//

twijvel jailbreak iphone 4 (4.1) ?

twijvel jailbreak iphone 4 (4.1) ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum en zit met een vraag. ik heb een iphone 4 ( met 4.1 ) nieuw, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 03:47
blackburt blackburt is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Exclamation twijvel jailbreak iphone 4 (4.1) ?

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum en zit met een vraag. ik heb een iphone 4 ( met 4.1 ) nieuw, maar zit nu te twijvelen of ik het moet jailbreaken ? heb wel even rond gelezen op het forum maar kon zo geen antwoord vinden, ik heb ook gezien dat het somige mensen is gelukt. maar mijn grote vraag is dus eigenlijk wat kunnen de gevolgen zijn ? ( geen update's meer ect. ?)

wat kunnen de gevolgen zijn , en is het verstandig, en hoe/wat is mywi precies. ( ik had gelezen dat dat niet gratis kan ? 10 proberen dan $9,99 ?

en als het niet teveel gevraagd is zou iemand mij dan op weg kunnen helpen met de jailbreak ?

als er nog informatie mist die jullie nodig zijn hoor ik het graag

Alvast bedankt

PS: sorry voor de dubbele post, maar wist niet hoe ik mijn titel moest aanpassen ?:$
2e Ps: als er spel fouten is staan sorry daarvoor ik ben zo dyslectisch als een deur ( en ja dat woord heb ik gegoogeld )

Laatst gewijzigd door blackburt; 15-09-10 om 03:58. Reden: wat vergeten te vragen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 08:36
damel damel is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Beste Blackburt ik zou als ik jou was nog eens rustig en op je gemakje het forum nog eens doorlezen,
  #3  
Oud 15-09-10, 09:08
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Spaar je de moeite van het zoeken, op dit moment is er nog geen Jealbreak voor Iphone 4 op 4.1
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #4  
Oud 15-09-10, 09:33
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Inderdaad. De JB voor 4.1 zit er aan te komen, er gaan zelfs geruchten dat dit nog weleens op héél korte termijn zal zijn. En bovendien....betalen voor een JB ? Lijkt me niet verstandig. Ik vermoed dat het JB'en van 4.1 weer een "piece of cake" zal zijn.
* in de wachtstand
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.