//

iTunes 9.1.1.12 herkent 3gs, 3.1.2, JB en unlock niet

iTunes 9.1.1.12 herkent 3gs, 3.1.2, JB en unlock niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen mijn iPhone 3gs, 3.1.2, jailbrake met Blackra1n en unlock, was vastgelopen, heb ik geprobeeerd om deze te rebooten. Toen dit niet lukte, wilde ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-10, 07:44
Zelda01 Zelda01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Lightbulb iTunes 9.1.1.12 herkent 3gs, 3.1.2, JB en unlock niet

Toen mijn iPhone 3gs, 3.1.2, jailbrake met Blackra1n en unlock, was vastgelopen, heb ik geprobeeerd om deze te rebooten. Toen dit niet lukte, wilde ik het toestel restoren.
Toen ik het toestel wilde aansluiten op de computer, waarop de nieuwste versie van iTunes is geinstalleerd, werd de iPhone niet meer herkend en vroeg de computer om een cd met USB-driver. Ook Blackra1n bleef wachten op verbinding met het toestel.

Zelfs een poging met een DFU-restore met firmware lukte niet.

Het probleem lijkt te zitten in de nieuwste versie van iTunes.
Op een andere (iTunes-loze) computer heb ik een oude versie van iTunes gedownload. Blackra1n laten runnen en het probleem was opgelost. Gelukkig met behoud van alle gegevens op het toestel!

Misschien helpt deze oplossing nog iemand, want ik kreeg het behoorlijk benauwd toen het toestel nergens op leek te reageren.

Succes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
blackra1n, itunes, jailbrake, reboot, usb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes herkent mijn iphone 3gs niet. denbuffalo Desktop-applicaties 8 28-01-11 02:41
Windows: iTunes herkent iPhone 3GS niet infinitygioom iTunes 0 15-09-10 21:56
Itunes herkent Iphone 3GS niet laurenscornelis Archief 1 25-10-09 14:40
Itunes herkent Iphone 3GS niet laurenscornelis iTunes 4 24-10-09 21:48
iPhone 1e gen.: provider niet herkent na jailbrake / unlock jvdw Unlock 3 03-10-08 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.