//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Avira Antivir geeft een waarschuwing voor een Trojan voor de Windows-versie: TR/Dropper.Gen. EDIT Het linkje aanklikken levert trouwens een verkeerde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-05-10, 09:29
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Avira Antivir geeft een waarschuwing voor een Trojan voor de Windows-versie: TR/Dropper.Gen.

EDIT
Het linkje aanklikken levert trouwens een verkeerde URL omdat de smiley in de link wordt meegenomen. Even de ' ' (: d) uit het adres verwijderen en het gaat wel goed.

Avira Verwijderen en Microsoft security essentials installeren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-05-10, 09:33
_RobD _RobD is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 8
Standaard

Is het via spirit mogelijk om Iphone 3GS 3.1.3 te JBen? Is een aangekocht toestel dus geen "tethered" gedoe enal

Is er ergens een handleiding te vinden voor spirit? Heb al ff gezocht maar vind er niet zo heel veel van :/
  #23  
Oud 03-05-10, 09:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _RobD Bekijk bericht
Is het via spirit mogelijk om Iphone 3GS 3.1.3 te JBen? Is een aangekocht toestel dus geen "tethered" gedoe enal

Is er ergens een handleiding te vinden voor spirit? Heb al ff gezocht maar vind er niet zo heel veel van :/
Lees daarvoor even post 1 door, daar staat alle informatie die je nodig hebt. Een handleiding is trouwens overbodig te maken, je moet maar op 1 knop drukken..
  #24  
Oud 03-05-10, 09:37
Witte200 Witte200 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Wommelgem (Antwerpen)
Berichten: 33
Standaard

Ik heb een iPhone 3G 8Gb die een JB heeft op firmware 3.1.3 (geen unlock nodig).

Heeft het nut dat ik hem opnieuw herstel en JB met spirit?

Thx!
  #25  
Oud 03-05-10, 09:38
Ba5 Ba5 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Even een snelle vraag: ik heb een 3GS van T-Mobile, laatste firmware, en een moment geleden gesyncd en een reservekopie met iTunes gemaakt. Is het enige dat ik hoef te doen het bestand spirit.exe op te starten? En ook belangrijk, verlies ik iets aan functionaliteit omdat Apple ziet dat het een gejailbreaked toestel betreft?
  #26  
Oud 03-05-10, 09:39
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte200 Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 3G 8Gb die een JB heeft op firmware 3.1.3 (geen unlock nodig).

Heeft het nut dat ik hem opnieuw herstel en JB met spirit?

Thx!
If it aint broken, don't fix it?
  #27  
Oud 03-05-10, 09:42
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

iPhone 3GS met firmware 3.1.2 nieuwe bootloader een na laatste baseband.
Firmware hersteld wat vele pogingen mislukt vanwege de drukte.
Na herstel de iPhone via itunes geactiveerd.
Vanaf mijn macbook pro Spirit uitgevoerd.
iPhone reboot en je krijgt een paars schermpje met een statusbalk.
Bij mij kreeg ik het draaiende status rondje te zien welke maar bleef draaien +/- 10 minuten.
Dit ging dus niet goed.
Opnieuw de firmware herstellen naar 3.1.2
Activeren via iTunes.
Opnieuw spirit gedraaid.
iPhone reboot en jailbreak word uitgevoerd.
iPhone reboot wederom en de jailbreak is gereed.
  #28  
Oud 03-05-10, 09:42
RobertGTT RobertGTT is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ba5 Bekijk bericht
Even een snelle vraag: ik heb een 3GS van T-Mobile, laatste firmware, en een moment geleden gesyncd en een reservekopie met iTunes gemaakt. Is het enige dat ik hoef te doen het bestand spirit.exe op te starten? En ook belangrijk, verlies ik iets aan functionaliteit omdat Apple ziet dat het een gejailbreaked toestel betreft?
Klopt!
Bij mij verdwenen echter wel al m'n foto's van de filmrol.. jammer maar helaas..
  #29  
Oud 03-05-10, 09:49
anahari anahari is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msenli Bekijk bericht
Jailbreak werkt perfect, zojuist gedaan op een MC model Iphone 3Gs met 05.12.01 en FW 3.1.3

Enige nadeel: Hij heeft mn foto's gewist van mn filmrol. Iemand anders dit ook gehad ?
Bij mij precies hetzelfde!
Kun je kijken of je die wel terugkrijgt via restore, ofwel of ze nog ergens terug te vinden zijn de foto's..

kan zelf niet kijken, zit op werk helaas =(
  #30  
Oud 03-05-10, 09:56
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Dus met Spirit kun je de iphone niet activeren. Maar om het te kunnen gebruiken moet je wel restoren (verse firmware erop zetten).

Als ik het goed voor heb, betekent dit dat iemand met een niet-geactiveerde iphone deze jailbreaktool niet kan gebruiken? Of is het mogelijk om er een custom (geactiveerde) firmware op te zetten en vervolgens Spirit erop te gooien? Bestaan er customs met enkel een activatie in (en géén jailbreak)?
  #31  
Oud 03-05-10, 10:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Dus met Spirit kun je de iphone niet activeren. Maar om het te kunnen gebruiken moet je wel restoren (verse firmware erop zetten).

