//

iPhone 4 4.1 geen bereik?

iPhone 4 4.1 geen bereik? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben inmiddels redelijk verward. Ik heb sinds een paar weken de iPhone 4 met 4.0.2 in huis, deze heeft liggen stoffen in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-10, 19:22
Florisverhage Florisverhage is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 12
Standaard iPhone 4 4.1 geen bereik?

Hallo,
ik ben inmiddels redelijk verward.
Ik heb sinds een paar weken de iPhone 4 met 4.0.2 in huis, deze heeft liggen stoffen in mijn la omdat de jailbreak nog onmogelijk was.
Gisteren heeft mijn vader de iPhone 4 binnen gekregen met 4.1. Ik moest een beetje in mijn vuistje lachen omdat hij hetzelfde abbonement heeft als ik en ik er van overtuigd was dat hij de iPhone ook niet draaiende kon krijgen. We hebben allebij een KPN abbo en hij stopt zijn micro sim in het toestel en werkt direct naar toebehoren. Hier stond ik van versteld en ik heb nu net mijn eigen toestel naar 4.1 geupgrade met de gedachte dat ik zo mijn toestel tenminste kon gebruiken en de jailbreak heb ik helemaal geen haast mee.
Enkel nu ik mijn simkaart plaats, heb ik nog steeds geen ontvangst, geen netwerk en geen sturende provider.
Wat doe ik verkeerd?

Floris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 19:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Waar heb jij jou iPhone 4 vandaan en waar heeft je vader hem vandaan? Die van jou lijkt een simlock te hebben en die van je vader lijkt simlock vrij
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 05-10-10, 21:29
Florisverhage Florisverhage is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 12
Standaard

Een vriendin van me had deze gekregen met haar abbonement, zij heeft een t-mobile abbo. Ik zelf kreeg een galaxy-s, die zij erg graag wilde en ik wilde erg graag de iPhone dus hebben wij geruild.
Ik heb de iphone wel geactiveerd met haar sim-kaart, dus ik kan wel foto's maken etc. Alleen geen bereik.
Mijn vader heeft de iPhone via een zakenrelatie gekregen.
  #4  
Oud 05-10-10, 21:39
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florisverhage Bekijk bericht
Een vriendin van me had deze gekregen met haar abbonement, zij heeft een t-mobile abbo. Ik zelf kreeg een galaxy-s, die zij erg graag wilde en ik wilde erg graag de iPhone dus hebben wij geruild.
Ik heb de iphone wel geactiveerd met haar sim-kaart, dus ik kan wel foto's maken etc. Alleen geen bereik.
Mijn vader heeft de iPhone via een zakenrelatie gekregen.
Als jij niet bij T-Mobile bent is het niet meer dan normaal dat je geen bereik hebt, want de iPhone heeft immers een simlock. En daar kan je op dit moment niet vanaf geraken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G 4.2.1 cw, geen bereik/signaal??? flashingst Jailbreak 5 15-02-11 19:52
geen bereik iphone encounter iPhone algemeen 1 16-09-10 00:23
iphone geen tot bijna geen bereik Gewoon-jeroen iPhone algemeen 3 15-07-10 19:21
geen bereik t-mobile iphone robin.b Odido (T-Mobile) 7 04-07-10 22:46
geen bereik (iphone 2G) frederikos iPhone algemeen 2 11-12-08 19:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.