//

Kan niet meer bellen in het buitenland?

Kan niet meer bellen in het buitenland? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Probleempje hier. Mijn werkgever heeft een nieuwe iPhone gekocht (tweedehands, britse versie) en kan sinds dien niet meer bellen in het buitenland. Hij is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 10:00
iRoy iRoy is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard Kan niet meer bellen in het buitenland?

Hi,
Probleempje hier. Mijn werkgever heeft een nieuwe iPhone gekocht (tweedehands, britse versie) en kan sinds dien niet meer bellen in het buitenland. Hij is gejailbreaked, draait iOS 3.1.2 en werkt in Nederland prima.
Weet iemand hoe ik dit voor hem kan fixen?
Hij is trouwens al achterlijk lang klant bij T-Mobile, dus aan zo'n 'nieuwe klanten blokkade' kan het niet liggen.

Edit: Hij heeft inmiddels T-Mobile gebeld en er zit inderdaad geen blokkade of iets dergelijks op.

Ik hoor het wel!
Groetjes,
Roy

Laatst gewijzigd door iRoy; 29-07-10 om 10:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 13:42
DarkMessiah DarkMessiah is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRoy Bekijk bericht
Hi,
Probleempje hier. Mijn werkgever heeft een nieuwe iPhone gekocht (tweedehands, britse versie) en kan sinds dien niet meer bellen in het buitenland. Hij is gejailbreaked, draait iOS 3.1.2 en werkt in Nederland prima.
Weet iemand hoe ik dit voor hem kan fixen?
Hij is trouwens al achterlijk lang klant bij T-Mobile, dus aan zo'n 'nieuwe klanten blokkade' kan het niet liggen.

Edit: Hij heeft inmiddels T-Mobile gebeld en er zit inderdaad geen blokkade of iets dergelijks op.

Ik hoor het wel!
Groetjes,
Roy
[gok-mode]Jailbreak -> Ultrasn0w (of de eq voor 3.1.2). Kortom, een ulock zou MISSCHIEN kunnen helpen.[/gok-mode]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PROBLEEM! Ik kan Niet bellen in het buitenland! Phil. Odido (T-Mobile) 7 24-07-09 00:48
Kan niet naar het buitenland bellen (2.2/hack/telfort) fiego007 KPN 3 28-03-09 20:47
iPhone: HELP!!! na het jailbreaken kan ik niet meer bellen Wildsavage Jailbreak 15 21-01-09 20:41
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld vincent iPhone algemeen 11 04-10-08 18:18
Help, kan niemand meer horen tijdens het bellen! franciscus1983 Archief 2 04-12-07 13:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.