Als ik het goed voor heb, betekent dit dat iemand met een niet-geactiveerde iphone deze jailbreaktool niet kan gebruiken? Of is het mogelijk om er een custom (geactiveerde) firmware op te zetten en vervolgens Spirit erop te gooien? Bestaan er customs met enkel een activatie in (en géén jailbreak)?
Waarom zou je dat willen doen? Als de informatie in je profiel klopt dan hoef je gewoon te updaten met een 3.1.3 customfirmware. Je kan dan nog jailbreaken en unlocken.
  #32  
Oud 03-05-10, 10:05
Ba5 Ba5 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hem net uitgevoerd, ben erg aangenaam verrast over hoe makkelijk het ging! Twee vragen nog:

- Als Apple 4.0 uitbrengt, en ik sluit mijn iPhone nu aan op iTunes, kan ik dan weer gewoon daarnaartoe updaten? Dat ik al mijn jailbreak dingen kwijtraak zal me niet zo erg raken.

- Ik ben geen poweruser, en ik heb verhalen gelezen over van die sulletjes die vanuit hun moeder's zolder iPhones met jailbreak hacken. Moet ik nog iets uitzetten/blokkeren voor de veiligheid?
  #33  
Oud 03-05-10, 10:07
bassabbas bassabbas is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msenli Bekijk bericht
Jailbreak werkt perfect, zojuist gedaan op een MC model Iphone 3Gs met 05.12.01 en FW 3.1.3

Enige nadeel: Hij heeft mn foto's gewist van mn filmrol. Iemand anders dit ook gehad ?
Ja, die van mij zijn ook weg
  #34  
Oud 03-05-10, 10:07
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ba5 Bekijk bericht
Ik heb hem net uitgevoerd, ben erg aangenaam verrast over hoe makkelijk het ging! Twee vragen nog:

- Als Apple 4.0 uitbrengt, en ik sluit mijn iPhone nu aan op iTunes, kan ik dan weer gewoon daarnaartoe updaten? Dat ik al mijn jailbreak dingen kwijtraak zal me niet zo erg raken.

- Ik ben geen poweruser, en ik heb verhalen gelezen over van die sulletjes die vanuit hun moeder's zolder iPhones met jailbreak hacken. Moet ik nog iets uitzetten/blokkeren voor de veiligheid?
1. Ja
2. Zolang je geen OpenSSH downloadt; nee.
  #35  
Oud 03-05-10, 10:15
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Waarom zou je dat willen doen? Als de informatie in je profiel klopt dan hoef je gewoon te updaten met een 3.1.3 customfirmware. Je kan dan nog jailbreaken en unlocken.
't Is voor de iphone van een vriend. Die zit met een 3GS met nieuwe bootrom en firmware 3.1.2. hij heeft hem momenteel geactiveerd en gejailbreaked met Blackrain, maar het is een tethered jailbreak. Hij wil een untethered jailbreak. Upgraden naar een officiële firmware is geen optie voor hem omdat hij hem zelf ge-unlocked heeft met Blacksnow.
  #36  
Oud 03-05-10, 10:26
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

jongens ff voor de duidelijkheid:

Ik heb hier de volgende iphone:
3gs, nieuwe bootrom (dus untethered)+unlock

Kan ik het volgende doen?:
Custom firmware 3.1.3 downloaden van destiny, dat instaleren via itunes en dan spirit erop los gooien zonder baseband update?
Dacht het wel he??

Thnxx
  #37  
Oud 03-05-10, 10:32
Muzocat Muzocat is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

HOI Jongens, welke versie, iTunes heb ik nodig? voor JB

groetjes Muzocat
  #38  
Oud 03-05-10, 10:44
Champing Champing is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 24
Standaard

Dat ging wel erg snel, echt 5 seconde. McAfee zegt ook dat het een trojan is maar ik heb hem eventjes uitgezet en het werkte prima ook op windows 7 met de uitleg onder in het bericht
  #39  
Oud 03-05-10, 10:44
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Bootroom heeft niks met (un)tethered te maken hoor Gewoon aansluiten, en als spirit zegt ready, kan je hem jailbreaken. Tenzij je softwarematige unlock hebt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
jongens ff voor de duidelijkheid:

Ik heb hier de volgende iphone:
3gs, nieuwe bootrom (dus untethered)+unlock

Kan ik het volgende doen?:
Custom firmware 3.1.3 downloaden van destiny, dat instaleren via itunes en dan spirit erop los gooien zonder baseband update?
Dacht het wel he??

Thnxx
  #40  
Oud 03-05-10, 10:46
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Snap de meeste die hun foto`s kwijt zijn niet zo goed.

Je maakt toch eerst een back up van alles. Foto`s staan dan dus op je pc of Mac.
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.