//

iPhone naar verzekering. (Wel Gejailbreaked)

iPhone naar verzekering. (Wel Gejailbreaked) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd wat er gebeurt. Ik heb het cydia icoontje 4 springs weg gezet. Dus met lege pages ertussen. Je ziet bij startup niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-10, 12:05
Beserk's schermafbeelding
Beserk Beserk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard iPhone naar verzekering. (Wel Gejailbreaked)

Ik ben benieuwd wat er gebeurt. Ik heb het cydia icoontje 4 springs weg gezet. Dus met lege pages ertussen. Je ziet bij startup niks raars en je kan niet in mijn telefoon komen zonder toegangscode. Je ziet ook geen modificaties aan de iphone zelf omdat ik nog niks heb geinstalleerd. Heb dus alleen Cydia erop.

Ik heb geen garantie meer dat weet ik. Maar mijn verzekering dekt wel mijn waterschade. Heeft apple niet zoiets van; Hey, wij betalen het toch niet. de verzekering... dus wij maken hem gewoon. (Want hij is naar Apple gestuurd).

Wat denken jullie?
__________________
Groetjes,
Berserk, twitter.com/_Nebulon.

Laatst gewijzigd door Beserk; 17-05-10 om 12:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-10, 23:52
Beserk's schermafbeelding
Beserk Beserk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Dus... iemand ervaring hiermee of?
  #3  
Oud 18-05-10, 10:08
kerozine kerozine is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 72
Standaard

Die komen wel achter dat er cydia erop zit, waarom heb je m niet hersteld voor dat je m opstuurde, dat zou ik tenminste doen.
  #4  
Oud 18-05-10, 15:59
joey35's schermafbeelding
joey35 joey35 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard

daar komen ze bij apple idd wel achter. en ookal herstel je hem volgens mij kunnen ze bij apple dan nog zien dat die ooit gejailbreaked is
  #5  
Oud 18-05-10, 16:21
_A_ _A_ is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 43
Standaard

Na een herstel van je iphone is het niet mogelijk om te zien of de iphone gejailbreaked is. Het is wel erg dom van je om hem met een jailbreak terug te sturen naar Apple. Apps en games erop zetten via cydia word gezien door apple als illigaal programma's en spelletjes downloaden en op je iphone zetten. Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.

Laatst gewijzigd door _A_; 18-05-10 om 16:27.
  #6  
Oud 18-05-10, 16:35
kerozine kerozine is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 72
Standaard

Klopt herstel is fabrieks instellingen. Dus Apple zou daar niet achter komen. Maar voor beserk voor jou geldt er dat er niks met je iphone gaat gebeuren retour terug in je brievenbus klaar.
  #7  
Oud 18-05-10, 19:15
Beserk's schermafbeelding
Beserk Beserk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

Nou het beeldscherm is kapot...

Dus ze komen er waarschijnlijk pas achter als ie het doet. Het maakt voor Apple niet uit of ze hem repareren of niet. Hij ligt daar met de verzekering als opdrachtgever. EN apple gekent willen ze wel geld en hebben ze zo iets van, de verzekering betaald het. Wij repareren het.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Ipod touch 2g 4.1 gejailbreaked naar 4.3.2 Ewoud33 Jailbreak 2 21-04-11 10:31
iPhone: Mijn telefoon is gejailbreaked maar moet terug naar de winkel. maurice1991 Jailbreak 2 15-11-10 09:30
Wel gejailbreaked maar geen cydia op iphone. Boom01 Archief 5 19-01-10 23:11
Simlockvrije 3G (gejailbreaked) update naar 3.0 steven4life Jailbreak apps en thema's 5 11-07-09 15:10
iPhone: help, iphone 2g wel gejailbreaked maar activeerd niet via quikpwn dekoolmees Jailbreak 3 27-05-09 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.