//

Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig!

Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag voor de zoveelste keer geprobeerd mijn iPhone te jailbreaken (de vorige keren was een tijd geleden), en het was voor het eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-10, 01:01
Reivilos Reivilos is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Unhappy Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig!

Ik heb vandaag voor de zoveelste keer geprobeerd mijn iPhone te jailbreaken (de vorige keren was een tijd geleden), en het was voor het eerst gelukt. Alles werkt, maar nadat ik een paar applicaties download via Cydia gaat hij vreemd doen. Nadat ik deze probeer op te starten, gaat hij in 'veilige modus' en doen sommige apps het helemaal niet meer. Als hij dan vraagt om Springboard (wat ik er even op had gezet maar meteen weer af had gegooid) te herstarten waarop je 'ja' antwoord, doet hij het weer normaal. Tot in dusverre dat 50% van de keren dat ik bijv. probeer SMS te openen hij weer hetzelfde bericht geeft. Ik dacht dat dat alleen maar tijdelijk was, dus ik heb hem een tijdje laten liggen. Uiteindelijk besloot ik hem te herstellen, aangezien ik hem voor het jailbreaken nog had gesynchroniseerd. De telefoon had nog dezelfde naam, maar het enige wat hij synchroniseerde was mijn muziek die nog in iTunes stond. Ik zag later dat ik ook nog kon selecteren om mijn apps terug te zetten, maar hoe moet ik mijn contacten, foto's, SMSjes en notities terugkrijgen?!

Kort samengevat, weet iemand waarom er na een herstel geen informatie meer op je telefoon staat? Aangezien ik nog wel de apps kan terugzetten, dacht ik dat die info nog wel ergens moest staan op de computer. Kan ik misschien handmatig de laatste backup terug zetten?
Ik ben wanhopig, graag hulp!

Alvast bedankt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Naamloos.jpg‎ (16,8 KB, 22x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-10, 09:13
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Nogmaals helemaal herstellen(restore) en aansluitend 's gevraagd wordt wat te herstellen op de listbox drukken en een oudere backup selecteren. Dan is alles weer terug
  #3  
Oud 12-10-10, 09:41
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

In itunes bij apparaten op je iphone klikken met je rechtermuis en kiezen voor terugzetten van reservekopie, dan je gewenste backup selecteren en alles staat er weer op.
  #4  
Oud 12-10-10, 09:49
Reivilos Reivilos is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Heel erg bedankt voor de hulp. Als ik met rechts op de iPhone klik en dan terugzetten van reservekopie, staat er een datum van de backup van na de jailbreak. Toen ik hem herstelde zij hij ook dat hij er een maakte, maar is het ook mogelijk een backup van voor die tijd te selecteren? Of overschrijft hij de vorige met de volgende backup?
Hartstikke bedankt in ieder geval, fijn dat ik tenminste toch niet alles kwijt ben
  #5  
Oud 12-10-10, 10:44
Reivilos Reivilos is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Nou heb ik hem vanaf die reserverkopie teruggezet en nou staat er nog steeds niks op
Kan ik hem niet van een eerdere backup terugzetten?
  #6  
Oud 12-10-10, 19:33
Reivilos Reivilos is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mwfadebeer Bekijk bericht
Nogmaals helemaal herstellen(restore) en aansluitend 's gevraagd wordt wat te herstellen op de listbox drukken en een oudere backup selecteren. Dan is alles weer terug

@Mwfadebeer Hoe doe je dat? Bij mij vraagt iTunes niet om een bepaalde backup te selecteren.
Reageren

Labels
backup, herstel, jailbreak, limera1n



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Is iphone 4 met 4.2.1 versie te jailbreaken? HELP A.U.B. heb alles geprobeerd. betul Jailbreak 4 07-01-11 11:38
iPad 3.2.2 te jailbreaken met greenpoison en/of limera1n??? colaboy Jailbreak [archief] 1 26-10-10 18:56
jailbreaken met greenpois0n of limera1n? jurrian Jailbreak 5 12-10-10 17:48
[WANHOPIG] Jailbreaken ging goed maar geen cydia?! Myzelf667 Jailbreak apps en thema's 2 30-07-10 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.