//

Met een jailbreak meer mogelijk?

Met een jailbreak meer mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds kort in het bezit van een iphone 4 en eigenlijk een beetje teleurgesteld (waarschijnlijk voor een groot deel door het gebrek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-10, 10:47
thongpoon thongpoon is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard Met een jailbreak meer mogelijk?

Hallo,
Ik ben sinds kort in het bezit van een iphone 4 en eigenlijk een beetje teleurgesteld (waarschijnlijk voor een groot deel door het gebrek aan kennis). Gewone dingetjes zoals het oversturen van bestandjes van de ene telefoon naar de apple gaat niet. Een ringtone die ik op mijn oude telefoon had op de apple zetten gaat niet, enz.. Dat valt mij tegen voor zo'n duur ding. Ik heb het gevoel dat ik nu helemaal afhankelijk ben van Apple! Zijn zulke zaken met een jailbreak op te lossen, en is er dan meer mogelijk met dat apparaat? Niet gehinderd door enige kennis probeer ik van alles, maar echt lukken wil het niet.
mvrgr. Thongpoon.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-10, 11:06
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

hey hey , proficiat met je aankoop. Idd het gebrek aan kennis kan je soms te parten spelen. Het verzenden van dingen via BT kan niet bij je iPhone zonder JB. Maar is dat dan nog nodig via BT ? Je hebt mail,mms,online data etc. Mss moeten je vrienden eens aan een upgrade denken.

beltonen kan je maken en syncen met iTunes dus het is enkel even googlen naar je beltoon die je verkiest en naar je iTunes overzetten. Syncen en klaar.

hier vindt je al wel wat ; iPhone Media - iPhone Ringtones op iPhoneclub.nl
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 02-09-10, 12:24
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Maar is dat dan nog nodig via BT ? Je hebt mail,mms,online data etc. Mss moeten je vrienden eens aan een upgrade denken.
Dit vind ik nou een hele domme redenering, want niet iedereen heeft een data abonnement. Als je bv een leuke foto van iets/wat iemand heb. Is het wel handig om via bleutooth te verzenden. En bovendien je vrienden moeten niet aan een upgrade denken.

Dat vind ik nou (persoonlijk) de grootste fout bij de iphone.
  #4  
Oud 02-09-10, 14:43
thongpoon thongpoon is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Toch is dat niet helemaal waar. Als ik bijv. een ringtone mail naar mijn iphone kan ik die daar niet als ringtone instellen. Niet gekocht bij Apple betekend volgens mij onbruikbaar. Dat bedoel ik eigenlijk met "met de aanschaf van een iphone hang je jezelf op aan Apple'. Of ik moet het door mijn onervarenheid verkeerd zien
  #5  
Oud 02-09-10, 16:04
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thongpoon Bekijk bericht
Toch is dat niet helemaal waar. Als ik bijv. een ringtone mail naar mijn iphone kan ik die daar niet als ringtone instellen. Niet gekocht bij Apple betekend volgens mij onbruikbaar. Dat bedoel ik eigenlijk met "met de aanschaf van een iphone hang je jezelf op aan Apple'. Of ik moet het door mijn onervarenheid verkeerd zien
Wat Colliehome al aangeeft is dat je beltonen via itunes kan uppen naar je telefoon, elke willekeurige beltoon is mogelijk, mits ie maar in m4r formaat is.
Je kunt ieder mp3tje of flac file met "Iringer"omzetten naar m4r

En je onervarenheid speelt hier wel zeker een rol, geeft niks waar het kan zal je hier op het forum zeker geholpen worden, mits het niet over zaken gaat die niet zijn toegestaan, daar weet ik inmiddels alles van

Maar ik begrijp even iets niet: Je hebt een iphone 4 gekocht, kosste waarschijnlijk een klein vermogen, maar je hebt geen idee wat je er mee kunt??

Als je een jb wilt, om wat voor reden dan ook, ga vooral je gang.
Dus het antwoord op je tpoic vraag is Ja
  #6  
Oud 02-09-10, 16:16
thongpoon thongpoon is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Ja, ik heb een simlockvrije uit Engeland meegenomen met het idee äldoende leert men". Maar kan zo een jb een negatieve uitwerking hebben op het fuctioneren van de iphone? En wat kan ik er dan bijv. meer mee?
  #7  
Oud 02-09-10, 16:26
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thongpoon Bekijk bericht
Ja, ik heb een simlockvrije uit Engeland meegenomen met het idee äldoende leert men". Maar kan zo een jb een negatieve uitwerking hebben op het fuctioneren van de iphone? En wat kan ik er dan bijv. meer mee?
Lees dit artikel even door en je hebt een pm
  #8  
Oud 02-09-10, 16:27
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thongpoon Bekijk bericht
Ja, ik heb een simlockvrije uit Engeland meegenomen met het idee äldoende leert men". Maar kan zo een jb een negatieve uitwerking hebben op het fuctioneren van de iphone? En wat kan ik er dan bijv. meer mee?
best dat je voor JB voor en nadelen eens rustig hier rondkijkt. Dat zal je al zeker helpen.

En ik moet zeggen dat ik BT zelden of nooit gebruik . En inderdaad niet iedereen heeft data maar dan kan je thuis ook alles door sturen. Of je kan het direct laten zien daar de persoon waar je het naartoe wil sturen slechts max 10 meter van je af kan staan... Niets onoverkomelijk he.

Maar idd, als je zoveel geld uit geeft aan een toestel en nu pas merkt wat de tekortkomingen zijn...

BT is op sterven na dood als uitwissel mogelijkheid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Spirit jailbreak mogelijk met 3.1.2? WdP Jailbreak 3 09-06-10 11:51
internet met een chinese iphone mogelijk? SaintXx iPhone algemeen 13 21-04-10 23:04
jailbreak mogelijk met baseband 05.11.07 ? shohin Archief 5 23-10-09 20:02
is het volgende mogelijk met een iphone? bartman Chat en geruchten 1 08-07-09 19:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.