//

3gs 32gb rare kuren in jb

3gs 32gb rare kuren in jb discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) OK mensen, Voordat iedereen gelijk begint over zoekfuncties etc. Wil ik graag melden dat ik nu zo'n 15 uur aan het zoeken ben geweest zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-10, 21:21
nightflyer nightflyer is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 12
Standaard 3gs 32gb rare kuren in jb

OK mensen,

Voordat iedereen gelijk begint over zoekfuncties etc. Wil ik graag melden dat ik nu zo'n 15 uur aan het zoeken ben geweest zonder dat ik zeker weet wat ik moet doen.

Ik heb in Januari een 3gs 32gb overgenomen van iemand.
Model MC141
Unlocked
JB (hoe gejailbraked kan ik niet herlijden)
Firmware 05.11.07
ShSh's on file for OS 3.1, 3.1.2, 3.1.3

Vorige week heb ik per ongeluk een repo verwijderd waardoor Cydia niet goed meer functioneerde. Na veel gerommel heb ik dit terug weten te zetten. Op een gegeven ogenblik stond hij vast en wilde met veel pijn en moeite weer aanspringen (met veel behulp van home / aan uit toets).

Gisteravond heb ik mijn tfn op het nachtkastje neergelegd met zo'n 60% nog aan batterij capaciteit. 's Ochtends was fe tfn volledig leeg. Heb hem aan de lader gelegd en hij laadde weer op echter wederom stond toestel volledig vast.

Wederom door vele malen harde resets uit te voeren kreeg ik hem weer aan de praat echter met rare kuren. Batterij na opladen volledig gezakt tot 23% waarop hij nu al zo'n 6 uur staat terwijl ik toch een aantal telefoontjes hebt gepleegd. Cydia opent wel echter geeft hij aan dat er geen internet verbinding is. app Nu werkt ook niet terwijl er wel 3g bovenin staat. Wi-Fi werkt ook niet meer etc etc etc terwijl safari af en toe wel werkt.

Graag wil ik gewoon op 3.1.2. blijven gejailbraked en unlocked.

Nu weet ik niet waar ik moet beginnen?
-Heb ik nu nog een Apple handtekening nodig of is ShSh on file... voldoende?
-Kan ik met een methode alle problemen uit de wereld helpen (restoren, jb, unlocken)? Zoja via welke methode?
- kan dit alles met behoudt van mijn unlock.

Zou erg fijn zijn als iemand me hiermee kan helpen.
Zover ik heb rondegekeken heb ik geen geval gezien die hieraan gelijk is.

Alvast bedankt voor jullie reacties / hulp.
__________________
Ipad 64GB Wi-Fi, Ipad cover, Samsung Galaxy S (perfecte tethering functie)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-10, 23:14
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Ik heb ook een iPhone 3Gs 32GB met rare kuren.
De problemen zijn redelijk vergelijkbaar. Mijn batterij gaat ook belachelijk snel leeg, en soms blokkeert hij bijna zogoed als helemaal.

Ik heb deze problemen na mijn packages in Cydia te updaten.
Ik weet dat een jailbreak voor bepaalde problemen kan zorgen, maar dit begint erg te vervelen.

Ik zou graag gewoon de officiele FW van apple er weer op smijten (3.1.2) maar het ziet er naar uit dat dit niet kan (hantekening van apple en al die zever.)
Verder vind ik hier niets over (over hoe te herstellen naar 3.1.2 met 3.1.2 of waarom ik deze problemen heb).
  #3  
Oud 20-04-10, 23:23
nightflyer nightflyer is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 12
Standaard

misschien denken we te moeilijk en moeten we gewoon doen wat er staat alleen zou een bevestiging van een ervaren iemand handig zijn.

Als iemand verteld welke topics / ik moet uitvoeren en eventueel in welke volgorde dan kom ik er wel uit.
  #4  
Oud 20-04-10, 23:42
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Probeer dit eens http://tom.zickel.org/ClearCydiaList...aListCache.zip

1. Download Clear Cydia List Cache tool (.Net Framework required)
2. Unzip files from above downloaded zip file
3. Run ClearCydiaListCache.exe from above unzipped folder and connect your device
4. Click on button “connect your device and click here” on ClearCydiaListCache.exe
5. Now wait for successful message

Laatst gewijzigd door Yzord; 20-04-10 om 23:46.
  #5  
Oud 21-04-10, 00:31
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Ik heb een restore gedaan (dit was voor de post van Yzord, anders had ik dat geprobeerd) door middel van deze handleinding; werkt perfect: Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl.

Zorg wel dat je een RESERVEKOPIE hebt... Anders ben je alles kwijt.
Zorg ook dat je je iPhone unlockt voor je weer gaat jailbreaken met blackra1n.
Ik raad sowieso eerst aan Yzord zijn manier te proberen. Als hij lukt bespaart hij je een heleboel geknoei!

OPGELET: Mijn iPhone is fabrieksunlocked, dus ik hoef niet te unlocken en / of te denken aan baseband upgrades. Maar omdat je op 3.1.2 blijft denk ik niet dat er veel gaat veranderen.

Laatst gewijzigd door freekydude; 21-04-10 om 00:39.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 19:46
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 22:48
iphone vertoont vele kuren dennis_rnb iPhone algemeen 1 13-10-08 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.