//

Downgrade 4.1 geen SHSH nodig.

Downgrade 4.1 geen SHSH nodig. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boywonder64 Omdat mijn iphone na het uprgraden naar 4.1. geen netwerk verbinding meer kon vinden heb ik geprobeerd om mij Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: is het gelukt?

ja 16 29,63%
nee 38 70,37%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 13-10-10, 23:09
SanderDuijn SanderDuijn is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boywonder64 Bekijk bericht
Omdat mijn iphone na het uprgraden naar 4.1. geen netwerk verbinding meer kon vinden heb ik geprobeerd om mij Iphone te downgraden volgens schema maar bij het ging mis bij het herstellen van de firmware 4.0.1. Ik moest Shift ingedrukt houden en dan zou ik deze firmware kunnen downloaden. Helaas, daarom heb ik op herstellen gedrukt.
Nu doet mijn Iphone helaas helemaal niets meer. Hij herkent mij Simkaart niet meer en zo kan ik niet meer in Itunes als ook niet meer in mijn Iphone. Ik kan nu allen nog maar een noodoproep plaatsen.

Ik ben hier al meer dan 4 uur mee bezig maar val van de ene ellende in de andere...

Ik heb een iphone 3 GS
heb precies hetzelfde...IEMAND HELP ??? :S
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 14-10-10, 18:42
tommyboy01 tommyboy01 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard Laatste stap

hallo

ik heb alle stapjes gevolgd enkel bij de laatste gaat het mis. ik kan helaas niet klikken op firmware ubrella (out of device) dat is bij mij grijs gekleurd. kan jij hier even bij helpen aub?
  #63  
Oud 14-10-10, 19:00
tommyboy01 tommyboy01 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

hallo. ik heb het nog eens geprobeerd, en nu kwam de knop wel tevoorschijn. nu is men iphone helemaal de kluts kwijt hij herkend geen simkaart meer, kan enkel noodnummers bellen. ik zit dus volledig vast. kan iemand me aub helpen om terug naar oude status te geraken want begin radeloos te worden?
Mvg
  #64  
Oud 15-10-10, 09:25
Ivar89V Ivar89V is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 19
Standaard

simkaart eruit en derin
aansltuien op Ituens en herstellen

en voor de rest deze topic hoeft niet meer want je kan 4.1 gewoon jailbreaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp nodig met shsh en tiny umbrella. Bro Jailbreak apps en thema's 2 12-05-11 20:39
iPhone: Jailbreak na downgrade 4.2 zonder SHSH backup ? iPower Jailbreak 8 31-01-11 19:20
iPhone: iPhone 4 SHSH gegevens opslaan nodig? ballegooier Jailbreak 7 09-11-10 22:46
iPhone: Downgrade New Bootrom (MC model) zonder shsh dylankieft Jailbreak 2 27-07-10 09:17
iPhone: Downgrade van 4.0.x naar 3.1.3 (Geen SHSH's 3.1.3 Nodig!) DarkMessiah Jailbreak 0 23-07-10 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.