//

van 4.0 naar 4.01 niet naar 4.02!

van 4.0 naar 4.01 niet naar 4.02! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Even voorstellen, nieuw hier op het forum.. Blackmantis, 26 jaar en net een nieuwe iphone 4. Nu wil ik hem graag gaan jailbreaken, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-10, 10:33
Blackmantis Blackmantis is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard van 4.0 naar 4.01 niet naar 4.02!

Hallo,

Even voorstellen, nieuw hier op het forum.. Blackmantis, 26 jaar en net een nieuwe iphone 4.
Nu wil ik hem graag gaan jailbreaken, maar wel met 4.01 en niet met 4.0
Ik heb de volgende vraag:

Het lijkt mij verstandig even een backup te maken van 4.0 zodat ik deze straks terug kan zetten (SHSH), is dit mogelijk? Ik lees overal dat apple geen oude firmware tekent ofzo dus dat dit niet mogelijk is?

Verder heb ik hier op het forum alle firmware versies gevonden:
Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Kan ik deze dmv een restore zomaar installeren op mijn iphone? (ik kan dus in principe vrij gemakkelijk 4.01 erop zetten? >> Firmware 4.0.1 iPhone3,1_4.0.1_8A306_Restore.ipsw

Daarna moet een jailbreak toch vrij simpel zijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-10, 10:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Als je het echt simpel wil dan blijf je gewoon op firmware 4.0 tot firmware 4.1 wordt uitgebracht
  #3  
Oud 13-08-10, 12:36
Blackmantis Blackmantis is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Als je het echt simpel wil dan blijf je gewoon op firmware 4.0 tot firmware 4.1 wordt uitgebracht
Oke.. maar kan ik dan wel een backup maken? Omdat apple geen oude firmware signed?

Verder... als ik het niet simpel wil houden... hoe moet het dan??
  #4  
Oud 13-08-10, 13:10
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Inderdaad eerst een backup maken van 4.0 en daarna met shift bijwerken de 4.0.1. firmware selecteren, daarna jalbreaken met Jailbreakme.com et voilà
  #5  
Oud 13-08-10, 21:38
Blackmantis Blackmantis is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Inderdaad eerst een backup maken van 4.0 en daarna met shift bijwerken de 4.0.1. firmware selecteren, daarna jalbreaken met Jailbreakme.com et voilà
Ik ben echt een complete iphone noob... en snap niet helemaal wat je bedoeld met: "daarna met shift bijwerken"
  #6  
Oud 14-08-10, 13:33
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackmantis Bekijk bericht
Hallo,

Even voorstellen, nieuw hier op het forum.. Blackmantis, 26 jaar en net een nieuwe iphone 4.
Nu wil ik hem graag gaan jailbreaken, maar wel met 4.01 en niet met 4.0
Ik heb de volgende vraag:

Het lijkt mij verstandig even een backup te maken van 4.0 zodat ik deze straks terug kan zetten (SHSH), is dit mogelijk? Ik lees overal dat apple geen oude firmware tekent ofzo dus dat dit niet mogelijk is?

Verder heb ik hier op het forum alle firmware versies gevonden:
Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G
Kan ik deze dmv een restore zomaar installeren op mijn iphone? (ik kan dus in principe vrij gemakkelijk 4.01 erop zetten? >> Firmware 4.0.1 iPhone3,1_4.0.1_8A306_Restore.ipsw

Daarna moet een jailbreak toch vrij simpel zijn
Deze downloaden: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...6_Restore.ipsw

iPhone aansluiten op de pc Itunes openen en dan shift+restore drukken om de gedownloade firmware te installeren op je iPhone.

Als dat klaar is met je iPhone naar jailbreakme.com gaan en voila klaar is kees.
  #7  
Oud 14-08-10, 13:37
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

De enige aanpassing van 4.0.1 ten opzichte van 4.0 is de veranderde waarde van de signaal meter. En dan nog enkel de uitlezing daarvan!
Zoals WDS001 al eerder stelde, zou gewoon op 4.0 blijven
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) NoWayOut iTunes 5 25-07-11 16:05
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug raymon Jailbreak 2 07-01-11 13:10
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 18:39
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.