//

Ios 4 > Ios 3.1.3

Ios 4 > Ios 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een Iphone 3gs, new bootrom op het moment hier liggen van een vriendin van me. Deze heeft ze gekregen uit zweden, toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-10, 01:32
The_Pharaoh The_Pharaoh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 13
Standaard Ios 4 > Ios 3.1.3

Beste,

Ik heb een Iphone 3gs, new bootrom op het moment hier liggen van een vriendin van me.
Deze heeft ze gekregen uit zweden, toen geactivate, jailbreakje erop en unlocked. (Ze had haar Zweedse simkaart niet!)
Nu had ze pas de 4.0 erop gezet en hierdoor moest ze weer activaten wat niet ging.
Nu heb ik deze al terug gezet op de 3.1.3, maar deze is nu niet mogelijk te Hackactivaten, omdat snowbreeze niet de Baseband update meeneemt, en Redsnow hierop niet werkt (Unable to recognize specific Firmware)
Downgraden naar de 3.1.2 en met die exploit upgraden en untlocken gaat niet, aangezien dit toestel nooit op de 3.1.2 gejailbreak'd was en daardoor geen signatures heeft staan op de Saurik server.

Is er nog een manier om deze te ontlocken zonder een zweeds simkaartje?
Of vallen Iphone Signatures niet te vervormen ofzo?

Alvast bedankt wie kan helpen!

Groetjes,

Matthias F.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-10, 07:52
MaartenS MaartenS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Als je in 3.1.3 zit, moet je hem jailbreaken met spirit. Je krijgt dan in cydia ultrasnow wat de iPhone weer unlocked.
  #3  
Oud 20-07-10, 13:12
The_Pharaoh The_Pharaoh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Bekijk bericht
Als je in 3.1.3 zit, moet je hem jailbreaken met spirit. Je krijgt dan in cydia ultrasnow wat de iPhone weer unlocked.

Gaat niet opdat hij niet geactiveerd is. (geen simkaart uit Zweden!)
ik ben dus duidelijk op zoek nr een hackactivate.
Iemand?

Groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? Typ 81 Jailbreak 8 19-12-10 19:52
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.