//

Iphone Herstellen

Iphone Herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone 3gs. nieuwe bootrom. en een jailbreak van spirit. nu wil ik OS 4 proberen erop te zetten, maar ik moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 18:24
Rickjee Rickjee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 15
Question Iphone Herstellen

Hallo ik heb een iphone 3gs. nieuwe bootrom. en een jailbreak van spirit. nu wil ik OS 4 proberen erop te zetten, maar ik moet hem eerst herstellen naar fabrieksinstellingen, echter wilt hij dit niet doen omdat ik hem meteen moet upgraden naar OS 4. ik weet dat dit niet gaat. hoe kan ik mijn 3.1.3 versie weer normaal krijgen zodat ik OS 4. erop kan zetten?

Ik weet echt niet waar ik dit moet zoeken. wie o wie kan mij helpen

Bijvoorbaat dank!

Gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 18:46
Moemie Moemie is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Moemie
Standaard Restore

Hallo,
Ik heb een 3Gs nieuwe bootrom die ik met Spirit had gejailbreakt toen hij nog 3.1.3 fw had. Toen heb ik hem (helaas) geupdated naar 4.0. Ik lees nu dat ik hem dan het beste kan downgraden naar 3.1.3 en dan jailbreaken zonder spirit, en dan zou ik hem weer kunnen updaten.
De vraag is nu: hoe krijg ik dat downgraden naar 3.1.3 voor elkaar? En waarmee kan ik dan het beste jailbreaken (in win?)
Bedankt!
  #3  
Oud 30-06-10, 19:49
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moemie Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een 3Gs nieuwe bootrom die ik met Spirit had gejailbreakt toen hij nog 3.1.3 fw had. Toen heb ik hem (helaas) geupdated naar 4.0. Ik lees nu dat ik hem dan het beste kan downgraden naar 3.1.3 en dan jailbreaken zonder spirit, en dan zou ik hem weer kunnen updaten.
De vraag is nu: hoe krijg ik dat downgraden naar 3.1.3 voor elkaar? En waarmee kan ik dan het beste jailbreaken (in win?)
Bedankt!
Dan heb je niet goed gelezen, want er staat 3.1.2
Maar net als ik zelf moet je gewoon ff wachten.

klik

Ik gok binnen een week dat de nieuwe spirit jb er is..
  #4  
Oud 01-07-10, 04:29
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Zoals net gemeld in een ander topic: het kan wel vanaf 3.1.3+Spirit naar een custom 4.0, maar het is geen beginnelingenmethode en een oude bootrom blijft vereist:

Mostly iPhone hacking: OLD BOOTROM + Spirit => 4.0 JB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone Herstellen. zoole Jailbreak 3 01-10-10 16:54
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 18:29
iphone herstellen madrettor Archief 2 11-11-09 21:36
iPhone herstellen?! HansWorst Archief 3 23-01-09 14:09
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! koolenboer iPhone algemeen 6 09-08-08 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.