//

firmware probleem

firmware probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik weet niet of ik voor dit probleem op het goede forum zit maar ik heb een probleem met mijn firmware. ik zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-10, 12:00
vankraay vankraay is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard firmware probleem

hallo allemaal,
ik weet niet of ik voor dit probleem op het goede forum zit maar ik heb een probleem met mijn firmware. ik zal beginnen bij het begin:
mijn iphone was kapot, hij reageerde namelijk niet meer op de connector, na het plaatsen van een nieuwe luidspreker unit deed de iphone het weer naar behoren, ik had de firmware naar 3.1.3 herstelt en wilde upgraden naar 4.0 via itunes. toen het proces klaar moest zijn kreeg ik een foutmelding en wilde ik 3.1.3 weer terugzetten; dit ging niet. ik kreeg de error 29 en na veel tutorials kwam ik nog niet verder. mijn vraag aan de experts op dit forum is nu: kan iemand me een tutorial linken die bij dit probleem hoort? er zit op dit moment dus geen firmware op(voor zover als ik weet) alleen ik weet zelf niet welke stappen iknu moet volgen, moet ik hem nu jailbreaken of iets anders(hij was nog niet gejailbreakt) als ieand me hiermee kan helpen: 1000 maal dank!
alvorens bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-10, 15:02
vankraay vankraay is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

iemand....?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 15:05
firmware probleem! Bigfoot iPhone algemeen 2 06-12-08 13:54
probleem na update firmware 2.1 DJ Fanatic iPhone algemeen 1 14-09-08 21:06
Probleem!!!! Firmware chanty1969 iPhone algemeen 1 15-07-08 11:55
firmware probleem. tanguyc Unlock [archief] 5 15-11-07 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:30.