//

iphone 3gs fw 4.0 jb herstart tijdens gesprekken

iphone 3gs fw 4.0 jb herstart tijdens gesprekken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, ik heb met redsnow een image gemaakt (fw4.0) en deze op mijn iphone gezet. Echter heb ik al een paar keer gehad dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-10, 10:08
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard iphone 3gs fw 4.0 jb herstart tijdens gesprekken

Beste allemaal,

ik heb met redsnow een image gemaakt (fw4.0) en deze op mijn iphone gezet. Echter heb ik al een paar keer gehad dat mijn iphone tijdens een gesprek crashed. hebben jullie dit ook? ik heb gister een image gemaakt met redsnow1.7 maar dit heeft niet geholpen.

bedankt,

gerard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-10, 00:31
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Geld ook voor ios4 zonder jailbreak
  #3  
Oud 12-08-10, 14:47
Nelis00 Nelis00 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik zit al sinds het begin van 4.0 met dit probleem...
Heb alles al geprobeerd, ook heel het topic bij Apple al doorgelopen.

Apple - Support - Discussions - iOS4 update - now iPhone now reboots ...

T-Mobile kan niks voor me betekenen en een downgrade naar 3.x is ook niet zonder risico.
Wat kan ik nog meer doen ipv wachtten?
  #4  
Oud 12-08-10, 16:25
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

ik heb gister een volledige factory default herstel gedaan. helaas alle game gegevens kwijt, nu maar hopen dat het beter werkt. ik was al eens terug gegaan naar 3
  #5  
Oud 12-08-10, 22:11
arjena arjena is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Net als vele anderen herstart ook mijn 3GS tijdens een gesprek na een paar minuten bellen. Aangezien ik de telefoon zakelijk gebruik is dat niet alleen uiterst irritant, maar ook nog schadelijk voor mijn relatie met klanten.
Terug naar 3.1.3 kan niet meer, die wordt niet meer geauthoriseerd door Apple. Amerikaanse iPhoners gaan er mee terug naar de Apple-store en krijgen dan (meestal) een nieuwe (refurbished) telefoon.
Dat zou ik ook wel willen, maar hier kennen we geen Apple-stores.
Ik heb de telefoon gekocht bij een Mobistar winkel in Belgie. Maar die verwijzen me naar Apple.
Heeft iemand al eens geprobeerd bij een Apple dealer binnen te stappen om z'n telefoon te vervangen?
  #6  
Oud 12-08-10, 22:59
TimTube TimTube is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Misschien bij de mediamarkt? De ruimtes daar worden opgezet door Apple zelf, wellicht kunnen ze je daar verder helpen.

Al eens de iPhone herstelt via DFU trouwens? Of misschien kan updaten naar 4.0.2 helpen...
  #7  
Oud 12-08-10, 23:07
arjena arjena is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Alles al geprobeerd, het is gewoon een bug in iOs4. 4.0.2 verandert daar niets aan helaas.
Mediamarkt kan ik eens proberen, is hier vlakbij...

Groet,

A
  #8  
Oud 13-08-10, 21:36
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

helaas. een volledige restore heeft niet geholpen. wat irritant zeg. mijn telefoon heb ik in engeland gekocht, dus vrees dat ik in nederland niet veel te zeggen heb
  #9  
Oud 13-08-10, 21:48
arjena arjena is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Zou toch niet uit mogen maken. Apple heeft het apparaat gemaakt, apparaat kan niet werken zonder de software van Apple en Apple is een internationaal bedrijf. Als zij dus software leveren die niet deugt en ook nog eens verhinderen dat je terug gaat naar de software die wel werkt zou je bij ieder Apple verkooppunt, in Nederland of waar dan ook, een wel werkend apparaat moeten kunnen krijgen.
Helaas is de werkelijkheid anders. Apple verwijst mij naar de leverancier (in mijn geval Mobistar in Belgie) die - zeer terecht naar mijn idee - stellen dat het een softwareprobleem is waarvoor ik bij Apple moet wezen.
En zo wordt er niets opgelost maar blijven de iPhones vreemd genoeg over de toonbank vliegen...

A
  #10  
Oud 31-08-10, 17:30
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

met ander woorden, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en wij zitten met de gebakken peren. moet zeggen dat mijn aanzien ten opzichte van apple flink gedaald is. Microsoft brengt tenminste vrij snel een update uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS reboot tijdens gesprekken yvesdeclercq iPhone algemeen 7 14-08-11 20:13
Magnetisch tikken, constant, vooral tijdens gesprekken ludovanderwinkel iPhone algemeen 3 08-04-11 12:28
3Gs crashed en herstart 5x per dag Voltron iPhone algemeen 2 30-03-11 18:17
iPhone 3gs: gesprekken vallen weg na eerste 3 seconden Macharrie iPhone algemeen 7 01-11-10 19:00
iPhone: Iphone 3GS Loopt vast tijdens purplerain ! Gabriel Antonyo Jailbreak 6 06-08-09 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.