//

Ipad downgrade 3.2.2 => 3.2.1 Jailbreak mogelijk

Ipad downgrade 3.2.2 => 3.2.1 Jailbreak mogelijk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanaf versie 3.2 wel mijn SHSH opgeslagen bij Cydia, maar als ik TinyU gebruik met zowel versie 3.2.1 als 3.2 krijg ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-09-10, 20:35
iPolletje iPolletje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb vanaf versie 3.2 wel mijn SHSH opgeslagen bij Cydia, maar als ik TinyU gebruik met zowel versie 3.2.1 als 3.2 krijg ik de melding dat er geen SHSH bekent is

Iemand een idee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-09-10, 08:58
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Je hoeft ze niet handmatig op te slaan. Als je Cydia voor de aller eerste keer opent, kun je op 'Make my life easier' klikken. Als je dat doet, slaat Cydia voor jou alle beschikbare SHSH blobs op. Ook voor firmwareversies die je niet (hebt) gebruikt. Als je TinyUmbrella gebruikt, is dit om de SHSH blobs lokaal te krijgen, zodat je makkelijk kunt herstellen met iTunes. Ook kun je hiermee proberen handmatig SHSH blobs op de slaan.

@iPolletje: je kunt dus alleen naar 3.2 herstellen. Je moet, of iedere versie handmatig met TinyUmbrella lokaal opslaan, of je leven makkelijker maken door dit door Cydia te laten doen. (de 'Make my life easier' knop)

Laatst gewijzigd door dododedodonl; 09-09-10 om 09:00.
  #23  
Oud 11-10-10, 16:50
vasse017 vasse017 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar vasse017 Stuur een bericht via MSN naar vasse017
Standaard

Wat erg dat dit niet kan. Ik heb toevallig afgelopen zaterdag een Ipad gekocht en direct aangesloten op Itunes en de update naar 3.2.2 gedaan, jammer zeg, ik ben een Cydia fan!
Ik zie het wel wanneer ik weer kan jailbreaken, ik hou dit forum in de gaten, bedankt voor het posten!!!!!
Ik heb wel een jailbreak op mijn Iphone, nu nog op mijn Ipad, als iemand de oplossing weet hoor ik het graag!!

Laatst gewijzigd door vasse017; 11-10-10 om 16:53. Reden: jailbreak op Iphone en niet op Ipad 32GB Wi-Fi
  #24  
Oud 11-10-10, 17:03
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Je kunt toch gewoon met Limera1n jailbreaken?
__________________
iPad Wi-Fi 16 Gb, 4.3.3, JB
iPhone 4 16 Gb, 4.3.2, JB
  #25  
Oud 11-10-10, 17:09
vasse017 vasse017 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar vasse017 Stuur een bericht via MSN naar vasse017
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkjobse Bekijk bericht
Je kunt toch gewoon met Limera1n jailbreaken?
Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik zat het net te lezen op een ander forum, erg ik durf nog niet!! Stel dat hij het niet meer doet, word ik gek ook hahaha Jammer dat ik hem zaterdag gelijk geupdate hebt, had ik maar net als met mijn Iphone laten zeggen geen updates!! Ik ga even nog meer bestuderen over Limera1n. In ieder geval hartstikke bedankt!!! Als meer mensen het doen doe ik het ook, anders wacht ik tot november, dan schijnt het wel te kunnen, zegt men??
  #26  
Oud 11-10-10, 17:17
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vasse017 Bekijk bericht
Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik zat het net te lezen op een ander forum, erg ik durf nog niet!! Stel dat hij het niet meer doet, word ik gek ook hahaha Jammer dat ik hem zaterdag gelijk geupdate hebt, had ik maar net als met mijn Iphone laten zeggen geen updates!! Ik ga even nog meer bestuderen over Limera1n. In ieder geval hartstikke bedankt!!! Als meer mensen het doen doe ik het ook, anders wacht ik tot november, dan schijnt het wel te kunnen, zegt men??
Hey, ik had 'm ook geupdate naar 3.2.2 en wist toen nog niet zoveel van jailbreaken als nu, dus had ook m'n SHSH niet opgeslagen (dom). Nu uiteraard wel. Ik heb zondag toch ook maar de stoute schoenen aangedaan en het geprobeerd en het is mij in 1x gelukt.

Voor de iPad zijn er wel wat mensen met problemen, maar het 'ergste' wat je tegenkomt is dat het niet werkt. Je iPad gaat in principe dus niet kapot ofzo.
  #27  
Oud 11-10-10, 23:41
vasse017 vasse017 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar vasse017 Stuur een bericht via MSN naar vasse017
Standaard iPad 3G 32GB versie 3.2.2

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henkjobse Bekijk bericht
Hey, ik had 'm ook geupdate naar 3.2.2 en wist toen nog niet zoveel van jailbreaken als nu, dus had ook m'n SHSH niet opgeslagen (dom). Nu uiteraard wel. Ik heb zondag toch ook maar de stoute schoenen aangedaan en het geprobeerd en het is mij in 1x gelukt.

Voor de iPad zijn er wel wat mensen met problemen, maar het 'ergste' wat je tegenkomt is dat het niet werkt. Je iPad gaat in principe dus niet kapot ofzo.
Erg hè, ik heb het lef niet. Normaal met mijn Iphone laat ik het doen voor €15
Ik zie bij mij in de buurt nog niemand die dit doe. Ik heb wel gezien op marktplaats dat het gedaan wordt maar helaas niet in de buurt. Ik weet niet een wat SHSH is en of ik dit heb opgeslagen in Itunes? Ik kijk nog even verder op youtube. Bedankt in ieder geval en als het gelukt is laat ik het je zeker weten!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4 (4.0.2) downgrade to 4.01 mogelijk ? dimaxxx Jailbreak 1 24-09-10 10:20
iPhone: Downgrade mogelijk of niet?? Firefist Jailbreak 1 13-09-10 12:10
Downgrade 4.0.2 mogelijk? borgqueenx Jailbreak 2 25-08-10 11:13
downgrade mogelijk? donny88 Archief 1 05-02-09 23:49
iPhone 1.1.3 jailbreak mislukt.. downgrade niet mogelijk?... San Unlock [archief] 3 31-01-08 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.