionix Jailbreak 1 16-07-10 22:53
iPhone: Hulp Gevraagd jailbreak Iphone 3G 16gb Anietje Jailbreak 2 18-04-10 10:33
Hulp gevraagd bij iphone problemen jeltje iPhone algemeen 6 21-06-09 23:17
iphone blijft hangen: hulp gevraagd tommehh iPhone algemeen 10 20-09-08 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.