//

Jailbroken 3GS 3.1.3 nieuwe bootrom vast na restore

Jailbroken 3GS 3.1.3 nieuwe bootrom vast na restore discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Opgelost door op een andere pc met schone iTunes de hostfile aan te passen en een 3.1.3 restore te doen. Bedankt voor alle hulp Omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-10, 16:58
venzz venzz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard Jailbroken 3GS 3.1.3 nieuwe bootrom vast na restore

Opgelost door op een andere pc met schone iTunes de hostfile aan te passen en een 3.1.3 restore te doen.
Bedankt voor alle hulp

Omdat mijn scherm slecht reageerde op mijn vingers dacht ik (na wat gegoogled te hebben) er slim aan te doen vanuit de Iphone een restore te doen. Kennelijk is dat niet goed gegaan want nu blijft hij hangen in het apple scherm. Inmiddels heb ik alles gebrobeerd wat ik maar op internet kon vinden om hem uit deze loop te krijgen maar het is me nog niet gelukt.

Iemand suggesties?

(ja ik weet dat ik dit niet handig heb gedaan, dat hoef je dus niet meer te melden )

Laatst gewijzigd door venzz; 02-07-10 om 10:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3Gs van 3.1.3(nieuwe bootrom) naar 4.0.1 3gSpeed Jailbreak 4 22-09-10 17:12
iPhone: iPhone 3GS (nieuwe bootrom) van 3.1.3 naar 4.0 Dannybevers Jailbreak 5 27-08-10 19:24
Restore van een Jailbroken 3GS met OS 4.01 tobsie Jailbreak 5 04-08-10 13:15
iPhone: Jailbreak 3GS nieuwe bootrom door Comex? DaMeastro Jailbreak 2 29-06-10 20:15
iPhone: Wanneer Jailbreak 3GS met nieuwe bootrom? lyndon Jailbreak 4 27-06-10 11:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.