//

iphone 3gs zit vast op 3.1.2, ik wil naar 3.1.3

iphone 3gs zit vast op 3.1.2, ik wil naar 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een tijdelijk een nieuwe iPhone die ik wil upgraden. Ik heb hem tweedehands aangeschaft en de verkoper liet de telefoon werkend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-10, 11:10
sk8n sk8n is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard iphone 3gs zit vast op 3.1.2, ik wil naar 3.1.3

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdelijk een nieuwe iPhone die ik wil upgraden.
Ik heb hem tweedehands aangeschaft en de verkoper liet de telefoon werkend unlocked en jailbroken zien op 3.1.3 (spirit).

Ik dacht dat de telefoon de oude bootrom had (week 42, mijne heeft ook de oude bootrom en is week 41) maar dit lijkt niet zo te zijn.

4.0 is dus uitgesloten. In dat geval wil ik in ieder geval wel de untethered JB terug.

Toen ik dacht dat het de oude bootrom had heb ik de telefoon gedowngrade naar 3.1.2 en blackra1n gedraait. Dit werkt echter is de telefoon tethered (nieuwe bootrom dus).

Ik lijk op geen enkele wijze terug te kunnen naar 3.1.3.

Als ik restore naar originele firmware 3.1.2 dan werkt het wel maar zit ik vast aan een emergency screen (heb dus blackra1n nodig, je kan niet van een tethered blackra1n naar spirit).

als ik restore naar een custom firmware van 3.1.3 met activatie (vereiste voor spirit) dan krijg ik altijd error 1600, 1601 of 1604.

dit is niet te fixen met iREB omdat die geen iPhone 3GS ondersteund.

Iemand enig idee hoe ik hieruit kom?

baseband 05.12.1
nieuwe bootrom

bijvoorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Ik zit vast met mijn 3Gs ShortyEx Jailbreak 6 10-10-10 19:51
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet sensen61 iPhone algemeen 0 22-08-10 18:56
3Gs zit vast bij update graag hulp? jorgen iPhone algemeen 4 31-07-10 19:30
Iphone zit vast patrickdl Archief 2 19-07-08 20:57
Iphone zit vast? Essential Archief 5 09-01-08 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.