//

3GS voorzien van de laatste sw met jailbreak!!

3GS voorzien van de laatste sw met jailbreak!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3GS (model MC134B) met een sw versie die aardig verouderd is (3.1.2(7D11)) Ik heb hem toen gekocht toen hij al gejailbreakt was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-10, 16:57
dinos dinos is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard Hoe kan ik een 3GS voorzien van de laatste sw met jailbreak!!

Ik heb een 3GS (model MC134B) met een sw versie die aardig verouderd is (3.1.2(7D11))

Ik heb hem toen gekocht toen hij al gejailbreakt was dus ik ben nu bang als ik hem update via Itunes dat ik dan zo me simlock erop heb......

Weet iemand hoe ik een nieuwere versie erop kan krijgen zonder die simlock erop natuurlijk.....


Nu heb ik van iemand gehoord dat de Nieuwe JB uit is (greenpois0n - Mmmm...pois0n), maar daarmee update je ook je baseband.

Volgens hem moet ik PwnageTool gebruiken. Daarmee maak je een custom firmware file, zonder update van de baseband. Dat dan op je iPhone zetten en dan jailbreaken en unlocken met ultrasn0w.

Nieuwe firmware aanmaken met PwnageTool en via PwnageTool de nieuwe firmware op je iPhone zetten als ik het goed heb begrepen. Dan is je iPhone geüpdated met behoud van je baseband (de nieuwste baseband valt niet te unlocken). Daarna jailbreaken en via Cydia unlocken.

Ik weet niet precies hoe PwnageTool werkt, maar ik denk dat dat de oplossing is.


Is er iemand hier die me kan helpen aan een install. beschrijving voor dummies??

en dan wel graag in abn want ik ben geen wiskit....



Laatst gewijzigd door dinos; 14-10-10 om 17:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na laatste jailbreak problemen met aanzetten van iphone 3gs. Mdv1980 Archief 1 06-12-09 22:58
foto voorzien van wachtwoord, app Roman Archief 2 10-08-08 11:34
Iphone US voorzien van Nederlandse firmware johanjd Archief 4 19-03-08 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.