//

Jailbreak via backup misschien mogelijk??

Jailbreak via backup misschien mogelijk?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo via Steveice van ipodtouchfans volgens mij de ontdekker voor homescreen wallpaper en battery percent aanzetten zonder jailbreak heb ik een theorie. Als je je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-10, 12:41
Aitvaras Aitvaras is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 32
Standaard Jailbreak via backup misschien mogelijk??

Hallo via Steveice van ipodtouchfans volgens mij de ontdekker voor homescreen wallpaper en battery percent aanzetten zonder jailbreak heb ik een theorie. Als je je backup van je iTouch opent via ibackup bot zie je apple icons.plist daar staan de apps in zelfs main apps zoals aandelen en mail. Als je die bewerkt kun je cydia erin proberen te zetten alleen heb ik daar de code voor nodig en een donor voor een ipa file ervan. ik ben aan het expirimenteren ermee. ik maak later wel een tutorial van de homescreen zonder jailbreak!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-10, 17:12
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aitvaras Bekijk bericht
Hallo via Steveice van ipodtouchfans volgens mij de ontdekker voor homescreen wallpaper en battery percent aanzetten zonder jailbreak heb ik een theorie. Als je je backup van je iTouch opent via ibackup bot zie je apple icons.plist daar staan de apps in zelfs main apps zoals aandelen en mail. Als je die bewerkt kun je cydia erin proberen te zetten alleen heb ik daar de code voor nodig en een donor voor een ipa file ervan. ik ben aan het expirimenteren ermee. ik maak later wel een tutorial van de homescreen zonder jailbreak!!!!
-.- Dit heeft dus geen enkele nut. Waarom zouden de jailbreak makers er zoveel moeite voor doen om exploits te vinden, als het ook zo easy zou gaan?

Cydia kun je onmogelijk nuttig gebruiken zonder JB. Je kunt het erop zetten (met bijv. developer account) maar dan heeft het nogsteeds geen nut. Je kunt namelijk geen updates / installs mee uitvoeren.

Stop maar met zoeken, werkt niet...
  #3  
Oud 28-09-10, 19:07
Aitvaras Aitvaras is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik heb shsh van 4.0 nog dus ik downgrade wel voor jailbreakme.com proberen kan geen kwaad toch? Met backup. Oja is jailbreakme veilig??
  #4  
Oud 01-10-10, 13:37
Aitvaras Aitvaras is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 32
Standaard Custom Backups! GEEN jailbreak nodig

Hallo ik heb een topic aangemaakt voor home screen en battery procent op ipod touch 2g zonder jailbreak. Maar nu wou ik weten of het mogelijk is via mijn custom backup om thema te wijzigingen. springboard.plist heb ik bewerkt. Is het ook mogelijk carrier name er in te zetten??
Reageren

Labels
jailbreak, mischien



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het mogelijk om een geformatteerde iphone te herstellen ZONDER backup? 00melo00 iPhone algemeen 2 26-10-10 10:52
iPhone: Misschien een Jailbreak Iphone 4 DennisVera Jailbreak 1 07-10-10 18:22
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? stellaferox iTunes 1 05-10-10 22:39
iTunes Backup handmatig uitpakken en kopieren mogelijk? borgqueenx iTunes 2 26-06-10 21:43
iPhone: probleem door jailbreak misschien? trist Jailbreak 4 28-01-09 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.