//

3Gs Jailbreak vraagjes.

3Gs Jailbreak vraagjes. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraagje, heb sinds vandaag een iPhone 3Gs. De iPhone is gejailbreaked en geunlocked (waar ik afhankelijk van ben). iPhone zit op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-10, 01:15
Igor92 Igor92 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 11
Standaard 3Gs Jailbreak vraagjes.

Ik heb even een vraagje, heb sinds vandaag een iPhone 3Gs.
De iPhone is gejailbreaked en geunlocked (waar ik afhankelijk van ben). iPhone zit op firmware 3.1.2 en heeft volgens mij de nieuwe bootrom?

Ik heb een paar vraagjes, want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Is het (al?) mogenlijk om hem zo te jailbreaken dat je hem ook aan en uit kunt zetten zonder dat je hem opnieuw moet jailbreaken met blackrain?

Als ik de iPhone opnieuw opstart (door middel van jailbreak) en geen simcode invul kan ik wel Wi-Fi vinden en gebruiken, als ik deze wel invul doet die dat geloof ik niet. Is dit een bekend probleem?

Ik las iets van dat het slim was een bepaald bestand op te slaan voor als er iets mis gaat met jailbreaken of updaten of iets. Hoe doe ik dit?

Is er nog iets anders waar ik op moet letten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-10, 02:43
scantraxrootz scantraxrootz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 91
Stuur een bericht via Instant Messenger naar scantraxrootz
Standaard

Je moet je shsh blobs opslaan in cydia. Ook is het belangrijk dat je de officiele simkaart hebt en je de iphone kan activeren. Als je dit niet hebt en je niet kunt activeren raad ik je aan op 3.1.2 te blijven. Als je wel kan activeren kun je (na het opslaan van je shsh files) upgraden naar 3.1.3 -> activeren -> jailbreak met spirit -> unlocken in cydia met ultrasn0w.

Hopelijk weet je zo ff genoeg.
  #3  
Oud 14-07-10, 10:17
Igor92 Igor92 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik ga eens uitzoeken hoe ik die shsh blops op kan slaan dan. De officiële simkaart heb ik niet meer. Heb hem 2e hands overgenomen.

Dus ik kan nu niet naar een hogere firmware, of die jailbreak 'blijvend' maken? (als ik hem uit en aan zet)
  #4  
Oud 14-07-10, 10:23
scantraxrootz scantraxrootz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 91
Stuur een bericht via Instant Messenger naar scantraxrootz
Standaard

Ik heb hier geen ervaring mee omdat de mijne 3.1.3 was toen ik hem kreeg. Maar je moet je toestel kunnen activeren.. Als je update naar 3.1.3 dan vraagt ie weer om de officiele sim. Maar was er nog geen unthetered jailbreak voor 3.1.2?? Want volgens mij is die er al lang..
  #5  
Oud 14-07-10, 10:34
Igor92 Igor92 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 11
Standaard

Dat zou heel fijn zijn. Ik heb gezocht, maar zie door de bomen het bos niet meer. Al die dingen waar je op moet letten van baseband of bootrom en alles. Vandaar dat ik een nieuw topic ben begonnen.

Edit:
Die SHSH is als het goed is al eens opgeslagen (staat bij cydia bovenaan), moet ik dit ook nog op mijn macbook opslaan?
Iemand trouwens een idee waar dat Wi-Fi probleem van komt? En is het mogelijk om die push berichten aan te zetten? En mijn youtube player werkt volgens mij ook niet.

Edit:
Kan ik wat met die spirit jailbreak. Volgens mij moet dat werken. Kan iemand dit bevestigen? Ik weet niet hoe het zit met die activate. Nu werkt hij gewoon, maar ik weet niet hoe dat zit als ik hem restore naar 3.1.2. En hoe alles in zijn gang gaat?

Laatst gewijzigd door Igor92; 14-07-10 om 12:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G redsn0w jailbreak vraagjes TimTube Jailbreak 0 20-02-11 18:22
Alle iDevices: Vraagjes voor jailbreak hUX Jailbreak 4 09-10-10 20:41
Aantal vraagjes voor de jailbreak. bigbaa Archief 1 22-11-09 13:41
enkele vraagjes t.a.v jailbreak Peernij Archief 11 22-05-09 22:33
iPhone 3G Jailbreak vraagjes... AXN Archief 1 29-07-08 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.