//

Iphone 4 UK

Iphone 4 UK discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Een collega van mij gaat binnnenkort naar London en ik heb hem gevraagd om een Iphone 4 16GB mee te nemen. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-10, 13:18
Dante Dante is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard Iphone 4 UK

Hoi allen,

Een collega van mij gaat binnnenkort naar London en ik heb hem gevraagd om een Iphone 4 16GB mee te nemen.

Ik heb echter aantal vragen.
  • is deze simlockvrij
  • kan ik hem updaten (gebruiken) via i-tunes of moet dat via software
alvast mijn dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-10, 12:51
flippo83 flippo83 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

(dit is wat ik hoorde of het allemaal waar is weet ik allemaal niet)

zover ik weet worden telefoons Gelocked op 2 manieren. 1 per provider en 2 per land/regio

het is mogelijk om een simlockvrije iphone te kopen in the UK maar dan is die nog wel locked naar engeland. je zal dan nog een unlock key moeten aanschaffen waarmee je hem neverlock maakt (dit houd in dat die overal te gebruiken is). Ook met activeren heb je dus kans dat je een engels toestel niet kan activeren met een nederalnds itunes acount (maar je kan denk wel een engels acount maken ?) zou toch is kijken naar zoon neverlock key.

nog maals dit is wat ik allemaal vernomen heb. mijne komt zelf uit the uk en heb ook never lock key gekocht!
  #3  
Oud 23-09-10, 12:58
Sander-B Sander-B is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Ze verkopen in Engeland gesimlockte toestellen (volgens mij bij O2), maar ook simlockvrije toestellen. Ik heb zelf een simlockvrije uit Engeland en kon zonder problemen in NL activeren en mijn Vodafone sim gebruiken. Updaten is ook geen enkel probleem.

Zorg dus dat je een simlockvrije koopt, dan is er niks aan de hand.

Ohja, je krijgt natuurlijk wel een oplader met Engelse stekker, dus daar moet je wel ff een verloopje of een nieuwe oplader voor halen.
  #4  
Oud 23-09-10, 13:07
flippo83 flippo83 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander-B Bekijk bericht
Ze verkopen in Engeland gesimlockte toestellen (volgens mij bij O2), maar ook simlockvrije toestellen. Ik heb zelf een simlockvrije uit Engeland en kon zonder problemen in NL activeren en mijn Vodafone sim gebruiken. Updaten is ook geen enkel probleem.

Zorg dus dat je een simlockvrije koopt, dan is er niks aan de hand.

Ohja, je krijgt natuurlijk wel een oplader met Engelse stekker, dus daar moet je wel ff een verloopje of een nieuwe oplader voor halen.
a kijk, het kan dus prima! mijne was simlock op ups. Idd wel verloopstuk voor stopcontact of via USB opladen.

met verzekeren(als je dat wilt) doen sommige bedrijven wel moeilijk. doe het gewoon bij je eigen verzekerings bedrijf dat heb ik gedaan. doe dit wil binnen de eerste week!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.