//

Down en upgrade niet mogelijk, HELP!!!!

Down en upgrade niet mogelijk, HELP!!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Maandag ga ik op vakantie en zou graag mijn Iphone unlocked hebben. Ik heb het hele internet afgezocht maar kom er echt niet meer uit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-10, 16:58
Flexned Flexned is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard Down en upgrade niet mogelijk, HELP!!!!

Maandag ga ik op vakantie en zou graag mijn Iphone unlocked hebben. Ik heb het hele internet afgezocht maar kom er echt niet meer uit.

Ik heb een Iphone 3GS die ik van 3.1.2 (blackra1n) heb upgegrade naar 4.0 custom, echter werkte mijn internet niet, Wi-Fi wel. Nu ben ik er achter gekomen wat het probleem was alleen te laat. Ik heb namelijk na het installeren van de custom 4.0 de official 4.0 geinstalleerd. Ik krijg nu echter met geen mogelijkheid meer custom 4.0 er meer op en kan ook niet downgrade!

- Bij downgrade krijg ik een 3194 error in zoals recovery mode en DFU
- Bij custom install blijft hij heel lang hangen op "iphone op herstellen voorbereiden" om vervolgens een 1600/1604 error te geven.

Ik heb overigens ook al mijn host file aangepast. Werkt helaas ook niet!
Kan iemand mij helpen?
(ps heb helaas nog geen Apple computer)

Laatst gewijzigd door Flexned; 09-07-10 om 17:06.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-10, 19:51
Uiligheid Uiligheid is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flexned Bekijk bericht
Maandag ga ik op vakantie en zou graag mijn Iphone unlocked hebben. Ik heb het hele internet afgezocht maar kom er echt niet meer uit.

Ik heb een Iphone 3GS die ik van 3.1.2 (blackra1n) heb upgegrade naar 4.0 custom, echter werkte mijn internet niet, Wi-Fi wel. Nu ben ik er achter gekomen wat het probleem was alleen te laat. Ik heb namelijk na het installeren van de custom 4.0 de official 4.0 geinstalleerd. Ik krijg nu echter met geen mogelijkheid meer custom 4.0 er meer op en kan ook niet downgrade!

- Bij downgrade krijg ik een 3194 error in zoals recovery mode en DFU
- Bij custom install blijft hij heel lang hangen op "iphone op herstellen voorbereiden" om vervolgens een 1600/1604 error te geven.

Ik heb overigens ook al mijn host file aangepast. Werkt helaas ook niet!
Kan iemand mij helpen?
(ps heb helaas nog geen Apple computer)
1. Heb je de SHSH bestanden ooit via Cydia geupload naar Sauriks servers?
2. Ook van de versie waarnaar je probeert te downgraden?
3. Wat bedoel je met custom install?
  #3  
Oud 09-07-10, 22:46
Flexned Flexned is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

1. SHSH is helaas nooit gemaakt omdat ik pas paar weken terug gejailbreakt heb.
2. Versie downgraden is 3.1.2 maar ook 3.1.3 werkt niet.
3. Custom install is deze: https://forum.iculture.nl/f14/iphone-jailbreak-unlock/f65/jailbreak/62384-custom-4-0-firmwares-alle-idevices.html

Ik heb het ook al geprobeerd op andere computers. Heb ook al het een en ander geprobeerd met umbrella-4.00.54 alleen niks lijkt te werken. De iphone kan ik overigens wel elke keer weer restoren naar 4.0 official alleen kan ik daar verder niks mee.
  #4  
Oud 10-07-10, 00:17
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Als je je SHSH nooit hebt gemaakt/bewaard dan kan je jammer genoeg niet downgraden.. Jailbreak op iOS4 komt "binnenkort", wanneer is nog onduidelijk. (Waarschijnlijk nadat Apple de 4.01 update heeft uitgebracht, nog wat geduld hebben maw)
  #5  
Oud 10-07-10, 08:30
Flexned Flexned is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Ja dat dacht ik al... Hoopte alleen een beetje dat ik een custom 4.0 over deze versie heen kon zetten...
  #6  
Oud 10-07-10, 09:18
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Heb je de nieuwe of oude bootrom? Als je de nieuwe hebt is er niets aan te doen. Heb je de oude kun je terug naar 3.1.3 en daar jailbreaken met spirit. Dan spirit2pwn gebruiken en een custom 4 eroverheen zetten.
  #7  
Oud 10-07-10, 11:30
Flexned Flexned is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie Bekijk bericht
Heb je de nieuwe of oude bootrom? Als je de nieuwe hebt is er niets aan te doen. Heb je de oude kun je terug naar 3.1.3 en daar jailbreaken met spirit. Dan spirit2pwn gebruiken en een custom 4 eroverheen zetten.
Ik heb een oude bootrom alleen lukt het me niet 3.1.3 te installeren omdat ik geen SHSH heb... De ene keer krijg ik 3194 errors dan weer 1600 en 1604 errors... Mijn iphone heeft afgelopen dagen echt overuren in restore gedraaid!
  #8  
Oud 10-07-10, 12:11
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard

Heeej. Zelfde probleem hier. En ik heb dit al een tijdje. Ik had een 3.1.2 via blackrain. toen naar 3.1.3 met spirit gegaan. Ik heb nog steeds een oude bootrom maar kan niet herstellen met custom firmware. krijg dan de 1604 error. Kmoest toch mijn iphone gebruiken dus toen normale iOS 4 erop gezet. Dat deed hij wel. Iets leest hij dus in de custom firmware wat hem niet bevalt.
jup kheb nu weer dezelfde error op een andere pc.
Ik snap er geen reet meer van
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Upgrade iOS 4.1 baseband 05.13.04 TinyUmbrella, unlock mogelijk? smakkie Unlock 2 25-09-10 12:21
Na FW upgrade geen verbinding mogelijk met eigen Wi-Fi jurres Archief 1 09-03-10 22:24
Upgrade unlockte FW 1.0.2 naar FW 2.1 mogelijk? Lode Archief 2 02-10-08 21:08
winpwn iPhone 3G zonder baseband upgrade mogelijk? him Jailbreak [archief] 14 28-08-08 10:41
Upgrade sim only abo niet mogelijk? Joris Odido (T-Mobile) 0 19-07-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.