//

Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast)

Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, Ik heb mijn gejailbreakte iphone 4 (4.0.1) getracht naar 4.1 te upgraden. de iphone is standaard unlocked maar houd er tijdens de herstel mee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-10, 09:26
Efron Efron is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 34
Standaard Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast)

Help,
Ik heb mijn gejailbreakte iphone 4 (4.0.1) getracht naar 4.1 te upgraden. de iphone is standaard unlocked maar houd er tijdens de herstel mee op (het witte balkje doet niets meer) na meerdere malen geprobeerd te hebben de firmware opnieuw tre herstellen blijft ie ermee ophouden. zelfs dfu mode werkt niet!
is iemand hiermee bekend?
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 09:32
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

misschien kan dit je helpen?:

https://forum.iculture.nl/f14/i...slukte-jb.html
  #3  
Oud 14-10-10, 11:17
Efron Efron is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 34
Standaard

Ik snap niet helemaal hoe dit mij moet helpen? ik kan niet eens een nieuwe firmware erop zetten aangezien hij tijdens de installatie vastloopt :S. dfu mode had ik al geprobeerd maar dat werkt ook niet, loopt ie ook vast :s.. iemand anders een idee?
  #4  
Oud 14-10-10, 11:18
Efron Efron is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 34
Standaard

ps mijn jb was niet mislukt. alles deed het gewoon
  #5  
Oud 14-10-10, 11:44
maja maja is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Ik had het zelfde slechte ervaring bij gebruik van mijn PC met Windows 7- 64 bit. Echter heb ik op mijn ander laptopje met Win7 (32 bit) ITunes geïnstalleerd en dit ging in een keer met herstel en update goed. ( JB op Win7- 64 bit deed het gewoon ).
  #6  
Oud 16-10-10, 02:26
Rikkert2 Rikkert2 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard

Heb hetzelfde probleem als Efron, wel heb ik de iPhone 4 van mijn broertje een aantal dagen geleden van 4.0.2 naar 4.1 gekregen op dezelfde wijze waarop ik nu probeer mijn eigen toestel te updaten. Ik werk met dezelfde PC, Win7 64bit. Na wat zoeken zag ik dat je altijd moet controleren of je de nieuwste versie van iTunes hebt, blijkt van niet, dus ga ik het eerst maar even proberen met de nieuwe versie van iTunes. Als dat niet werkt ga ik proberen naar 4.0.2 te updaten, want ik wil toch nog wel een keer slapen vannacht..

Laatst gewijzigd door Rikkert2; 16-10-10 om 02:28. Reden: Spelfoutje
  #7  
Oud 16-10-10, 03:10
Rikkert2 Rikkert2 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard

Eindelijk, het is me gelukt en ik ben nu aan het jailbreaken met Greenpois0n.

Heb uiteindelijk niet geprobeerd naar 4.0.2 te updaten omdat ik me op tijd realiseerde dat daar helemaal geen jailbreak voor is..

Eerst heb ik versie 4.1.6 van TinyUmbrella via een mirror moeten downloaden (een versie terug, de huidige versie is 4.1.8) Daarna heb ik het spul weer gerecovered. Hierna kreeg ik de 'normale'1004 error en kon ik de iPhone 4 uit 'revovery kicken'.

Ik denk dus dat mijn probleem lag bij de nieuwe versie van TinyUmbrella, het was tenslotte ook de enige (naast een iTunes update) wat ik had veranderd sinds ik de iPhone 4 van mijn broertje had gejailbreakt.

Hoop dat je wat aan mijn hele verhaal hebt, ik ga lekker slapen want morgen heb ik een functioneringsgesprek..

Laatst gewijzigd door Rikkert2; 16-10-10 om 03:13. Reden: zinsconstructie beetje scheef, ben beetje moe..
  #8  
Oud 16-10-10, 03:31
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

4.1 ORGINELE firmware downloaden ... (anders loopt die vast zelf mee gemaakt) daarna naar itunes shift herstel bestand aanklikken... dat moet lukken..

Draai zelf op win 7 ultimate 64bit.. perfect!
  #9  
Oud 16-10-10, 03:35
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

PS: als tijdens wit balkje het niet lekker loopt.. of te lang duurt... home+powerknop
tegelijk ingedrukt houden daarna powerknop los na 15 sec..
Reageren

Labels
dfu, herstel, iphone 4, jailbreak, upgrade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tochscreen werkt niet meer/ loopt vast! yesley iPhone algemeen 2 19-12-10 20:56
blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer. iph0neaddict Jailbreak 1 20-09-10 21:19
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
cydia loopt vast en iphone doet niks meer clx Archief 1 02-06-09 21:51
iphone loopt alleen maar vast...weet niks meer nawikre Unlock [archief] 130 22-06-08 01:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.