//

iPhone 2G 3.1.3(?)

iPhone 2G 3.1.3(?) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Yow ! Ik had een iPhone 2G die ( denk ik op 3.1.2 liep jailbroken ) en dat ging stabiel. Echter had ik mn achterkant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-10, 20:39
wickedd wickedd is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard iPhone 2G 3.1.3(?)

Yow !
Ik had een iPhone 2G die ( denk ik op 3.1.2 liep jailbroken ) en dat ging stabiel.
Echter had ik mn achterkant enzo al eens vervangen ( mn mute knop werkte niet meer was gevallen ) maar ik had ook erg veel gedownload en dingen in cydia gedownload dus hij begon langzaam te worden.
Ik had hem zelf niet gejailbreakt ik had hem zo gekocht (2ehands) Nu wou ik hem een paar uur geleden opnieuw doen zodat het weer wat lekkerder loopt en voor mij overzichtelijker is wat er allemaal op staat en wat niet.
Dus wat ik had gedaan: iPhone aangesloten en iTunes begon 3.1.3(dachtik) te downloaden en toen heeft hij die geinstalleert. Toen ik hem opstarten ging mijn jailbreak idee anders dan gedacht.. Ik hoopte gewoon spirit te gebruiken maar dat werkt dus niet.. ik moet de telefoon eerst activeren.. maar hoe !?
Heeft iemand een idee ?
Thanks !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 12:31
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

phonebook simcard:iPhone Activation Sim Card
  #3  
Oud 23-08-10, 12:48
wickedd wickedd is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Het is al gelukt, toch bedankt voor je reactie.
Voor andere gebruikers met het zelfde probleem.
in DFU opstarten en dan kun je de software opnieuw erop zetten en zo evt. dus downgraden naar 3.1.2 en daar redsn0w overheen gooien werkte perfect..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.