//

Geen service na jailbreak ios 4.1 iphone 3g

Geen service na jailbreak ios 4.1 iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net mijn iphone 3g 4.1ios gejailbreakt alleen nu heb ik geen ontvangst, er staat geen service. Ook bij instellingen staat er niks. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-10, 16:55
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard Geen service na jailbreak ios 4.1 iphone 3g

Hallo,

Ik heb net mijn iphone 3g 4.1ios gejailbreakt alleen nu heb ik geen ontvangst, er staat geen service. Ook bij instellingen staat er niks. Wie kan mij aub helpen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-10, 17:03
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1993 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb net mijn iphone 3g 4.1ios gejailbreakt alleen nu heb ik geen ontvangst, er staat geen service. Ook bij instellingen staat er niks. Wie kan mij aub helpen?

Alvast bedankt!
Waarmee heb je gejailbreaked? Had je een unlock nodig op je oude OS?
  #3  
Oud 28-09-10, 17:10
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik heb hem gejailbreaked met snowbreeze 2.02. Volgens mij is hij niet geunlocked, ik had hem per ongeluk upgedate en toen heb ik hem gejailbreaked. Ik wil hem wel graag unlocken, misschien dat je daar ook mee kan helpen?
  #4  
Oud 28-09-10, 17:19
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1993 Bekijk bericht
Ik heb hem gejailbreaked met snowbreeze 2.02. Volgens mij is hij niet geunlocked, ik had hem per ongeluk upgedate en toen heb ik hem gejailbreaked. Ik wil hem wel graag unlocken, misschien dat je daar ook mee kan helpen?
Als je hem per ongeluk geupdate hebt (zonder snowbreeze te gebruiken), kun je hem niet meer unlocken. Dan is je baseband geupdate.

Zit er nu dus een t-mobile sim in? Zoniet, krijg je het ding niet aan de praat, tenzij je een factory unlock hebt (door t-mobile zelf gedaan).
  #5  
Oud 28-09-10, 17:24
niels1993 niels1993 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik had hem vorige week gekocht van iemand op marktplaats, toen had ik hem gejailbreaked via redsnow alleen toen is het blijkbaar mislukt of iets in die richting want dat belicoontje was weg en ik kon hem niet normaal meer afsluiten. Toen heb ik hem hersteld en geupdate alleen toen stond er geen service (hetzelfde probleem als nu dus) toen heb ik hem volgens mij gewoon geupdate via itunes en toen kon ik er wel weer mee bellen alleen was cydia weg. Toen werd mij aangeraden hem gewoon te jailbreaken met snowbreeze dus dat heb ik gedaan alleen nu zit ik dus weer met het oude probleem dat hij geen service heeft.
Ja er zit een t-mobile kaart in.
  #6  
Oud 17-10-10, 00:37
rogierus rogierus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard geen service

Ik heb nu het zelfde probleem met mijn 3g 8Gb.
Gejailbreaked met snowbreeze met firmware 4.1

Ik krijg ook geen service, maar als ik onder Cydia > Manage > Sources > Installed by package > repo666.ultrasn0w.com

Ultrasn0w installeer krijg ik weer service van mijn provider Tmobile.

Tot dat ik mijn telefoon reboot ( opnieuw opstart), dan is de service weer verdwenen.

Als ik dan onder search > ultrasn0w zoek en ik reinstall ultrasn0w van SiNful iPhone Repo heb ik weer service

Dus voorlopig de telefoon maar niet uitzetten en de accu op spanning houden.

Wat zijn de toekomstige mogelijke oplossingen?

Kan ik ook weer terugkeren naar mijn oorspronkelijke firmware via Itunes?
Is dan alles weer bij het oude?

Ik heb:
FW 4.1
modem FW 05.14.02

  #7  
Oud 23-10-10, 20:35
iphone_me iphone_me is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: centraal
Berichten: 11
Standaard

heb hetzelfde problem en geprobeert met untrasn0w, maar telefoon blijt zoeken?
heb KPN.
Heelllpppp
  #8  
Oud 01-11-10, 22:09
rogierus rogierus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi iphone_me

Is het je al gelukt?

Rogierus
  #9  
Oud 02-11-10, 11:39
MrFCUUnknown MrFCUUnknown is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nijkerk
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rogierus Bekijk bericht
Hoi iphone_me

Is het je al gelukt?

Rogierus
Dit probleem had ik pas bij een 3GS van een maat van mij. Heb ook een oorzaak gevonden bij hem. Had namelijk zijn toestel geupgrade naar 4.1 met de daarbijbehorende baseband. Hij is namelijk niet afhankelijk van een baseband unlock.
Na update niet geactiveerd (dus connect to iTunes scherm) en meteen met Limera1n een jailbreak uitgevoerd waardoor het telefoontoestel werd gehactiveerd. Na herstart keurig pincode intoetsen, maar bereik ho maar. Ik verwachte dat het aan de hactivatie lag en heb de hactivatie van Limera1n weer gewist waardoor ik officieel kon activeren via iTunes. Daarna was het bereik weer prima. Ik denk dat de officiele activatie de baseband actief maakt. Ditzelfde doet dan denk ik ultrasn0w ook, maar die werkt nog niet op de nieuwste baseband.

Weet niet hoe hactivatie met Snowbreeze gaat, maar als kan activeren gebruik dan geen costum ipsw met hacktivatie.

Als je Limera1n gebruikt, kan je op de volgende manier de hactivatie verwijderen:

Installeer via Cydia "Erica utilities"

Daarna via SSH volgende drie commando's uitvoeren:

plutil -EnvironmentVariables -rmkey DYLD_INSERT_LIBRARIES /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.mobile.lockdown.plist

rm -r /var/root/Library/Lockdown

launchctl unload /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.mobile.lockdown.plist && launchctl load /System/Library/LaunchDaemons

Ben benieuwd of jullie van het probleem afkomen.

Patrick
__________________
-------------------------------------------
Automatiseren gaat niet vanzelf, maar wel automatisch.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Geen service na jailbreak IOS 4.1 ( factory unlocked ) tim.d Jailbreak 30 31-10-12 16:31
iPhone: Telkens geen service na JB iPhone4 iOS 4.3.3 changyy Jailbreak 10 26-05-11 22:34
Geen service na jailbreak jasper2G Jailbreak 12 10-05-11 23:13
Geen service na jailbreak 4.2.1 T-mobile Iphone 4 brain404 Odido (T-Mobile) 2 30-01-11 22:05
iPhone: 'geen service' na Jailbreak iPhone OS 3.0 nieuwenhuizen Jailbreak 12 17-01-10 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.